vrouwen moeten bij mij echt niet op 39+ aankomen dat er ineens haast gemaakt moet worden of zo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig is het eerst "carriere"
Om daarna alsnog huisje boompje beestje en je carriere weg te gooien
trouwen is uit, als ik het zo om me heen zie. Ik vond het wel tof, in een kasteel en zo. Geen handjes schuddendag van gemaakt, daar hadden wij geen zin in. het is onze dag, en die deel ik niet in door mensen uit te nodigen die zo nodig troep moeten geven, omdat ze een enveloppe teken niet snappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
vrouwen moeten bij mij echt niet op 39+ aankomen dat er ineens haast gemaakt moet worden of zo.
Ze kloppen nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
Nog een dan:
Praten tijdens de sex: do's en don'ts
[ afbeelding ]
Oh...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof, in een kasteel en zo.
Je werkt iig al aan jezelf, dat is al een begin joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
ik "mate" in een volgend leven wel weer. Misschien
Ik vind geld geven altijd zo niet leuk. Zowel voor jongeren/kinderen als volwassenen. Geef liever iets wat ze goed kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
trouwen is uit, als ik het zo om me heen zie. Ik vond het wel tof, in een kasteel en zo. Geen handjes schuddendag van gemaakt, daar hadden wij geen zin in. het is onze dag, en die deel ik niet in door mensen uit te nodigen die zo nodig troep moeten geven, omdat ze een enveloppe teken niet snappen.
Ik wil niet meer afhanklijk zijn van de grillen van jan en alleman. Het is graag of heel niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je werkt iig al aan jezelf, dat is al een begin joh.
Het zoveelste koffiezetapparaat is overbodigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik vind geld geven altijd zo niet leuk. Zowel voor jongeren/kinderen als volwassenen. Geef liever iets wat ze goed kunnen gebruiken.
Oh, prima instelling hoor. Het moet ook geen siamese tweeling worden, dat lijkt me ook niets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil niet meer afhanklijk zijn van de grillen van jan en alleman. Het is graag of heel niet.
Ik hoor geen klachten. Van mijn vrouw.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Getrouwde mannen seksen best lekker eigenlijk.
Ongetrouwde mannen ook hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Was jij niet slapen/seksen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Getrouwde vrouwen die overspel plegen vaak ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Die al kinderen geworpen hebben. Huuuu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Getrouwde vrouwen die overspel plegen vaak ook.
Nee, ik had ff geen zin meerquote:
Zinvol, zoiets.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Die heb ik sinds ik getrouwd ben niet meer gehadquote:
He wat braafquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik sinds ik getrouwd ben niet meer gehad.
Daar wil ik nooit achterkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:01 schreef es70 het volgende:
Hee, die kinderen hebben bij mij geen schade aangericht 'down there'quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die al kinderen geworpen hebben. Huuuu.
Voorlangs wordt wat lastigerquote:
quote:
Dat denk jijquote:
Nee, dat typte ik.quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die al kinderen geworpen hebben. Huuuu.
Ga een keer weer uit met vriendinnen ipv je mannetje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Je dacht het niet voor je het typtequote:
Nee, dat doe ik nooit, dat weet iedereenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Je dacht het niet voor je het typte.
Denkbeeldig, dan.quote:
Dat denkt Herman ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nightwish - Sleeping Sun
en ik kan dat dus meezingen. Ik kan echt heel goed zingen.
Strakjes een Desperadoquote:
Nachtbrakertjequote:
Ik ga nooit uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ga een keer weer uit met vriendinnen ipv je mannetje.
Blijkbaar denkt men dat je in een sleur zit als je getrouwd bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga nooit uit. Je denkt dat ik in de kroeg wel een gewillige vrijgezel op kan pikken:?. Ik denk het niet, ik ben niet desperate en bijzonder selectief
. Getrouwde mannen zijn okay genoeg (voor het moment
).
Stereo harder zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:15 schreef Sjowhan het volgende:
Kan die kutherrie van het opruimen van de braderie trouwens snel kappen. Ik kan mijn eigen muziek geeneens horen
Nope, zeker weten geen sleur hierquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijkbaar denkt men dat je in een sleur zit als je getrouwd bent
Ik heb iig nergens last van, jij toch ook niet ?
Herman in de zon op een terrasquote:
Goed plan, ik ga ook.quote:
Dat kan ze al niet door dat dweilorkest.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan ze al niet door dat dweilorkest.
hoe groot is ie ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:44 schreef cablegunmaster het volgende:
met mijn hele grote puist op mn pink
(geen geintje)
En wel meer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef cablegunmaster het volgende:
heb topic 1000 gemist
werd in 30 min volgespamt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe datquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal ik een screenshot posten ?
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:09 schreef Fha het volgende:
Mag ik er met een naald in porren?
Slaap lekker
2 a 3 dagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:26 schreef Fha het volgende:
aargg beetje jammerhoe lang gaat het duren?
En zou jij niet eens gaan slapen ondertussenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:46 schreef Fha het volgende:
Knallen we deze nog even vol?
Ik ben dus nog steeds vet wakkerquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En zou jij niet eens gaan slapen ondertussen
Das toch niet logisch?quote:
Mja ik ga ook wel over een tijdje hahaquote:
Een tijdje kan lekker lang zijn hequote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik ga ook wel over een tijdje haha
sssstquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een tijdje kan lekker lang zijn he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |