Lekker intiem, massale locatie uitzendingen zijn meestal niet zo leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
helaas hebben we geen webcam hier (heeft giel allemaal meegenomen voor vannacht), maar we staan in een piepkleine woonkamer die nu he-le-maal volgestouwd staat met spullen en ook nog HIT ME TV
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:54 schreef -Hans- het volgende:
MOKE LIVE OP Nederlan d 2 !!!!!!!!!
Zometeen ook MYA
Ah, NachteGiel was vanaf het strand of niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
helaas hebben we geen webcam hier (heeft giel allemaal meegenomen voor vannacht), maar we staan in een piepkleine woonkamer die nu he-le-maal volgestouwd staat met spullen en ook nog HIT ME TV
Avond Kevin !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:55 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Vond het trouwens niet heel bijzonder klinken maar het publiek was er ook niet echt naar.. Niemand leek echt los te gaan op This Plan.quote:
Geluid kan dus direct even lekker hard.quote:22-23
Maxïmo Park - Apply Some Pressure
The Verve - Love Is Noise
Adele - Cold Shoulder (Basement Jaxx Classic Remix)
De Jeugd Van Tegenwoordig - Datvindjeleukhe
Vampire Weekend - A-Punk
The Selecter - On My Radio
The Ting Tings - Shut Up And Let Me Go
HIT ME TV - Live in Sanne's woonkamer (1)
Kraak & Smaak - Squeeze Me
Kings Of Leon - Sex On Fire
MGMT - Electric Feel
Peter, Bjorn & John - Young Folks
Hele toffe pics ! ben ook benieuwd naar de studio pics.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de rest komt zo
Die is bezig met Henks Weerbericht, doet 'ie altijd na Ekstra Weekend als de studio leeg is (ik denk dat 'ie het als de studio bezet is ergens anders in het pand inspreekt).quote:
Ik lig dan echt te slapen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:03 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, op de webcam staat NU AL het AVRO-logo in beeld...
Mja, da's natuurlijk het eerste programma wat weer gewoon uit de studio komt.
Henks weerbericht? Voor Ekdom in de nacht o.i.d?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is bezig met Henks Weerbericht, doet 'ie altijd na Ekstra Weekend als de studio leeg is (ik denk dat 'ie het als de studio bezet is ergens anders in het pand inspreekt).
Ik heb ook een aparte camera voor foto en video, en dat terwijl de filmkwaliteit van m'n foto-camera best goed is. Iets té goed zelfs... gebruik 1MB per seconde, dus kan hooguit 7 minuten video opnemen en dan is m'n geheugenkaartje vol (512MB)...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik lig dan echt te slapen..
Ik heb mn fotocamera al leeggegooid, ik zal zo ook ff de filmcamera doen.
De reden voor twee camera's is: het filmkwaliteit op de fotocamera is kut, en de fotokwaliteit op de filmcamera is soms heel onscherp.
Ja hoor, klinkt ook stukken beter dan vorige week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
komen we goed binnen daar?
Trusten / beterschap en onwijs scherpe picsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fin...ik ga naar mn bed doei allemaal
Ja, ik vond het namelijk heel jammer dat er een paar foto's heel onscherp waren toen we bij 3fm waren geweest.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Je moet apparaten gebruiken waarvoor ze zijn
fotos met fotocamera
videos met videocamera
opsouten met die multifunctionele kutdingen
Nee want dan kan ik niet luisterenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan het verloren Ekdom uurtje niet starten om 18:00 uur
Moi borisz, wb !quote:
Dan mag dat alarm wel afgaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
tering ben al 3 dagen bezig een dvd van de petshopboys binnen te halen, staan 30 clips op
schiet voor geen meter op
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
Stereo MC's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Stereo Mc's - Lost In Musicquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef Timo20 het volgende:
Hoe heette die track van de Stereo MC`s nog eens die ze net draaide?
Niet eens even hier zijn koppie laten zienquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zag 'm al op IRC, dus die is al thuis ja.
Oh, ja, om 21:45. Heb alleen eerst nog even iets gegeten, had ik de hele dag nog niet gedaan...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broekie al thuis beland ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |