Ja daar word je dan wel flauw van, shapoo voor je voor het regelenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh, ja, om 21:45. Heb alleen eerst nog even iets gegeten, had ik de hele dag nog niet gedaan...
quote:
Thanksquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stereo Mc's - Lost In Music
Nah, voor de vlaai had ik nog genoeg spaarpunten om korting te krijgen waardoor hij nog maar ¤4,95 kostte, en verder heb ik alleen een gastoeter van ¤5,95 gekocht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja daar word je dan wel flauw van, shapoo voor je voor het regelen
had paar paginas terug geroepen, als je nog donatie wil moet je even je rekeningnummer in pb dumpen
Toch nog goed afgelopen voor jullie , was erg leuk om op de radio te horen , moest wel internet lag eruit 1ste uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:27 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, voor de vlaai had ik nog genoeg spaarpunten om korting te krijgen waardoor hij nog maar ¤4,95 kostte, en verder heb ik alleen een gastoeter van ¤5,95 gekocht.
De poster heb ik afgeschreven in het logboek als "testprint na verhuizing" (die was anders zo'n ¤25,- geweest).
Dus, heel lief aangeboden, maar zoveel kosten heb ik niet gemaakt
Mjah, we wisten vanmorgen al dat we tóch de studio in zouden mogen (nogmaals, Tjibbe Bedankt!), maar hebben expres niets gezegd zodat de verrassing deste groter was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Toch nog goed afgelopen voor jullie , was erg leuk om op de radio te horen , moest wel internet lag eruit 1ste uur
Heel erg jammer inderdaad dat de plaat opnieuw is uitgebracht.. Nummer is al niet hoogstaand en door het opnieuw uitbrengen is de plaat toch wel helemaal kapot gemaakt. In het begin vond ik het wel een leuke plaat maar nu gewoon heel erg irritant.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:28 schreef Marc63 het volgende:
Alleen nog maar heule fijne platen dit uur
Hoewel, de afsluiter is wat minder. Zodra de noviteit van het fluitje eraf is, is Young Folks wel een erg saai plaatje. En na tig re-releases is die noviteit er allang af.
Goed geheim gehoudenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, we wisten vanmorgen al dat we tóch de studio in zouden mogen (nogmaals, Tjibbe Bedankt!), maar hebben expres niets gezegd zodat de verrassing deste groter was.
Alleen Piles heb ik per e-mail op de hoogte gesteld zodat ik er zeker van was dat het opgenomen werd. Oh, en Marc sms-de vlak voor 19h of het ontvangst gelukt was, waarop ik antwoordde dat hij de webcam in de gaten moest houden.
Opnieuw uitbrengen? Volgens mij is die plaat 2 jaar lang elk half jaar (of misschien wel elke maand) opnieuw uitgebracht. En telkens waren er weer van die schapen die de plaat nog nooit gehoord hadden en dat fluitje heel grappig vonden en dus die plaat bleven aanvragen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel erg jammer inderdaad dat de plaat opnieuw is uitgebracht.. Nummer is al niet hoogstaand en door het opnieuw uitbrengen is de plaat toch wel helemaal kapot gemaakt. In het begin vond ik het wel een leuke plaat maar nu gewoon heel erg irritant.
2x zou inderdaad heel goed kunnen (ben de tel al kwijt geraaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
Opnieuw uitbrengen? Volgens mij is die plaat 2 jaar lang elk half jaar (of misschien wel elke maand) opnieuw uitgebracht. En telkens waren er weer van die schapen die de plaat nog nooit gehoord hadden en dat fluitje heel grappig vonden en dus die plaat bleven aanvragen.
Draagvleugelboot Amsterdam - IJmuidenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
Boris welke boot moest jij nemen , je woont toch niet op texel
Doe maar luxquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Draagvleugelboot Amsterdam - IJmuiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |