Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:00 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ja alstjeblieft je mag d'r hebben..
Ze ergert mij al tijden.. Ze is bang dat ik haar baan inpik.. Laat d'r toch lekker met pensioen gaan oude geit..
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:03 schreef Sgele het volgende:
[ afbeelding ]
Let ook op die lege sambuca fles!
Tof schermpjequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:36 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
tering ik loop achter
ff opnieuw
mijn werkplek [ afbeelding ]
dat doet het hem hequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Relaxt! Alleen wat gebruik jij nog een oude muis zeg!
Een lege drank fles, dat is toch fusking niet normaal! hahahaha
de mijne ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Die muismat is eigenlijk best wel grappuig
geile fappertquote:
toppiequote:
Idd waarschijnlijk een enig setje!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn kut collega is mannelijk, leuk koppeltje dus?
Oja, welkom op fok! (vandaag aangemaakt)
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van makenquote:
DIERTTTTTTTTTTTTTTJUH!!!!!!!!!quote:
Inderdaad, vond hem ook best geinigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
Die muismat is eigenlijk best wel grappuig
bij mij ligt er nu de verpakking van bakker bart voorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van maken
Hier posten kan heel nuttig zijn hoor, je kan hier leuke mensen ontmoeten hahahahquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:14 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Idd waarschijnlijk een enig setje!
Ja nieuw, nieuw, nieuw! Ik verveel me de schompes, dus moet iets nuttigs gaan doen, niet?
De zooi ligt bij mij buiten de foto hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, mijn buro nu is echt een zooi.... daar ga ik maar geen foto van maken
./care had alle meuk aan de kant geschoven ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
De zooi ligt bij mij buiten de foto hoor
Welkom op Fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Jose1985 het volgende:
Ja precies!
(Al werd ik net zwaar afgebrand in een ander topic.. Oké :S)
Wel een puik schermpie Fubarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:23 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
./care had alle meuk aan de kant geschoven ...
kan dat jah ???quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier posten kan heel nuttig zijn hoor, je kan hier leuke mensen ontmoeten hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |