Mooi weer? Hier in het zonnige zuiden is het behoorlijk grijsquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Was weer even relaxt, het is hier tenslotte mooi weer
hier in het zuiden ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Mooi weer? Hier in het zonnige zuiden is het behoorlijk grijs
Op wat wolkjes na is het hier goed te doen.quote:
ik ook als ik uit raam kijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Op wat wolkjes na is het hier goed te doen.
Ik kan de vliegtuigen hier perfect zien opstijgen/landen
hahahah, goed om te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Kat wou ook uitslapen.. werd pas net wakker
Ik... neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:57 schreef misteriks het volgende:
ik nader het hoogtepunt van mijn werkdag ; ik mag namelijk bijna gaan eten
ondertussen niet beginnen werken hè
OVer 2 uurtjes ga ik maar even eten... anders moet ik nog zo lang als ik klaar ben met etenquote:
Had ik al doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahah, goed om te horen
Ik was gisteren trouwens snel vertrokken hahaha
Mja ik ga normaal ook iets later...maar weinig gegeten gisteren avond + een avond stappen + een ochtend zonder ontbijt..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
OVer 2 uurtjes ga ik maar even eten... anders moet ik nog zo lang als ik klaar ben met eten
Wel weer klote dat die klote NS zeg...quote:
Gisteren pizza gegeten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik ga normaal ook iets later...maar weinig gegeten gisteren avond + een avond stappen + een ochtend zonder ontbijt..
Inderdaad, vandaag is echt een drama... wel 1 heel telefoontje gehad inmiddels!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
vrijdag en werken ...
NEE
vrijdag middag en werken: STERF
Yeah.. vanaf nu maar ff onthouden dat vanaf 9 uur ofzo de treinen per uur gaan bij het overstappen.. dus altijd 51quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:05 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel weer klote dat die klote NS zeg...
Je telefoon moet snel gemaakt worden! http://i.fokzine.net/s/sm_eerie.gif![]()
monteur van dell is hier nu voor die pcquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaag is echt een drama... wel 1 heel telefoontje gehad inmiddels!
En onthouden dat jij voortaan de film kiest, en gewoon harder duidelijk maakt dat we gewoon thuis moeten blijvenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef lynda het volgende:
[..]
Yeah.. vanaf nu maar ff onthouden dat vanaf 9 uur ofzo de treinen per uur gaan bij het overstappen.. dus altijd 51
Die 755 die zo'n kabaal gaf?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
monteur van dell is hier nu voor die pc
Ik zit ook op een 745 met 2 beeldschermenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die 755 die zo'n kabaal gaf?
Wil zelf ook wel een 755, mijn eigen pc is hier een 745.
hehe nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo dan, ziet er goed uit: Lacie introduceert nieuwe mediaserver met 1TB opslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |