Spuit honderdnegentien door de bocht hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klonk, je hebt geen post voor BX gereserveerd.
Nee.quote:
19 is te oud?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
Oke mensen van alle leeftijden mogen mee doen.. maar nou worden er mensen weg gestuurd omdat ze te oud zijn. wtf.
Alsof je dat niet verwacht. Die lui willen geile sletten op het podium.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Fha het volgende:
Oke mensen van alle leeftijden mogen mee doen.. maar nou worden er mensen weg gestuurd omdat ze te oud zijn. wtf.
Mja nee dat is zo.. maar geef dat dan ook gewoon aanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof je dat niet verwacht. Die lui willen geile sletten op het podium.
Die is mod, post 300+ is zo gemaakt. Ook voor MPG. En anderen , dan gooien ze dat topic maar weer even open.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuit honderdnegentien door de bocht hoor
Ach, ik gooi wel wat spam weg... kan het hele topic over!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Spuit honderdnegentien door de bocht hoor
die man was in de 50 gok ik.quote:
Impliciet snapt iedereen dat toch wel? oh wacht, dit is RTL4 of SBS 6 he, daar komt wel minder slim publiek op af. Je hebt gelijk, ze hadden het moeten zeggen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja nee dat is zo.. maar geef dat dan ook gewoon aan
My point exactlyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Impliciet snapt iedereen dat toch wel? oh wacht, dit is RTL4 of SBS 6 he, daar komt wel minder slim publiek op af. Je hebt gelijk, ze hadden het moeten zeggen.
Whatever rocks your boat...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, ik gooi wel wat spam weg... kan het hele topic over!
Mooie uitdrukking vind ik datquote:
Het zal. Zijn de dubbele en verkeerd genummerden al geteldquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, nog 3 voor de echte 1000e KSC!
Chicks?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef Fha het volgende:
Oja Ph, weenie of je dan nog tv wil kijken maar om 22.40 begint Along came a Spider. dat is wel een leuke film.
Haha nee niet echt geloof ikquote:
Ja joh, we zijn allang voorbij de 1000.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
Het zal. Zijn de dubbele en verkeerd genummerden al geteld
Ik heb dat een keer uitgezocht ja. We missen 4 nummers, dus dit is eigenlijk 997!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal. Zijn de dubbele en verkeerd genummerden al geteld
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
sandertje21 gaat het over toch?
Doe je bestquote:
Ipv dat dat eerst hersteld was, dombo'squote:
Niet te hard, anders houd je niet veel over.quote:
Ik denk dat MPG dat wel begrijpt... die is ook dol op statistiekjes, net als ik.quote:
Ja, het boek iig is wel mooi. Ik ken de film nog niet. Patrick Suskind heeft het geschreven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Haha nee niet echt geloof ikIs das parfum leuk?
En die konden niet aangemaakt wordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat MPG dat wel begrijpt... die is ook dol op statistiekjes, net als ik.
Maar voor de geīnteresseerden, nummers 132, 166, 169 en 171 zijn er nooit geweest.
Toen postte ik nog niet mee. En aangezien iedereen te druk was met postopkrikken toen ik het meerdere keren ter sprake bracht, heeft niemand er wat mee gedaan, blijkbaar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ipv dat dat eerst hersteld was, dombo's
Ik moet de stats per topic ook nog een nalopen, zitten vast ook dubbele tussen. Maar dat kost wel ff tijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat MPG dat wel begrijpt... die is ook dol op statistiekjes, net als ik.
Maar voor de geīnteresseerden, nummers 132, 166, 169 en 171 zijn er nooit geweest.
mooi kut dan. 132 is het product van 2 opeenvolgende getallenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Haha nee ik let opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet te hard, anders houd je niet veel over.
Nu nog? Bah.quote:
Hmmm okequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, het boek iig is wel mooi. Ik ken de film nog niet. Patrick Suskind heeft het geschreven.
Prutz0rs ook. Slecht hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mooi kut dan. 132 is het product van 2 opeenvolgende getallen
169 is het kwadraat van een priemgetal
kutz0rz
Ja ach ik heb hongerquote:
Moet ik die PM nog eens doorsturen naar je?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet de stats per topic ook nog een nalopen, zitten vast ook dubbele tussen. Maar dat kost wel ff tijd
Verkapt zie-mij-PMs-sturen-postquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik die PM nog eens doorsturen naar je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |