Bah, nu heb ik 1 pm in mijn box.quote:
SSTTTTT. Dadelijk maak je slapende honden wakker ofzo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Waar is jj trouwens? ik zie nergens meer smileys
Die leert tellen, de meeste van de overgeslagen nummers zijn namelijk door haar toedoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
Waar is jj trouwens? ik zie nergens meer smileys
Slaap ze.quote:
Ah, bij die abacus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die leert tellen, de meeste van de overgeslagen nummers zijn namelijk door haar toedoen.
Gheh!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
Die leert tellen, de meeste van de overgeslagen nummers zijn namelijk door haar toedoen.
D'r valt hier toch niets meer te neucken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
SSTTTTT. Dadelijk maak je slapende honden wakker ofzo.
PM? Ohh, PM!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik die PM nog eens doorsturen naar je?
Voor je het weet begint ze aan getrouwde mannen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef Pheno het volgende:
D'r valt hier toch niets meer te neucken?
Ieder zn dingquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor je het weet begint ze aan getrouwde mannen.
Mis ik WEER de boot godverdommequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik roep maar wat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Fha het volgende:
Ieder zn ding
Je moet je afvragen of dat een boot was die je wilde halen.quote:
Mja ik ookquote:
Die moeten dan iets goed mis hebben in hun huwelijk. Getrouwde mannen die vreemd gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet in de tijd van Jesus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
Jeuzes. 4 topics op een avond.
misschien. Maar op een bepaald moment wil je eigenlijk wel IEDERE boot halen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je moet je afvragen of dat een boot was die je wilde halen.
iets mis met getrouwde mannen. Huh?quote:
nee, bepaalde kano's laat IEDEREEN liggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
misschien. Maar op een bepaald moment wil je eigenlijk wel IEDERE boot halen.
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Die moeten dan iets goed mis hebben in hun huwelijk. Getrouwde mannen die vreemd gaan
De eerste de beste die Anna heet is van mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, bepaalde kano's laat IEDEREEN liggen.
Ik ben dan ook niet van plan te trouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten dan iets goed mis hebben in hun huwelijk. Getrouwde mannen die vreemd gaan
Dat is ieder zijn eigen ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet van plan te trouwen.
neenee vrouwen die rotzooien met getrouwde mannen (of andersom)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets mis met getrouwde mannen. Huh?
You never know. Had mij dit 5 jaar geleden gezegd en ik had je straal uitgelachen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was altijd wel van plan te gaan trouwen en zo, maar kennelijk heb ik in een vorig leven iets heel verschrikkeliks misdaan.
Dan is het goed. Ik schrok alquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:43 schreef Fha het volgende:
[..]
neenee vrouwen die rotzooien met getrouwde mannen (of andersom)
Zo van, toen dacht je hetzelfde? En nu niet meer? Of zo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
You never know. Had mij dit 5 jaar geleden gezegd en ik had je straal uitgelachen.
Dat jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo van, toen dacht je hetzelfde? En nu niet meer? Of zo?
Dag koffiekuukskequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg nu toch wel erg veel slaap. Ik ga me eens melden bij de afdeling comateuze toestand!
Dag koffieteutjes.
Slaap lekker lieve kuukskequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik krijg nu toch wel erg veel slaap. Ik ga me eens melden bij de afdeling comateuze toestand!
Dag koffieteutjes.
Nou ja, "men" heeft de tijd. ik hoor het wel als er nog wat gesekst moet wordenquote:
Ik zou niet durvenquote:
Mooie berm johquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig kwam er vanavond eerst nog een andere trein aan, waardoor ik me weer even realiseerde dat een bewegend object fotograferen met lange sluitertijd niet handig is... dus heb ik er maar een filmpje van gemaakt. Als hij te donker is: het origineel heeft een beter herkenbare trein.
Ach, tegenwoordig is het eerst "carriere"quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, "men" heeft de tijd. ik hoor het wel als er nog wat gesekst moet worden
Ik had bij nader inzien beter op het perron kunnen gaan staan, denk ikquote:
vrouwen moeten bij mij echt niet op 39+ aankomen dat er ineens haast gemaakt moet worden of zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is het eerst "carriere"
Om daarna alsnog huisje boompje beestje en je carriere weg te gooien
trouwen is uit, als ik het zo om me heen zie. Ik vond het wel tof, in een kasteel en zo. Geen handjes schuddendag van gemaakt, daar hadden wij geen zin in. het is onze dag, en die deel ik niet in door mensen uit te nodigen die zo nodig troep moeten geven, omdat ze een enveloppe teken niet snappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrouwen moeten bij mij echt niet op 39+ aankomen dat er ineens haast gemaakt moet worden of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |