Werk zequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
Zo.. dan ga ik ook maar eens met frisse tegenzin op naar het werk
werd tijd !!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:29 schreef lynda het volgende:
Zo.. dan ga ik ook maar eens met frisse tegenzin op naar het werk
Why that?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:22 schreef Jose1985 het volgende:
Ja precies!
(Al werd ik net zwaar afgebrand in een ander topic.. Oké :S)
mompelt iets van terug stalkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Zeur niet! Moeten jullie ook maar een bijbaan doen en daarnaast studeren
* lynda gaat zich zo, zo erg vervelen en hele telefoonlijst stalken
STFU!quote:
* Dr.Droxz wacht op telefoontje! hahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Dat doe jezelfquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STFU!
Ja dat kan, en vooral als je nog eens 10 uur lang in een trein zit voor een trouwerij van iemand hier
same here.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz wacht op telefoontje! hahaha
succes mop!
Ik verveel me hier ook echt heulemaal de tering zeg, niet normaal
Onze vaste bezoeker "beller" is er niet, die kraakt vaak nieuwe mensen af (zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:25 schreef Jose1985 het volgende:
Hahaha! Niet echt hartelijk idd..
Maar dit topic is nog wel vriendelijk tegen mij!
Zeker weten, maar sinds dien hebben we echt te vaak ruzie met de NS... dat zuigt wel ergquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat doe jezelf
maar goed
Komt allemaal wel weer goed
NS kan soms best lief zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, maar sinds dien hebben we echt te vaak ruzie met de NS... dat zuigt wel erg
inderdaad; tijd om salarisverhogin te vragen. zooooo'n onmenselijke arbeidsomstandigheden vragen een fikse verloningquote:
mijn nummer heb je toch nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:32 schreef lynda het volgende:
Samen in de trein kan idd best cool zijn jaquote:
Mja ik zat er net aan te denkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Onze vaste bezoeker "beller" is er niet, die kraakt vaak nieuwe mensen af (zou ik nooit doen![]()
![]()
)
Biertje dan maar?
Ik krijg waar voor mijn geen geld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
inderdaad; tijd om salarisverhogin te vragen. zooooo'n onmenselijke arbeidsomstandigheden vragen een fikse verloning
NOG niet bedoel je?quote:
same herequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |