Ja hoor, klinkt ook stukken beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komen we goed binnen daar?
Trusten / beterschap en onwijs scherpe picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fin...ik ga naar mn bed doei allemaal
Ja, ik vond het namelijk heel jammer dat er een paar foto's heel onscherp waren toen we bij 3fm waren geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je moet apparaten gebruiken waarvoor ze zijn
fotos met fotocamera
videos met videocamera
opsouten met die multifunctionele kutdingen
Nee want dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan het verloren Ekdom uurtje niet starten om 18:00 uur
Moi borisz, wb !quote:
Dan mag dat alarm wel afgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering ben al 3 dagen bezig een dvd van de petshopboys binnen te halen, staan 30 clips op
schiet voor geen meter op
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
Stereo MC's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Stereo Mc's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Niet eens even hier zijn koppie laten zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.
Oh, ja, om 21:45. Heb alleen eerst nog even iets gegeten, had ik de hele dag nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |