Is ook beter om morgen fris en fruitig te zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Allebei.
Dan zou ik eerst om twee uur thuis komen, zes en half uurtjes slapen, wakker worden, weer heen reizen..
Echt hèquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Feivel, je had het natuurlijk ook door een modje kunnen laten wijzigen...
Blijft een snoepert die tjibbequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe heeft een privé onderonsje!
[ link | afbeelding ]
Eigenlijk had iemand ff die deur open moeten trekken, maar aan de webcambeelden daarna te zien was Michiel ook al op dat idee gekomen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Tjibbe heeft een privé onderonsje!
[ link | afbeelding ]
als er topic merge gedaan wordt dan nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Echt hè
Bedankt Feivel, mag ik de stats weer gaan fixen
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:VeilingTV
* Marc63 krijgt zin in SR08, maar bedenkt zich dan dat SR08 misschien wel zonder Michiel is en sowieso zonder Gerard en krijgt dan al ietsje minder zin...
Dat wordt een taakplanner maken (misschien met een ander stream-opneem-programma) om alles automatisch op te nemen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijn
Daar zit ik idd aan te denken, maar om nou 3 weken lang m'n pc aan te laten terwijl ik op vakantie benquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat wordt een taakplanner maken (misschien met een ander stream-opneem-programma) om alles automatisch op te nemen.
Domien had 't er een paar dagen geleden al over op z'n Twitter, inclusief audio-fragment.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Laatst kreeg Domien een mailtje of smsje dat een luisteraar altijd zijn naam in deze plaat hoorde. Nu hoor ik het ook de hele tijd.
"Domien I'm in love tonight"
Wat is je showstopper ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet helemaal overheen dat ik er niet bij kan zijn
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Sorry voor het aanmaken van een dubbel topic, ik dacht dat het handiger was omdat deze wel het juiste nummer had.
Bij jullie stats had ik nog niet zo stilegstaan.
Iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.
Voor alles moet een eerste keer wezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer in de geschiedenis van deze topicreeks dat 1 persoon 2 nieuwe topics opent.
Is het woord ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat gaat nevernooit lukken , om dat te raden
heel klein beetje maarquote:
Naar het schijnt zijn de meeste van Gerard's uitspraken van Roosmarijn afkomstig. Volgens mij vertelde Domien me dat.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:35 schreef Sirolf het volgende:
Een zwart gat? Gerard begint Roosmarijns uitspraken over te nemen!
Had ik ook gehoord idd, geen idee of ik dat van jou had gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar het schijnt zijn de meeste van Gerard's uitspraken van Roosmarijn afkomstig. Volgens mij vertelde Domien me dat.
jullie waren goed bezigquote:
Dat had ik ook eens gehoord, ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naar het schijnt zijn de meeste van Gerard's uitspraken van Roosmarijn afkomstig. Volgens mij vertelde Domien me dat.
* Marc63 Marc vraagt zich af of de open deur nog toe gaat treden tot het vocabulair van Ekdom.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had ik ook gehoord idd, geen idee of ik dat van jou had gehoord.
heeft maar een half jaar geduurd. En dat terwijl deze al werd gedraaid voordat This Is The Life een hit werdquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Amy MacDonald![]()
EINDELIJK de nieuwe single
Was de supervlaai iets té super? ;-)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zet de footjes zo hier neer en dan ben ik pleite...voel me nogsteeds niet lekker
Als het niet lukt is morgen ook vroeg genoeg, gezondheid gaat voor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:41 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zet de footjes zo hier neer en dan ben ik pleite...voel me nogsteeds niet lekker
Hallo daar in de volgestouwde woonkamer van Sanne.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond allemaal (vanuit hellevoetsluis)
De buren van de dame zijn ingelichtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Hallooooo Hellevoetsluis!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:53 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Lekker intiem, massale locatie uitzendingen zijn meestal niet zo leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
helaas hebben we geen webcam hier (heeft giel allemaal meegenomen voor vannacht), maar we staan in een piepkleine woonkamer die nu he-le-maal volgestouwd staat met spullen en ook nog HIT ME TV
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
MOKE LIVE OP Nederlan d 2 !!!!!!!!!
Zometeen ook MYA
Ah, NachteGiel was vanaf het strand of niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
helaas hebben we geen webcam hier (heeft giel allemaal meegenomen voor vannacht), maar we staan in een piepkleine woonkamer die nu he-le-maal volgestouwd staat met spullen en ook nog HIT ME TV
Avond Kevin !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Vond het trouwens niet heel bijzonder klinken maar het publiek was er ook niet echt naar.. Niemand leek echt los te gaan op This Plan.quote:
Geluid kan dus direct even lekker hard.quote:22-23
Maxïmo Park - Apply Some Pressure
The Verve - Love Is Noise
Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
Vampire Weekend - A-Punk
The Selecter - On My Radio
The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
HIT ME TV - Live in Sanne's woonkamer (1)
Kraak & Smaak - Squeeze Me
Kings Of Leon - Sex On Fire
MGMT - Electric Feel
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Hele toffe pics ! ben ook benieuwd naar de studio pics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest komt zo
Die is bezig met Henks Weerbericht, doet 'ie altijd na Ekstra Weekend als de studio leeg is (ik denk dat 'ie het als de studio bezet is ergens anders in het pand inspreekt).quote:
Ik lig dan echt te slapen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, op de webcam staat NU AL het AVRO-logo in beeld...
Mja, da's natuurlijk het eerste programma wat weer gewoon uit de studio komt.
Henks weerbericht? Voor Ekdom in de nacht o.i.d?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is bezig met Henks Weerbericht, doet 'ie altijd na Ekstra Weekend als de studio leeg is (ik denk dat 'ie het als de studio bezet is ergens anders in het pand inspreekt).
Ik heb ook een aparte camera voor foto en video, en dat terwijl de filmkwaliteit van m'n foto-camera best goed is. Iets té goed zelfs... gebruik 1MB per seconde, dus kan hooguit 7 minuten video opnemen en dan is m'n geheugenkaartje vol (512MB)...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik lig dan echt te slapen..
Ik heb mn fotocamera al leeggegooid, ik zal zo ook ff de filmcamera doen.
De reden voor twee camera's is: het filmkwaliteit op de fotocamera is kut, en de fotokwaliteit op de filmcamera is soms heel onscherp.
Ja hoor, klinkt ook stukken beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komen we goed binnen daar?
Trusten / beterschap en onwijs scherpe picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fin...ik ga naar mn bed doei allemaal
Ja, ik vond het namelijk heel jammer dat er een paar foto's heel onscherp waren toen we bij 3fm waren geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je moet apparaten gebruiken waarvoor ze zijn
fotos met fotocamera
videos met videocamera
opsouten met die multifunctionele kutdingen
Nee want dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan het verloren Ekdom uurtje niet starten om 18:00 uur
Moi borisz, wb !quote:
Dan mag dat alarm wel afgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering ben al 3 dagen bezig een dvd van de petshopboys binnen te halen, staan 30 clips op
schiet voor geen meter op
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
Stereo MC's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Stereo Mc's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Niet eens even hier zijn koppie laten zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.
Oh, ja, om 21:45. Heb alleen eerst nog even iets gegeten, had ik de hele dag nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
Ja daar word je dan wel flauw van, shapoo voor je voor het regelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, ja, om 21:45. Heb alleen eerst nog even iets gegeten, had ik de hele dag nog niet gedaan...
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stereo Mc's - Lost In Music
Nah, voor de vlaai had ik nog genoeg spaarpunten om korting te krijgen waardoor hij nog maar ¤4,95 kostte, en verder heb ik alleen een gastoeter van ¤5,95 gekocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja daar word je dan wel flauw van, shapoo voor je voor het regelen
had paar paginas terug geroepen, als je nog donatie wil moet je even je rekeningnummer in pb dumpen
Toch nog goed afgelopen voor jullie , was erg leuk om op de radio te horen , moest wel internet lag eruit 1ste uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, voor de vlaai had ik nog genoeg spaarpunten om korting te krijgen waardoor hij nog maar ¤4,95 kostte, en verder heb ik alleen een gastoeter van ¤5,95 gekocht.
De poster heb ik afgeschreven in het logboek als "testprint na verhuizing" (die was anders zo'n ¤25,- geweest).
Dus, heel lief aangeboden, maar zoveel kosten heb ik niet gemaakt
Mjah, we wisten vanmorgen al dat we tóch de studio in zouden mogen (nogmaals, Tjibbe Bedankt!), maar hebben expres niets gezegd zodat de verrassing deste groter was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch nog goed afgelopen voor jullie , was erg leuk om op de radio te horen , moest wel internet lag eruit 1ste uur
Heel erg jammer inderdaad dat de plaat opnieuw is uitgebracht.. Nummer is al niet hoogstaand en door het opnieuw uitbrengen is de plaat toch wel helemaal kapot gemaakt. In het begin vond ik het wel een leuke plaat maar nu gewoon heel erg irritant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Alleen nog maar heule fijne platen dit uur
Hoewel, de afsluiter is wat minder. Zodra de noviteit van het fluitje eraf is, is Young Folks wel een erg saai plaatje. En na tig re-releases is die noviteit er allang af.
Goed geheim gehoudenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, we wisten vanmorgen al dat we tóch de studio in zouden mogen (nogmaals, Tjibbe Bedankt!), maar hebben expres niets gezegd zodat de verrassing deste groter was.
Alleen Piles heb ik per e-mail op de hoogte gesteld zodat ik er zeker van was dat het opgenomen werd. Oh, en Marc sms-de vlak voor 19h of het ontvangst gelukt was, waarop ik antwoordde dat hij de webcam in de gaten moest houden.
Opnieuw uitbrengen? Volgens mij is die plaat 2 jaar lang elk half jaar (of misschien wel elke maand) opnieuw uitgebracht. En telkens waren er weer van die schapen die de plaat nog nooit gehoord hadden en dat fluitje heel grappig vonden en dus die plaat bleven aanvragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg jammer inderdaad dat de plaat opnieuw is uitgebracht.. Nummer is al niet hoogstaand en door het opnieuw uitbrengen is de plaat toch wel helemaal kapot gemaakt. In het begin vond ik het wel een leuke plaat maar nu gewoon heel erg irritant.
2x zou inderdaad heel goed kunnen (ben de tel al kwijt geraaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Opnieuw uitbrengen? Volgens mij is die plaat 2 jaar lang elk half jaar (of misschien wel elke maand) opnieuw uitgebracht. En telkens waren er weer van die schapen die de plaat nog nooit gehoord hadden en dat fluitje heel grappig vonden en dus die plaat bleven aanvragen.
Draagvleugelboot Amsterdam - IJmuidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Boris welke boot moest jij nemen , je woont toch niet op texel
Doe maar luxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Draagvleugelboot Amsterdam - IJmuiden
Geluid is hier goed en het klinkt als een gezellige bende daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:50 schreef moveyourass-kevin het volgende:
'k moet zeggen dat het hier best lekker gaat!
ok, tof om te horen. Volgend uur geven we nog 2 kaarten voor het vet uitverkochte concert van iggy pop weg....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Geluid is hier goed en het klinkt als een gezellige bende daar.
quote:23-00
GEM - Look
CSS - Rat Is Dead
Estelle - No Substitute Love
HIT ME TV - live in Sanne's woonkamer (2)
Voicst - Feel like a rocket
The Strokes - Juicebox
Duffy - Warwick Avenue
The Wombats - Kill The Director
Royksopp - What Else Is There? (Jaques Lu Cont Remix)
HIT ME TV - live in Sanne's woonkamer (3)
Sam Sparro - Black And Gold
The Gossip - Listen Up
quote:1. Pictures - Freaky Sound System
2. 21st Century Life - Sam Sparro
3. Straight 'Til Sunrise - Barry Adamson
4. Shut Up And Let Me Go - The Ting Tings
5. Little Bit Of Feel Good - Jamie Lidell
6. That's Alright - Lady Linn
7. Buzzin' - Shwayze
8. Paris Is Burning - Ladyhawke
9. Walking Backwards - The Futureheads
10. Morning Tide - The Little Ones
11. Lights Out - Santogold
Morgen al?quote:
Lijkt me ook eigenlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Marc63 het volgende:
Morgen al? Had gedacht dat het pas volgende week was.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:34 schreef Sersjee het volgende:
Zo, he he, ook eindelijk thuis. Moest nog even langs m'n ouders en die hadden nogal veel te vertellen over hun vakantie... Kon dat nou echt niet morgenochtend?!
Ah, daar is 'ie!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... waar blijft Royksopp? Ze houden zich weer eens niet aan de playlist.
Oh kan ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgen al?
Niet per 1 september?
[..]
Lijkt me ook eigenlijk
Dat is inderdaad best wel een klotesite qua gebruiksvriendelijkheid...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:54 schreef Marc63 het volgende:
Wat is die 3voor12-site toch een ongelofelijk kud-site. En ze blijven bij de VPRO maar opscheppen hoe geweldig en uniek ze wel niet zijn met die site. Ik wil weten of er al iets bekend is over de bands die donderdag bij de 3voor12 Award optreden, maar ik kan er echt nooit iets op vinden. Die zoekfunctie kunnen ze ook net zo goed afschaffen, want je krijg alleen maar resultaten die niet relevant zijn.
Kon van de week helemaal de gastenlijst niet meer terug vinden. Vraag me niet hoe, maar ineens had ik em gevonden. Meteen maar gebookmarkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best wel een klotesite qua gebruiksvriendelijkheid...
Daar ben ik voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:56 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, jups![]()
Oeh ! dit vindt Maricha ook zo'n fijn plaatje. Ben alleen even de naam van de artiest vergeten..
Edit;
Gelukkig weet Sersjee de naam van de artiest nog.![]()
Had je ook al gezien btw? Zal jij ook wel leuk vinden denk ik.quote:
Kende ik nog niet maar inderdaad leuk gedaan. Best wel een mooie stem heeft zij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Had je ook al gezien btw? Zal jij ook wel leuk vinden denk ik.
Is dan wel geen Hit Me TV, maar Hot Chip vind ik daar aardig op lijken.
Michiel volgens mij ook, die had het eerder deze week al over een 'geweldige megahit'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:31 schreef moveyourass-kevin het volgende:
rudy is groot fan van jason, vandaar
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:45 schreef Marc63 het volgende:Tick... Tick... Tick... Tick... Tick... BOOOMM!!!!
alles kan wijken, behalve the killers natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Er wordt nogal van de playlist afgeweken. Nu maar hopen dat Mr. Brightside wel gewoon komt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
alles kan wijken, behalve the killers natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
alles kan wijken, behalve the killers natuurlijk
Leuk item!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
Robbert-Jan is volgens mij ook in zn element
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja. we gaan hier een biertje doen. tot volgende week!
zitten we live in het cafe van Club Watt (de oude nighttown) in rotterdam. dat is gratis toegankelijk, dus kom langs als je in de buurt bent!!!!
CU!!!
kev
TWD-mix is ook echt te gekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, volgens mij is er hier op FOK! unaniem besloten dat Mr. Brightside altijd wel de afsluiter mag zijn.
Kun je nog afwisselen met de TWD-mix
... maar dan uiteraard wel de lange versie (van 9 minuten).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, volgens mij is er hier op FOK! unaniem besloten dat Mr. Brightside altijd wel de afsluiter mag zijn.
Kun je nog afwisselen met de TWD-mix
Nog geen webcam gevonden, zal ook wel niet komen denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is er al een 3FMcam stream?
Trustenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef Sersjee het volgende:
En met AC/DC is het mooi geweest voor vandaag... Ik ga pitten
ze moeten toch ook naar hilversum?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog geen webcam gevonden, zal ook wel niet komen denk ik.
Met een straalverbinding of satellietverbinding...?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ze moeten toch ook naar hilversum?
Och, volgens mij ben jij de enige die die pagina nog gebruikt.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:19 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf, geinig die aanpassing op de webcam site. Stuk beter zo want die andere cams komen toch nooit meer terug.
Ooh is dat zo? uuhm okayquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:23 schreef Sirolf het volgende:
Och, volgens mij ben jij de enige die die pagina nog gebruikt.
Internet en nog snel wat dingen via mail zien te regelen voor de corsoquote:
Zo, dat klinkt wel heftig en best zwaar! Als je niet naar je werk hoeft en je kan in een iets wat anders leefritme leven dan rust je daar ook al best wel vanuit. Maar ja, er is niets zo lekker als even helemaal weg.. Maar die Corso is binnenkort ofzo?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
Internet en nog snel wat dingen via mail zien te regelen voor de corso. Overdag per telefoon of irl, en 's avonds via mail
.
Komende 2 weken ben ik van 10 uur 's ochtends tot 'snachts bezig met dingen regelen. Echt vakantie kan ik mijn vakantie eigenlijk ook niet noemen, maarja ik doe het vrijwillig en heb er plezier in dus is het wel anders dan werken. Toch wel een vakantie ook al werk ik over het algemeen harder dan dat ik op het werk (kan) doe(n)
.
14 septemberquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zo, dat klinkt wel heftig en best zwaar! Als je niet naar je werk hoeft en je kan in een iets wat anders leefritme leven dan rust je daar ook al best wel vanuit. Maar ja, er is niets zo lekker als even helemaal weg.. Maar die Corso is binnenkort ofzo?
't is ook niet echt mijn ding als ik heel eerlijk ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Spielman en Spielman. Troetelkindjes van Giel. Vind er niet veel aan.
Volgens mij hebben ze ook maar 1 plaat in het repertoire.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is ook niet echt mijn ding als ik heel eerlijk ben.
uuhhm thanks voor het aanbod ! Denk alleen dat een bloemencorso niet helemaal mijn ding is. Het ziet er tof uit hoor maar met mijn hooikoorts is het niet altijd een succes. (heb je gelukkig wel middelen voor)quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:42 schreef DaMook het volgende:
14 september(Zie www.bloemencorso-valkenswaard.nl ), als je wilt komen kijken dan valt er wel iets te regelen
.
Aha, das natuurlijk ook niet kud.quote:Helemaal weg is alweer een tijdje geleden voor mij. Hoop volgend jaar 1 maandje ECHT op vakantie te gaan. Maar dit bevalt ook wel hoor. En ik heb sinds kort altijd de mogelijkheid naar winterbergen te gaan aangezien mijn ouders daar sinds een tijdje een appartement hebben
.
En eigenlijk is dat er al 1 teveelquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook maar 1 plaat in het repertoire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |