Ik schreef werd perongeluk met dt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:31 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Why that?
Hier wel je welkom hoor!
Ik denk dat ik zo maar ga eten hahaha
Ja hoor, alles gaat goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DIERTTTTTTTTTTTTTTJUH!!!!!!!!!
Alles goed?
Ik doe altijd meerdere dingen (2 schermen), en typ regelmatig te snel verkeerde dingen, of vergeet wel eens wat woorden zoals je ziet. Jammer dan, je snapt toch wat er staat.. het is maar internet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ik schreef werd perongeluk met dt..
Toen brak de hel los...
Dat is typisch fok! zeuren over spellingsfoutenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef Jose1985 het volgende:
[..]
Ik schreef werd perongeluk met dt..
Toen brak de hel los...
Behalve dat we ons hier een beetje erg vervelen gaat het wel goed hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:45 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat goed
Volgens mij gaat het met jullie hier ook goed
same here.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik doe altijd meerdere dingen (2 schermen), en typ regelmatig te snel verkeerde dingen, of vergeet wel eens wat woorden zoals je ziet. Jammer dan, je snapt toch wat er staat.. het is maar internet.
Als ik iets moet typen voor mijn werk controleer ik wel altijd netjes wat er staat
meest nuttige:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:49 schreef Jose1985 het volgende:
Nee precies...
Das dan ook de laatste keer dat ik daar verschijn...
(Mits ik geen spelfout zie? hehehe!)
Define 'Nuttig' aan die topics?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
meest nuttige:
Onzin, Goede morgen topic reeks
en GC, Geen reet te doen op je werk
Dat was dinsdag. Zit niets anders op dan 3,5 uur te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Behalve dat we ons hier een beetje erg vervelen gaat het wel goed hoor!
Nog uit de problemen gekomen met je school op donderdag trouwens?
Moet je niet zo veel swaffelen met je secretaressequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef crazy987 het volgende:
jesus
hebben jullie alweer bijna een topic volgespamt zonder mij![]()
Gelukkig heb je dinsdag middag een prachtig vakquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat was dinsdag. Zit niets anders op dan 3,5 uur te wachten. Maar op de donderdag had ik 1 lesuur en ik wil twee dagen werken dus ik ga dan niet naar dat les uur en als school dat niet aanstaat dan hebben ze gewoon pech
ik hield me vanmorgen nog in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Moet je niet zo veel swaffelen met je secretaresse!
krijgt ze toch nietquote:
* diertjuh gooit bureaustoel naar Crazyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dinsdag middag een prachtig vak
* Crazy-M rent hard weg voor vliegende objecten
Nog 3 uur, dan weekend
Nee hoor, ik heb alleen positieve invloed op mensen hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hield me vanmorgen nog in.
Maar jij dwingt mij bijna
Crazyyyyyyyyyyyyyy
Hoe was het inwendige onderzoek btw ?
Niet zo serieus doen jij!quote:
grom had ik niet !!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik hield me vanmorgen nog in.
Maar jij dwingt mij bijna
Crazyyyyyyyyyyyyyy
Hoe was het inwendige onderzoek btw ?
* Crazy-M duikt optijd wegquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
* diertjuh gooit bureaustoel naar Crazy![]()
jij en aardigquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M duikt optijd weg
zal nog is aardig doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |