zeker nog nooit bij bakker bart geweest .....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:06 schreef bartvanderzanden het volgende:
Ik ga naar de keurslager:) Altijd goed. Te veel keuze alleen..
Zeker nog nooit bij een goede keurslager geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zeker nog nooit bij bakker bart geweest .....
fok is traag ..
neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:09 schreef misteriks het volgende:
is er zo geen topic waar de luiere en tragere niksdoeners wat kunnen lullen ?
niks tegen ee nbakker bart broodje Pquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Zeker nog nooit bij een goede keurslager geweest
Gast ik moet nog lachen ookquote:
Jawel hoor... alleen Bakker Bart heeft ook goede broodjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Zeker nog nooit bij een goede keurslager geweest
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niks tegen ee nbakker bart broodje P
heeeeeeeeeeeeeeeeele goede broodjesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jawel hoor... alleen Bakker Bart heeft ook goede broodjes
Wat is dat voor taal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:17 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
heul geule breutjes jao !
oudquote:
Oud, maar het blijft grappigquote:
Inderdaad! Net gewoon een lang telefoontje gehad.. nu ben ik echt toe aan wat te rokenquote:
wij werken ook hardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
wat gaan jullie vreselijk hard
terwijl ik echt hard aan het werk ben
da's toch gewoon niet eerlijk
hahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:05 schreef misteriks het volgende:
zit hier ook te niksen en kan dit topic wel gebruiken.
maar, WTF, het is haast hard labeur en een fulltime job om dit topic te kunnen volgen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:26 schreef draculettetje het volgende:
wat gaan jullie vreselijk hard
terwijl ik echt hard aan het werk ben
da's toch gewoon niet eerlijk
Zoiets ja!quote:
ik nog 5,5 uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
dan mag ik nog wel roepen dat ik nog maar 1 uurtje hoef en dan weekend heb
en nee jullie gaan me niet nog een keer aan het huilen maken!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]!
En nu ben ik echt roken hahahaha
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:28 schreef draculettetje het volgende:
ik ook hongerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
Door al dat geouwehoer over Bakker Bart en ander soort vreten ga ik maar even wat broodjes halen.
Ik knal van de honger
roflquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Schrik me zelf net een halve hartverzakkingblijken ze zo'n buizenpost te hebben, had ik me net relax geintstalleerd naast die bak waar met volle vaart zo'n ding uitknalt
sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Schrik me zelf net een halve hartverzakkingblijken ze zo'n buizenpost te hebben, had ik me net relax geintstalleerd naast die bak waar met volle vaart zo'n ding uitknalt
Was weer even relaxt, het is hier tenslotte mooi weerquote:
quote:
Mogguh mop!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:45 schreef lynda het volgende:
crazy je zeurt!!!!!!!
hier nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer even relaxt, het is hier tenslotte mooi weer
Mooi weer? Hier in het zonnige zuiden is het behoorlijk grijsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer even relaxt, het is hier tenslotte mooi weer
hier in het zuiden ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Mooi weer? Hier in het zonnige zuiden is het behoorlijk grijs
Op wat wolkjes na is het hier goed te doen.quote:
ik ook als ik uit raam kijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op wat wolkjes na is het hier goed te doen.
Ik kan de vliegtuigen hier perfect zien opstijgen/landen
hahahah, goed om te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Kat wou ook uitslapen.. werd pas net wakker
Ik... neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef misteriks het volgende:
ik nader het hoogtepunt van mijn werkdag ; ik mag namelijk bijna gaan eten
ondertussen niet beginnen werken hè
OVer 2 uurtjes ga ik maar even eten... anders moet ik nog zo lang als ik klaar ben met etenquote:
Had ik al doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, goed om te horen
Ik was gisteren trouwens snel vertrokken hahaha
Mja ik ga normaal ook iets later...maar weinig gegeten gisteren avond + een avond stappen + een ochtend zonder ontbijt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OVer 2 uurtjes ga ik maar even eten... anders moet ik nog zo lang als ik klaar ben met eten
Wel weer klote dat die klote NS zeg...quote:
Gisteren pizza gegeten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik ga normaal ook iets later...maar weinig gegeten gisteren avond + een avond stappen + een ochtend zonder ontbijt..
Inderdaad, vandaag is echt een drama... wel 1 heel telefoontje gehad inmiddels!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
vrijdag en werken ...
NEE
vrijdag middag en werken: STERF
Yeah.. vanaf nu maar ff onthouden dat vanaf 9 uur ofzo de treinen per uur gaan bij het overstappen.. dus altijd 51quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel weer klote dat die klote NS zeg...
Je telefoon moet snel gemaakt worden! http://i.fokzine.net/s/sm_eerie.gif![]()
monteur van dell is hier nu voor die pcquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag is echt een drama... wel 1 heel telefoontje gehad inmiddels!
En onthouden dat jij voortaan de film kiest, en gewoon harder duidelijk maakt dat we gewoon thuis moeten blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Yeah.. vanaf nu maar ff onthouden dat vanaf 9 uur ofzo de treinen per uur gaan bij het overstappen.. dus altijd 51
Die 755 die zo'n kabaal gaf?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
monteur van dell is hier nu voor die pc
Ik zit ook op een 745 met 2 beeldschermenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die 755 die zo'n kabaal gaf?
Wil zelf ook wel een 755, mijn eigen pc is hier een 745.
hehe nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, ziet er goed uit: Lacie introduceert nieuwe mediaserver met 1TB opslag
pics or it didnt happenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef crazy987 het volgende:
vanochtend is btw men lader van men laptop in de fik gevlogen
Ik las "Lassie introduceert..."quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, ziet er goed uit: Lacie introduceert nieuwe mediaserver met 1TB opslag
Oepsquote:
quote:
zal vanavond eens een fototje makenquote:
Emmer water overheen gegooidquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:22 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zal vanavond eens een fototje maken
maar is van de 230 naar de adapter, die kabel is bij de adapter in de fik gevlogen
gelukkig zag ik de vonkjes en de brand op tijd
`quote:
quote:
En zo hoort het ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:27 schreef lynda het volgende:
Ik heb nu al geen zin meer.. en ik moet pas beginnen over 1,5 uur
Eet smakelijk alvastquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo maar is eten halen
hahaha, wij hebben nog niet echt veel van die 755's.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:15 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ik zit ook op een 745 met 2 beeldschermen
gebruikers hebben 755
ik ga de belegde italiaanse bol halenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:31 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat de telefoonboer nog maar eens stalken.. ontbijtje maken.. rustig douchen.. etc etc en dan maar weer weg..
Ajuu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |