Ja maar heb je het gelezen?quote:
Ik denk bullshit, kindje heeft ook Down, en dat komt vaker voor bij 40+ moeders.quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:22 schreef NorthernStar het volgende:
Sarah Palin Is NOT The Mother
Well, Sarah, I'm calling you a liar. And not even a good one. Trig Paxson Van Palin is not your son. He is your grandson. The sooner you come forward with this revelation to the public, the better.
[ afbeelding ]
Bristol Palin before leaving school
Checking with the Anchorage High School that Bristol Palin attended, reporters were given word that her family had taken Bristol out of school due to contracting infectious mononucleosis. A a common excuse given by girls in private & Catholic schools around the nation when pregnancy comes into play.
Sarah Palin Is NOT The Mother [Photos+Video]
Chicago schiet er wel uit zeg, maarja die heeft Obama sowieso al in zijn zak.quote:Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Dit plaatje is misschien wat beter:
[ afbeelding ]
Geeft een wat minder vertekend beeld ook gezien vanwege de populatie.
Maar waarom zou je dan niet gewone burgers en werknemers wat steun geven? Als je fabrieksbazen uit realisme ondersteund, waarom zij dan niet?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 22:58 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Misschien een beetje tegenstrijdig ja, maar dat is weer dat conflict tussen idealisme en realisme in mijn geval denk ik.
Is dat niet net zo gevaarlijk? Immers zijn dergelijke vaststellingen ook gebaseerd op testjes (vragenlijsten meestal).quote:[..]
Wederom, niet alle Republikeinen, ik heb zelfs met Republikeinen gesproken die voor stevige inperking van het wapenbezit waren.
Persoonlijkheidsstesten vind ik eigenlijk gevaarlijk, die zijn immers moeilijk objectief af te nemen en garanderen in de praktijk heel weinig. Is een paar jaar geleden ook in Duitsland ingevoerd en het is eigenlijk nog steeds een grote grap. In Nederland doen we dat overigens ook niet.
Natuurlijk vind ik wel dat bijvoorbeeld mensen met een geschiedenis van ernstige geestesziekte uitgesloten moeten worden.
Idd precies.quote:[..]
Helemaal mee eens hoor, ik ben best voor het voordeel van de twijfel voor de gemiddelde brave burger, maar als je het verknalt bekijk je het maar. Ook bij ongelukken door nalatigheid enzo, zelfs wanneer er geen ernstige slachtoffers zijn.
Het anti-abortus standpunt valt daarom ook wel wat voor te zeggen. Iedereen verdient een leven. Maarja, zij heeft de mogelijkheid en draagkracht om zo'n kind op te voeden en een leuk leven te gunnen. Helaas gaat haar anti-abortus standpunt gepaard met een hardvochtig economisch ideaalbeeld.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:46 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik denk bullshit, kindje heeft ook Down, en dat komt vaker voor bij 40+ moeders.
Ik weet dat ik soms wat harder uit de hoek kom dan ik misschien meen, maar ook wat betreft arbeiders vind ik vanuit realistisch oogpunt dat ze bepaalde bescherming moeten genieten van de overheid. Minimumloon, recht om te staken en een (minimaal, dat wel) sociaal vangnet enz vind ik bijvoorbeeld prima.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dan niet gewone burgers en werknemers wat steun geven? Als je fabrieksbazen uit realisme ondersteund, waarom zij dan niet?
Snap je wat ik bedoel. Ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van de ideeen dat onder een zo klein mogelijke overheid de hemel op aarde losbreekt maar als je dat doet moet je het consequent en zonder scrupules invoeren. Anders krijg je kromme conservatieve machtsverhoudingen.
NIet als het door artsen vastgestelde medische diagnoses betreft, althans die indruk heb ik.quote:[..]
Is dat niet net zo gevaarlijk? Immers zijn dergelijke vaststellingen ook gebaseerd op testjes (vragenlijsten meestal).
Ik ben geen fan van abortus, niet om religieuze redenen, maar inderdaad omdat ik ook denk dat iedereen recht heeft op leven. Ik zie het echter in de eerste plaats als een kwestie voor de vrouwen, dus ik laat het aan hen over om het voortouw te nemen in de discussie (niet als het mijn eigen kind betreft overigens).quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het anti-abortus standpunt valt daarom ook wel wat voor te zeggen. Iedereen verdient een leven. Maarja, zij heeft de mogelijkheid en draagkracht om zo'n kind op te voeden en een leuk leven te gunnen. Helaas gaat haar anti-abortus standpunt gepaard met een hardvochtig economisch ideaalbeeld.
Helemaal mee eens. Pro-lifers hebben het overigens ook vaak over adoptie als alternatief, maar daar zitten ook haken en ogen aan. Ben zelf niet de allergrootste fan van het hele adoptie-gebeuren.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het anti-abortus standpunt valt daarom ook wel wat voor te zeggen. Iedereen verdient een leven. Maarja, zij heeft de mogelijkheid en draagkracht om zo'n kind op te voeden en een leuk leven te gunnen. Helaas gaat haar anti-abortus standpunt gepaard met een hardvochtig economisch ideaalbeeld.
Nou, maar adoptie of dood, ik vind het geen hele moeilijke keuze hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Pro-lifers hebben het overigens ook vaak over adoptie als alternatief, maar daar zitten ook haken en ogen aan. Ben zelf niet de allergrootste fan van het hele adoptie-gebeuren.
Dat is waar. Er is ook een verantwoordelijkheid voor de vrouwen. Het vervelende is helaas dat ook het kind de dupe wordt. Als enkel de vrouw er last van heeft, tsja, dan kun je zeggen dat het eigen schuld is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van abortus, niet om religieuze redenen, maar inderdaad omdat ik ook denk dat iedereen recht heeft op leven. Ik zie het echter in de eerste plaats als een kwestie voor de vrouwen, dus ik laat het aan hen over om het voortouw te nemen in de discussie (niet als het mijn eigen kind betreft overigens).
Ik snap je punt over draagkracht ook wel, maar dan moet ik toch weer naar verantwoordelijkheid grijpen; kun je geen kind verzorgen (met alle risico's die daarbij horen), wordt dan niet zwanger. Even los van verkrachting en incest natuurlijk.
Wat men vergeet is dat ze politiek afgeschreven zou zijn als ze in een abortuskliniek zou zijn gestapt. Dit is iemand die aangaf dat verkrachting of incest geen reden is om abortus toe te staan, zelfs niet als haar dochters diegene zouden zijn die verkracht zouden worden. Ik geloof dat ze er helemaal achter staat maar en het scoort dan wel politiek goed bij de pro life mensen maar het alternatief was niet dat ze het makkelijker zou hebben gehad. Integendeel, ze zou uitgekotst worden.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Palin lijkt mij de linkerdame.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Zo zag ze eruit toen ze zwanger was van haar dochter
[ afbeelding ]
En Obama is een moslim.quote:Op zondag 31 augustus 2008 06:22 schreef NorthernStar het volgende:
Sarah Palin Is NOT The Mother
Well, Sarah, I'm calling you a liar. And not even a good one. Trig Paxson Van Palin is not your son. He is your grandson. The sooner you come forward with this revelation to the public, the better.
[ afbeelding ]
Bristol Palin before leaving school
Checking with the Anchorage High School that Bristol Palin attended, reporters were given word that her family had taken Bristol out of school due to contracting infectious mononucleosis. A a common excuse given by girls in private & Catholic schools around the nation when pregnancy comes into play.
Sarah Palin Is NOT The Mother [Photos+Video]
Stond er geen fake bij?quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef henkway het volgende:
Ja, daar zou menig conservatieve republikein zijn sigaar in willen steken
[ afbeelding ]
http://www.upi.com/Top_Ne(...)/UPI-28311220190978/quote:Report: Palin got VP nod on abortion issue
WASHINGTON, Aug. 31 (UPI) -- Likely Republican U.S. presidential nominee John McCain chose Sarah Palin as his running mate partly because of pressure from social conservatives, sources say.
With time running out to make a decision, McCain, a U.S. senator from Arizona, yielded to pressure to scrap his first choice for the vice president spot on his ticket , abortion rights supporter Sen. Joe Lieberman, a Connecticut independent. Instead, he went with Palin, the anti-abortion Alaska governor, at the urging of Christian conservatives, The New York Times reported Sunday, citing unnamed sources.
McCain also found "a kindred spirit" in the first-term governor, sources said, noting she beat out not only Lieberman but also Minnesota Gov. Tim Pawlenty and one-time GOP presidential candidate Mitt Romney, the ex-governor of Massachusetts.
Besides her appeal to social conservatives, the reasons for tapping Palin reportedly included the opportunity to counter the historic nature of Democratic opponent U.S. Sen. Barack Obama's campaign as a black man with a woman candidate.
Another unnamed McCain staffer told the Times McCain was never comfortable being cast as the aged wise man in contrast to the youthful Illinois Democrat's rock star popularity, and so he went with Palin to shake up that perception.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |