abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61259860
De roddelbrigade is van start gegaan.
  † In Memoriam † zondag 31 augustus 2008 @ 07:21:43 #202
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_61259895
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 06:38 schreef Fokski het volgende:
De roddelbrigade is van start gegaan.
Ja maar heb je het gelezen?

Sarah kondigt op een goede dag aan dat ze zeven maanden zwanger is, zelfs haar staf wist nergens van. Krantenartikelen van toen schrijven hoe verbaast iedereen was omdat ze geen buik had.
Dochter Bristol wordt van school gehaald in de laatste maanden van de zwangerschap.
Sarah is in Dallas als ze volgens eigen zeggen begint te lekken. Ze houdt desondanks haar speech en in plaats van direct naar een ziekenhuis in Dallas te gaan vliegt ze terug naar Alaska. Daar zou ze even later bevallen hebben.

Of het is een ingenieus plot van de GOP om een valse roddel te verspreiden om sympathie te kweken.

The intrawebz is buzzing met dit verhaal iig.
  zondag 31 augustus 2008 @ 10:55:56 #203
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61261030
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:46:38 #204
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61261735
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 06:22 schreef NorthernStar het volgende:
Sarah Palin Is NOT The Mother

Well, Sarah, I'm calling you a liar. And not even a good one. Trig Paxson Van Palin is not your son. He is your grandson. The sooner you come forward with this revelation to the public, the better.

[ afbeelding ]

Bristol Palin before leaving school

Checking with the Anchorage High School that Bristol Palin attended, reporters were given word that her family had taken Bristol out of school due to contracting infectious mononucleosis. A a common excuse given by girls in private & Catholic schools around the nation when pregnancy comes into play.

Sarah Palin Is NOT The Mother [Photos+Video]

Ik denk bullshit, kindje heeft ook Down, en dat komt vaker voor bij 40+ moeders.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:49:14 #205
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61261787
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:33 schreef popolon het volgende:

[..]

Dit plaatje is misschien wat beter:

[ afbeelding ]

Geeft een wat minder vertekend beeld ook gezien vanwege de populatie.
Chicago schiet er wel uit zeg, maarja die heeft Obama sowieso al in zijn zak.
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:53:38 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61261863
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 22:58 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Misschien een beetje tegenstrijdig ja, maar dat is weer dat conflict tussen idealisme en realisme in mijn geval denk ik.
Maar waarom zou je dan niet gewone burgers en werknemers wat steun geven? Als je fabrieksbazen uit realisme ondersteund, waarom zij dan niet?

Snap je wat ik bedoel. Ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van de ideeen dat onder een zo klein mogelijke overheid de hemel op aarde losbreekt maar als je dat doet moet je het consequent en zonder scrupules invoeren. Anders krijg je kromme conservatieve machtsverhoudingen.
quote:
[..]

Wederom, niet alle Republikeinen, ik heb zelfs met Republikeinen gesproken die voor stevige inperking van het wapenbezit waren.

Persoonlijkheidsstesten vind ik eigenlijk gevaarlijk, die zijn immers moeilijk objectief af te nemen en garanderen in de praktijk heel weinig. Is een paar jaar geleden ook in Duitsland ingevoerd en het is eigenlijk nog steeds een grote grap. In Nederland doen we dat overigens ook niet.

Natuurlijk vind ik wel dat bijvoorbeeld mensen met een geschiedenis van ernstige geestesziekte uitgesloten moeten worden.
Is dat niet net zo gevaarlijk? Immers zijn dergelijke vaststellingen ook gebaseerd op testjes (vragenlijsten meestal).
quote:
[..]

Helemaal mee eens hoor, ik ben best voor het voordeel van de twijfel voor de gemiddelde brave burger, maar als je het verknalt bekijk je het maar. Ook bij ongelukken door nalatigheid enzo, zelfs wanneer er geen ernstige slachtoffers zijn.
Idd precies.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 31 augustus 2008 @ 11:55:21 #207
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61261891
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:46 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik denk bullshit, kindje heeft ook Down, en dat komt vaker voor bij 40+ moeders.
Het anti-abortus standpunt valt daarom ook wel wat voor te zeggen. Iedereen verdient een leven. Maarja, zij heeft de mogelijkheid en draagkracht om zo'n kind op te voeden en een leuk leven te gunnen. Helaas gaat haar anti-abortus standpunt gepaard met een hardvochtig economisch ideaalbeeld.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:03:17 #208
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61262055
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:53 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar waarom zou je dan niet gewone burgers en werknemers wat steun geven? Als je fabrieksbazen uit realisme ondersteund, waarom zij dan niet?

Snap je wat ik bedoel. Ik ben persoonlijk niet gecharmeerd van de ideeen dat onder een zo klein mogelijke overheid de hemel op aarde losbreekt maar als je dat doet moet je het consequent en zonder scrupules invoeren. Anders krijg je kromme conservatieve machtsverhoudingen.
Ik weet dat ik soms wat harder uit de hoek kom dan ik misschien meen, maar ook wat betreft arbeiders vind ik vanuit realistisch oogpunt dat ze bepaalde bescherming moeten genieten van de overheid. Minimumloon, recht om te staken en een (minimaal, dat wel) sociaal vangnet enz vind ik bijvoorbeeld prima.

Maar net als met de bazen wil ik dat de overheid zich beperkt tot het noodzakelijke. Niet alleen vanwege mijn principe dat iedereen op de eerste plaats zijn eigen boontjes moet doppen en mijn voorkeur voor een kleine overheid, maar ook omdat ik denk dat een doorgeschoten zorgstaat gewoon niet houdbaar is; de kosten zullen oplopen tot onhaalbare niveau's.
quote:
[..]

Is dat niet net zo gevaarlijk? Immers zijn dergelijke vaststellingen ook gebaseerd op testjes (vragenlijsten meestal).
NIet als het door artsen vastgestelde medische diagnoses betreft, althans die indruk heb ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wheelgunner op 31-08-2008 12:11:12 ]
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:09:08 #209
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61262163
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 11:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Het anti-abortus standpunt valt daarom ook wel wat voor te zeggen. Iedereen verdient een leven. Maarja, zij heeft de mogelijkheid en draagkracht om zo'n kind op te voeden en een leuk leven te gunnen. Helaas gaat haar anti-abortus standpunt gepaard met een hardvochtig economisch ideaalbeeld.
Ik ben geen fan van abortus, niet om religieuze redenen, maar inderdaad omdat ik ook denk dat iedereen recht heeft op leven. Ik zie het echter in de eerste plaats als een kwestie voor de vrouwen, dus ik laat het aan hen over om het voortouw te nemen in de discussie (niet als het mijn eigen kind betreft overigens).

Ik snap je punt over draagkracht ook wel, maar dan moet ik toch weer naar verantwoordelijkheid grijpen; kun je geen kind verzorgen (met alle risico's die daarbij horen), wordt dan niet zwanger. Even los van verkrachting en incest natuurlijk.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:09:26 #210
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61262168
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Pro-lifers hebben het overigens ook vaak over adoptie als alternatief, maar daar zitten ook haken en ogen aan. Ben zelf niet de allergrootste fan van het hele adoptie-gebeuren.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:10:37 #211
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61262190
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Pro-lifers hebben het overigens ook vaak over adoptie als alternatief, maar daar zitten ook haken en ogen aan. Ben zelf niet de allergrootste fan van het hele adoptie-gebeuren.
Nou, maar adoptie of dood, ik vind het geen hele moeilijke keuze hoor.
  zondag 31 augustus 2008 @ 12:18:16 #212
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61262326
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 12:09 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Ik ben geen fan van abortus, niet om religieuze redenen, maar inderdaad omdat ik ook denk dat iedereen recht heeft op leven. Ik zie het echter in de eerste plaats als een kwestie voor de vrouwen, dus ik laat het aan hen over om het voortouw te nemen in de discussie (niet als het mijn eigen kind betreft overigens).

Ik snap je punt over draagkracht ook wel, maar dan moet ik toch weer naar verantwoordelijkheid grijpen; kun je geen kind verzorgen (met alle risico's die daarbij horen), wordt dan niet zwanger. Even los van verkrachting en incest natuurlijk.
Dat is waar. Er is ook een verantwoordelijkheid voor de vrouwen. Het vervelende is helaas dat ook het kind de dupe wordt. Als enkel de vrouw er last van heeft, tsja, dan kun je zeggen dat het eigen schuld is.

Vaak heeft het helaas te maken met de consequenties niet overzien. Dan houden ze er geen rekening mee dat hun loon omlaag kan gaan, dat ze hun baan kunnen verliezen, dat je niet én een kind kunt opvoeden én 40 uur per week werken, dat je kunt scheiden van een man waardoor je alleen komt te staan, dat voedselprijzen kunnen stijgen enz.

Op zich ligt daar misschien een taak voor christelijk-geengageerde partijen. Partijen die wél achter de voordeur durven te komen. Maar wat je helaas, ook in Nederland, ziet is dat die partijen zich met totale non-issues gaan bemoeien zoals paddo-gebruik. Allemaal zaken die geen zoden aan de dijk zetten en alleen maar bedoeld zijn om burgers te pesten.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61263445
Zo zag ze eruit toen ze zwanger was van haar dochter

pi_61264518
quote:

[..]

Wat men vergeet is dat ze politiek afgeschreven zou zijn als ze in een abortuskliniek zou zijn gestapt. Dit is iemand die aangaf dat verkrachting of incest geen reden is om abortus toe te staan, zelfs niet als haar dochters diegene zouden zijn die verkracht zouden worden. Ik geloof dat ze er helemaal achter staat maar en het scoort dan wel politiek goed bij de pro life mensen maar het alternatief was niet dat ze het makkelijker zou hebben gehad. Integendeel, ze zou uitgekotst worden.
pi_61264543
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:14 schreef NLweltmeister het volgende:
Zo zag ze eruit toen ze zwanger was van haar dochter

[ afbeelding ]
Palin lijkt mij de linkerdame.
pi_61265117
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 06:22 schreef NorthernStar het volgende:
Sarah Palin Is NOT The Mother

Well, Sarah, I'm calling you a liar. And not even a good one. Trig Paxson Van Palin is not your son. He is your grandson. The sooner you come forward with this revelation to the public, the better.

[ afbeelding ]

Bristol Palin before leaving school

Checking with the Anchorage High School that Bristol Palin attended, reporters were given word that her family had taken Bristol out of school due to contracting infectious mononucleosis. A a common excuse given by girls in private & Catholic schools around the nation when pregnancy comes into play.

Sarah Palin Is NOT The Mother [Photos+Video]
En Obama is een moslim.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:39:28 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_61265184
Die namen van die kinderen ook: Track, Bristol, Willow, Piper, Trig.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  zondag 31 augustus 2008 @ 14:48:08 #220
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61265394
Hippie!!!
pi_61266444
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 13:25 schreef henkway het volgende:
Ja, daar zou menig conservatieve republikein zijn sigaar in willen steken
[ afbeelding ]
Stond er geen fake bij? .
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:15:16 #222
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_61269143
Als zij de moeder niet is, dan kan haar man wel de vader zijn.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_61269463
-- President Bush, Vice President Cheney to skip Republican convention because of Hurricane Gustav, White House says. (CNN)
  zondag 31 augustus 2008 @ 17:37:00 #224
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61269710
quote:
Report: Palin got VP nod on abortion issue

WASHINGTON, Aug. 31 (UPI) -- Likely Republican U.S. presidential nominee John McCain chose Sarah Palin as his running mate partly because of pressure from social conservatives, sources say.

With time running out to make a decision, McCain, a U.S. senator from Arizona, yielded to pressure to scrap his first choice for the vice president spot on his ticket , abortion rights supporter Sen. Joe Lieberman, a Connecticut independent. Instead, he went with Palin, the anti-abortion Alaska governor, at the urging of Christian conservatives, The New York Times reported Sunday, citing unnamed sources.

McCain also found "a kindred spirit" in the first-term governor, sources said, noting she beat out not only Lieberman but also Minnesota Gov. Tim Pawlenty and one-time GOP presidential candidate Mitt Romney, the ex-governor of Massachusetts.

Besides her appeal to social conservatives, the reasons for tapping Palin reportedly included the opportunity to counter the historic nature of Democratic opponent U.S. Sen. Barack Obama's campaign as a black man with a woman candidate.

Another unnamed McCain staffer told the Times McCain was never comfortable being cast as the aged wise man in contrast to the youthful Illinois Democrat's rock star popularity, and so he went with Palin to shake up that perception.
http://www.upi.com/Top_Ne(...)/UPI-28311220190978/
pi_61269742
Net senator Chris Dodd op CNN. Ik weet dat politici vaak om vragen heen lullen, maar dit was voor mij pijnlijk om te horen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')