Zeker om die bal te vangenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:48 schreef T-Rigg het volgende:
Tsonga is geweldig, wat had ik graag in het stadion gezeten.![]()
![]()
![]()
Wat een sfeer,
Ach, Andy geeft de jeugd een kansquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Des te later komt Roddick op ES.
Break Gulbis meteen.
Nee, Andy 30 aug !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze zijn allebei jarig (morgen pas). Tijdens de partij dus nog wel.
Ik ben het nu al aan het vierenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 04:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, dat is dus nog niet in NY. Gulbis is ook van 30 augustus.
Geweldig !quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Tijdsverschil kz. Over een uurtje weer feesten. Wel bizar, beide spelers op hun verjaardag tegen elkaar.
Zou erg leuk zijn als ze het van elkaar weten, dan doen ze het zeker lijkt mequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:13 schreef Tim86 het volgende:
Over een uur moeten ze toch al handenschudden
Dan schrikt betfair en denken ze aan een opgavequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou erg leuk zijn als ze het van elkaar weten, dan doen ze het zeker lijkt me.
Dat is voornamelijk het probleem, de eerste service loopt niet. Onder de 50% kan, maar niet als je zoals Roddick daar bijna volledig op leunt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:18 schreef kleinzusje het volgende:
Gulbis meer Aces ?
Rodlul wordt oud
Gelukkig heeft hij zo veel meer scils ! De sevice blijft een wapen, maar hij is al bijna een zeer complete spelerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk het probleem, de eerste service loopt niet. Onder de 50% kan, maar niet als je zoals Roddick daar bijna volledig op leunt.
Jaloezie..;)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:29 schreef kleinzusje het volgende:
klap, klap , klap................ snol
Ik op Djokoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 05:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar dan op Roddick. Wat een dame zeg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |