al gehadquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:45 schreef Sgele het volgende:
Zal eens een fotootje maken van mijn plekkie
Ik zou wel willen, maar ik zit hier nu gewoon alleen... kan dus niet weg hahahaquote:
hahahaha, heb thuis een 19", en hier 2 x 17".quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
zelfde scherm als ik thuis heb![]()
hebben allemaal 22" sammies staan
maar wil em in ruilen voor een XPS 12,1 inch
ff kijken of ik dat voor elkaar krijg
tjahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen hebben echt niets te doen: [Recycling] Moederbord muismat
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 uur!
Zoç collega heb ik hier helaas ook! Kunnen we ze niet laten samenwerken ofzo?
Vind het altijd wel lachen om te lezen, vooral die casemods!quote:
haha de jonkies werken het beste hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..
Ze ergert mij al tijden.. Ze is bang dat ik haar baan inpik.. Laat d'r toch lekker met pensioen gaan oude geit..
Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..
Ze ergert mij al tijden.. Ze is bang dat ik haar baan inpik.. Laat d'r toch lekker met pensioen gaan oude geit..
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die lege sambuca fles!
Tof schermpjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering ik loop achter
ff opnieuw
mijn werkplek [ afbeelding ]
dat doet het hem hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!
Een lege drank fles, dat is toch fusking niet normaal! hahahaha
de mijne ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Die muismat is eigenlijk best wel grappuig
geile fappertquote:
toppiequote:
Idd waarschijnlijk een enig setje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?
Oja, welkom op fok! (vandaag aangemaakt)
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van makenquote:
DIERTTTTTTTTTTTTTTJUH!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |