De hele cd van Atlantic Ocean is goed als je hem nog kan vindenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kon er ook al niet op komen. Ik wist dat het iets met water was, zowel in de titel als de artiest.
Ik heb er nog over getwijfeld, maar vond het niet waard om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te reizen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:04 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi. Boris heeft met n beetje mazzel de boot gehaald en ik mot nog 15 min. wachten op de trein... Je moet er wat voor over hebben!
En FC Groningen staat met 1 - 0 voorquote:AMSTERDAM - Gerard Ekdom heeft de schrik van zijn leven gekregen. Tijdens de vakantie viel zijn oudste zoontje Lennon (3) in het water. De 30-jarige radio-dj vertelt: „We waren na een vermoeiende reis aangekomen in onze gehuurde Spaanse villa. Tijdens een ruzie met de huisbaas, want het huis was niet schoongemaakt, hoorden Nicole en ik een plons. Lennon was uitgegleden en in het zwembad gevallen.”
En dat op een vakantie..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_redt_zoontje__.html
Sappemeer - Hilversum is hier ongeveer 3 uur, routenet zegt twee, maar het is tch echt drie uur bij mij..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er nog over getwijfeld, maar vond het niet waard om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te reizen.
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:07 schreef -Hans- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_redt_zoontje__.html
Daarom was jij ook niet in de studio vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sappemeer - Hilversum is hier ongeveer 3 uur, routenet zegt twee, maar het is tch echt drie uur bij mij..
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daarom was jij ook niet in de studio vanavond.
Vindt jij dat teveel of je ouders?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veel.
Je schrikt je alleen te tiefus, zowel als ouder als het kindquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.
Is er geen hotel in de omgeving van Hilversum?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook omdat we geen 188 km reizen op een avond, en dan de volgende dag weer.. da's een beetje veel.
Daar moet je toch niet aandenken dat het wel fout zou zijn gegaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb ik ook meegemaakt. Was toen wel het slachtoffer. Heb er geen trauma aan overgehouden en zo te lezen heeft Lennon er gelukkig ook niets aan over gehouden.
Allebei.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vindt jij dat teveel of je ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |