quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:49 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
"Vraag me niet waarom, want dat weet ik niet" ...
Nope. Joker.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
Dag Kuz. Over naar echt tennis: Verdasco-Machado bitte.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:57 schreef Ambrosius het volgende:
Machado laat zich vanaf 40-0 terugbreken.
De tennisgame geeft zo af en toe toch wel een extra dimensiequote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De tennisgame geeft zo af en toe toch wel een extra dimensie
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij er vrijwel nooit inzit
misgunner die je bentquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Berbascoe weer langszij in de 4e, ik mag toch lijen dat dat nog een vijfde wordt, dan kan het nog alle kanten op ...
Haal dat eens gauw wegquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:08 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op, lekker kereltje van me.
Laat ze eerst die lemmingen maar weghalen.quote:
Bwin.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:41 schreef danusz1986 het volgende:
Hoe kan je dat zien dan....?????? Ergens live streams?
erg hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gezeik nu op Safin, dat hij geen twee weken goed meer kan zijn. Wimbledon is twee maanden terug man.
Ik heb dat stukje niet gehoord, maar hij heeft wel een punt. Behalve Wimbledon, wat is de laatste keer dat hij 2 weken wel goed was?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een gezeik nu op Safin, dat hij geen twee weken goed meer kan zijn. Wimbledon is twee maanden terug man.
Januari 2005. Het klopt wel dat hij er wat meer uit had kunnen halen, maar Theo overdrijft het nu wel heel erg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik heb dat stukje niet gehoord, maar hij heeft wel een punt. Behalve Wimbledon, wat is de laatste keer dat hij 2 weken wel goed was?
Oke, ik heb niet gehoord wat hij zei. Gelukkig nu wel de set voor Maratquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Januari 2005. Het klopt wel dat hij er wat meer uit had kunnen halen, maar Theo overdrijft het nu wel heel erg.
Safin buigt een break achter snel om naar setwinst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |