wij na afgelopen week 120quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, wij hebben nog niet echt veel van die 755's.
Heb hier ook lekker 2 schermen, meer geheugen en grotere schijven.. dus klagen hoef ik niet
Werk ze!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat de telefoonboer nog maar eens stalken.. ontbijtje maken.. rustig douchen.. etc etc en dan maar weer weg..
Ajuu![]()
Niet klagen jij!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:27 schreef lynda het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer.. en ik moet pas beginnen over 1,5 uur
Ej toerk, jij hebt al onderdeel gekrijgt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat de telefoonboer nog maar eens stalken.. ontbijtje maken.. rustig douchen.. etc etc en dan maar weer weg..
Ajuu![]()
neequote:
Mijn werkplek heeft iedereen nou al 100 keer gezien, dus die ik post ik niet meer hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering ik loop achter
ff opnieuw
mijn werkplek [ afbeelding ]
Ik moet nog 5 uur!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:37 schreef Jose1985 het volgende:
Haa eindelijk een topic gevonden waar ik helemaal in thuis hoor!
Ben weer eens in de aftelmodus beland.. Nergens zin in en zit me mateloos te ergenen aan collega..
Nog maar 3 uur 25 minuten.. (Ga, van elende, zelfs al eerder weg vandaag..)
al gehadquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
Zal eens een fotootje maken van mijn plekkie
Ik zou wel willen, maar ik zit hier nu gewoon alleen... kan dus niet weg hahahaquote:
hahahaha, heb thuis een 19", en hier 2 x 17".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zelfde scherm als ik thuis heb![]()
hebben allemaal 22" sammies staan
maar wil em in ruilen voor een XPS 12,1 inch
ff kijken of ik dat voor elkaar krijg
tjahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen hebben echt niets te doen: [Recycling] Moederbord muismat
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 uur!
Zoç collega heb ik hier helaas ook! Kunnen we ze niet laten samenwerken ofzo?
Vind het altijd wel lachen om te lezen, vooral die casemods!quote:
haha de jonkies werken het beste hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..
Ze ergert mij al tijden.. Ze is bang dat ik haar baan inpik.. Laat d'r toch lekker met pensioen gaan oude geit..
Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..
Ze ergert mij al tijden.. Ze is bang dat ik haar baan inpik.. Laat d'r toch lekker met pensioen gaan oude geit..
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die lege sambuca fles!
Tof schermpjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering ik loop achter
ff opnieuw
mijn werkplek [ afbeelding ]
dat doet het hem hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!
Een lege drank fles, dat is toch fusking niet normaal! hahahaha
de mijne ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Die muismat is eigenlijk best wel grappuig
geile fappertquote:
toppiequote:
Idd waarschijnlijk een enig setje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?
Oja, welkom op fok! (vandaag aangemaakt)
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van makenquote:
DIERTTTTTTTTTTTTTTJUH!!!!!!!!!quote:
Inderdaad, vond hem ook best geinigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Die muismat is eigenlijk best wel grappuig
bij mij ligt er nu de verpakking van bakker bart voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van maken
Hier posten kan heel nuttig zijn hoor, je kan hier leuke mensen ontmoeten hahahahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Idd waarschijnlijk een enig setje!
Ja nieuw, nieuw, nieuw! Ik verveel me de schompes, dus moet iets nuttigs gaan doen, niet?
De zooi ligt bij mij buiten de foto hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van maken
./care had alle meuk aan de kant geschoven ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
De zooi ligt bij mij buiten de foto hoor
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Jose1985 het volgende:
Ja precies!
(Al werd ik net zwaar afgebrand in een ander topic.. Oké :S)
Wel een puik schermpie Fubarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care had alle meuk aan de kant geschoven ...
kan dat jah ???quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier posten kan heel nuttig zijn hoor, je kan hier leuke mensen ontmoeten hahahah
Werk zequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
Zo.. dan ga ik ook maar eens met frisse tegenzin op naar het werk
werd tijd !!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
Zo.. dan ga ik ook maar eens met frisse tegenzin op naar het werk
Why that?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Jose1985 het volgende:
Ja precies!
(Al werd ik net zwaar afgebrand in een ander topic.. Oké :S)
mompelt iets van terug stalkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Zeur niet! Moeten jullie ook maar een bijbaan doen en daarnaast studeren
* lynda gaat zich zo, zo erg vervelen en hele telefoonlijst stalken
STFU!quote:
* Dr.Droxz wacht op telefoontje! hahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Dat doe jezelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STFU!
Ja dat kan, en vooral als je nog eens 10 uur lang in een trein zit voor een trouwerij van iemand hier
same here.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz wacht op telefoontje! hahaha
succes mop!
Ik verveel me hier ook echt heulemaal de tering zeg, niet normaal
Onze vaste bezoeker "beller" is er niet, die kraakt vaak nieuwe mensen af (zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Jose1985 het volgende:
Hahaha! Niet echt hartelijk idd..
Maar dit topic is nog wel vriendelijk tegen mij!
Zeker weten, maar sinds dien hebben we echt te vaak ruzie met de NS... dat zuigt wel ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat doe jezelf
maar goed
Komt allemaal wel weer goed
NS kan soms best lief zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, maar sinds dien hebben we echt te vaak ruzie met de NS... dat zuigt wel erg
inderdaad; tijd om salarisverhogin te vragen. zooooo'n onmenselijke arbeidsomstandigheden vragen een fikse verloningquote:
mijn nummer heb je toch nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Samen in de trein kan idd best cool zijn jaquote:
Mja ik zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onze vaste bezoeker "beller" is er niet, die kraakt vaak nieuwe mensen af (zou ik nooit doen![]()
![]()
)
Biertje dan maar?
Ik krijg waar voor mijn geen geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad; tijd om salarisverhogin te vragen. zooooo'n onmenselijke arbeidsomstandigheden vragen een fikse verloning
NOG niet bedoel je?quote:
same herequote:
Ik schreef werd perongeluk met dt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Why that?
Hier wel je welkom hoor!
Ik denk dat ik zo maar ga eten hahaha
Ja hoor, alles gaat goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DIERTTTTTTTTTTTTTTJUH!!!!!!!!!
Alles goed?
Ik doe altijd meerdere dingen (2 schermen), en typ regelmatig te snel verkeerde dingen, of vergeet wel eens wat woorden zoals je ziet. Jammer dan, je snapt toch wat er staat.. het is maar internet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ik schreef werd perongeluk met dt..
Toen brak de hel los...
Dat is typisch fok! zeuren over spellingsfoutenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ik schreef werd perongeluk met dt..
Toen brak de hel los...
Behalve dat we ons hier een beetje erg vervelen gaat het wel goed hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat goed
Volgens mij gaat het met jullie hier ook goed
same here.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe altijd meerdere dingen (2 schermen), en typ regelmatig te snel verkeerde dingen, of vergeet wel eens wat woorden zoals je ziet. Jammer dan, je snapt toch wat er staat.. het is maar internet.
Als ik iets moet typen voor mijn werk controleer ik wel altijd netjes wat er staat
meest nuttige:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef Jose1985 het volgende:
Nee precies...
Das dan ook de laatste keer dat ik daar verschijn...
(Mits ik geen spelfout zie? hehehe!)
Define 'Nuttig' aan die topics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meest nuttige:
Onzin, Goede morgen topic reeks
en GC, Geen reet te doen op je werk
Dat was dinsdag. Zit niets anders op dan 3,5 uur te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat we ons hier een beetje erg vervelen gaat het wel goed hoor!
Nog uit de problemen gekomen met je school op donderdag trouwens?
Moet je niet zo veel swaffelen met je secretaressequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef crazy987 het volgende:
jesus
hebben jullie alweer bijna een topic volgespamt zonder mij![]()
Gelukkig heb je dinsdag middag een prachtig vakquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat was dinsdag. Zit niets anders op dan 3,5 uur te wachten. Maar op de donderdag had ik 1 lesuur en ik wil twee dagen werken dus ik ga dan niet naar dat les uur en als school dat niet aanstaat dan hebben ze gewoon pech
ik hield me vanmorgen nog in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je niet zo veel swaffelen met je secretaresse!
krijgt ze toch nietquote:
* diertjuh gooit bureaustoel naar Crazyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dinsdag middag een prachtig vak
* Crazy-M rent hard weg voor vliegende objecten
Nog 3 uur, dan weekend
Nee hoor, ik heb alleen positieve invloed op mensen hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hield me vanmorgen nog in.
Maar jij dwingt mij bijna
Crazyyyyyyyyyyyyyy
Hoe was het inwendige onderzoek btw ?
Niet zo serieus doen jij!quote:
grom had ik niet !!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hield me vanmorgen nog in.
Maar jij dwingt mij bijna
Crazyyyyyyyyyyyyyy
Hoe was het inwendige onderzoek btw ?
* Crazy-M duikt optijd wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh gooit bureaustoel naar Crazy![]()
jij en aardigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duikt optijd weg
zal nog is aardig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |