Ik wel toen hij 2x een breek achterkwam in de 2e set hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:04 schreef TheGeneral het volgende:
En 6-0 Berbaskoe. Tevens GSM.
Heb trouwens geen moment gezweet hoor. Pas als het in de 5e slecht zou gaan misschien, maar nu zeker niet.
Gelukkig volgde ik toen die wedstrijd niet zoquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wel toen hij 2x een breek achterkwam in de 2e set hoor.
Gunstig lichaam? Kapotte knieen bedoel je + jarenlang niet voor z'n sport geleefd omdat het toen allemaal vanzelf ging.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:07 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Wimbledon won hij toch niet?Sterker nog, ging hij er niet gewoon in drie sets af tegen Federer... Het punt dat gemaakt werdt is dat Safin, ondanks talent en een gunstig lichaam toch geen serieuze kanshebber is voor dit toernooi.
Daarnaast zeikt hij wel ja.![]()
Dat gezegd hebbende, dit toernooi kan nog best een verrassende winnaar krijgen. Djokovic was niet enorm overtuigend vandaag, Federer is aan het klooien en Nadal moet wel moe zijn en is verslaanbaar op hardcourt door meerdere in zijn. Als je die eruit kegelt kan iedereen die een goede wedstrijd of twee kan hebben op het juiste moment winnen. Of in ieder geval de finale halen als Djokovic zijn hoofd en spel erbij houdt.
Ameesjing Metsjquote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef T-Rigg het volgende:
Hoop niet dat het een negatief effect op Tsonga zal hebben, die begon erg goed aan de partij. (10 winners - 1 UE)
Guccione pakt de derde setquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
5-0 voor Verdasco.
Rui, ik wil je toch bedanken voor het spannend maken van deze partij, het zweet stond bij vele deelnemers in de bilnaad, en ik hoop dat je nog een gamepje of 2 pakt, want dat heb je verdiend
Pffrt, Stippelnek wil gewoon jullie ook je pleziertje gunnenquote:
Niet te vroeg juichenquote:
Voila, 6-2 vierde, klaarquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 02:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Pffrt, Stippelnek wil gewoon jullie ook je pleziertje gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |