alles kan wijken, behalve the killers natuurlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:53 schreef Marc63 het volgende:
Er wordt nogal van de playlist afgeweken. Nu maar hopen dat Mr. Brightside wel gewoon komt.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
alles kan wijken, behalve the killers natuurlijk
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:54 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
alles kan wijken, behalve the killers natuurlijk
Leuk item!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:56 schreef Marc63 het volgende:
Robbert-Jan is volgens mij ook in zn element
Veel plezier!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:57 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja. we gaan hier een biertje doen. tot volgende week!
zitten we live in het cafe van Club Watt (de oude nighttown) in rotterdam. dat is gratis toegankelijk, dus kom langs als je in de buurt bent!!!!
CU!!!
kev
TWD-mix is ook echt te gekquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, volgens mij is er hier op FOK! unaniem besloten dat Mr. Brightside altijd wel de afsluiter mag zijn.
Kun je nog afwisselen met de TWD-mix
... maar dan uiteraard wel de lange versie (van 9 minuten).quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Kevin, volgens mij is er hier op FOK! unaniem besloten dat Mr. Brightside altijd wel de afsluiter mag zijn.
Kun je nog afwisselen met de TWD-mix
Nog geen webcam gevonden, zal ook wel niet komen denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Is er al een 3FMcam stream?
Trustenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:09 schreef Sersjee het volgende:
En met AC/DC is het mooi geweest voor vandaag... Ik ga pitten
ze moeten toch ook naar hilversum?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nog geen webcam gevonden, zal ook wel niet komen denk ik.
Met een straalverbinding of satellietverbinding...?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ze moeten toch ook naar hilversum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |