O godquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!
Heeerlijke cd vind ik dat, die around the world cd
Toepasselijk voor Eliza, die Bloft alles bij elkaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef -Hans- het volgende:
Blof is dan weer wat minder.
Mijn smuziekmaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*steekt tong uit*
Wat is jouw muzieksnaak dannn?
Doe mij dan maar de cd van de buenos vista social club, kan er heerlijk bij werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!
Heeerlijke cd vind ik dat, die around the world cd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toepasselijk voor Eliza, die Bloft alles bij elkaar!
Kon niets vinden waarop ik kon kotsenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn smuziekmaak?
http://www.last.fm/user/cosmick/charts
Haha!!! Mooie brede en diepe smaak hè?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon niets vinden waarop ik kon kotsen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha!!! Mooie brede en diepe smaak hè?
MIDNR weg, Giel een uur langer. Niet tof allemaal...quote:
Vind jij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk is Billy Joel toch vreselijk?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij.
En nee, ik vind van niet.
In gradaties. Didn't start the fire waarderen we deze ochtend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk is Billy Joel toch vreselijk?
Gerardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
. . . . . . (zes letters)
Haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij.
En nee, ik vind van niet.
Bierrr!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Menstruatiestoornissen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Das niet eerlijk. Hoe moesten wij weten dat je koffie aan je vocabulair hebt toegevoegd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
Jullie hangen
Koffie was het goede antwoord
Built to last vind ik niet heel erg bijzonder, imo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, heel leuk. Die vorige single ook nog wel trouwens.
Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Ben jij soms mijn vroegere basisschoolleraar, meester Rob?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen.
Door beter op te lettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk. Hoe moesten wij weten dat je koffie aan je vocabulair hebt toegevoegd?
me2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef bartvanderzanden het volgende:
IK WIL GERARD IPV GIEL!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
vast gaat oefenen voor maandag
* klaar gaat zitten voor het eerste uur Arbeidsvitaminen *
zeker als je op dat moment op de fiets naar kantoor rijdt voor je laatste dag daarquote:
Om maar in FOK! stijl te doen:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was 't laatste eerste uur dan.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Om maar in FOK! stijl te doen:
RIP aan de nabestaanden
Ben benieuwd of de spits nu een uur gaat verschuiven. Je wilt toch niet met Giel in de file zitten / je werkdag beginnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:12 schreef bartvanderzanden het volgende:
yeah, Gerard heeft tenminste een goede muzieksmaak.. en er wordt uberhaupt muziek gedraaid als hij op de radio is.
Ja ga maar qmusic luisteren , het foute uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..].
Wat was dat kut he, een uur langer Giel Beelen. Wat een crap!.
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de spits nu een uur gaat verschuiven. Je wilt toch niet met Giel in de file zitten / je werkdag beginnen?
quote:Ruzie Giel en Gerard?
(27-08-08) - Giel een uur langer, Gerard dus korter... Ze wáren ooit goede vrienden, onze mannen van de radio... Hoe zit dat nu?
Vanaf 1 september is het zover: Giel langer, dus Gerard korter. Komt het ooit nog goed met die twee? Om met Hans Teeuwen te spreken: niks aan 't handje!
Vriendjes
Giel en Gerard hebben beiden hoogstpersoonlijk en met klem aan de 3FM-redactie toevertrouwd dat ze nog steeds goede vriendjes zijn. Om dat statement luister bij te zetten hebben ze speciaal een fillempie gemaakt. Check dat zometeen hieronder.
Zin in
Giel heeft er in elk geval zin in: "Er is nu meer tijd om nieuwe muziek te draaien, maar ook de krentjes uit de pap. Wat betreft de inhoud kan ik nog niet heel veel zeggen, het moet allemaal nog een beetje ontstaan. Wel ga ik op zoek naar de leukste lach van het land. Tja, wat dat nou weer wordt... We gaan het wel zien!"
Teeuwen
Er is ook een onderzoek geweest onder de uitzendkrachten van Giels Uitzendbureau over wat zij vonden zijn ochtendprogramma. "Heel nuttig, ben ik een stuk wijzer van geworden. En ik heb goed kunnen aanscherpen." Nog meer reden om te blijven luisteren? "Hans Teeuwen gaat iets doen, verheug ik me zeer op!"
Wiedergutmachungsvideo
Tja... kijk zelf maar.
Ik ook niet want teveel gelul en te weinig goede muziek. Echt een fantastisch idee (not!) om Giel een extra uur te geven terwijl half Nederland deze man allang zat is. Neem aan dat Florent de reacties op o.a. de 3FM site heeft gelezen want die zijn ook heel erg positief.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)
Nog een extra uur Giel trek ik niet.. bagger programma.
Wordt nu elke dag dramaandag en wansmaak woensdagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)
Nog een extra uur Giel trek ik niet.. bagger programma.
1 op de 100 is positiefquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet want teveel gelul en te weinig goede muziek. Echt een fantastisch idee (not!) om Giel een extra uur te geven terwijl half Nederland deze man allang zat is. Neem aan dat Florent de reacties op o.a. de 3FM site heeft gelezen want die zijn ook heel erg positief.
Meer tijd om goede muziek te draaien... hij haalt in 3 uur al niet wat andere programma's in 1 uur halen. Laat Giel eerst maar een cursus efficientie volgen voordat ie uren van anderen afneemt.quote:
Terwijl hij het wel kan bij de wereld laat doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meer tijd om goede muziek te draaien... hij haalt in 3 uur al niet wat andere programma's in 1 uur halen. Laat Giel eerst maar een cursus efficientie volgen voordat ie uren van anderen afneemt.
Ik vrees meer lange frans achtige crap, het feit dat Teeuwen wat gaat doen zegt al genoegquote:
Zou wat zijn jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vraag me af of die een niet giel zelf is
de ENIGE versiequote:
ben benieuwd of we straks te weten komen wat er nou op vrijdag gaat gebeuren, of heb ik dat al gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja
Is het niet opvallend dat de nieuwe programmering nog niet online staat? Duurt wel lang... maandag gaat de nieuwe programmering immers al in.
Ook dat is inderdaad nog steeds niet duidelijk, maar misschien gaan we het straks dan eindelijk horen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben benieuwd of we straks te weten komen wat er nou op vrijdag gaat gebeuren, of heb ik dat al gemist?
Ik ben bang dat dat inderdaad zo gaat zijn.. pff zit niemand op te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vrees meer lange frans achtige crap, het feit dat Teeuwen wat gaat doen zegt al genoeg
en tot 19/00 zal durenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander het hardst gaat werken als AV om 8 uur zou beginnen.
Hehe, mis jij ook al iets als deze plaat buiten AV gedraaid wordt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
ROCK 'N ROLL!
Komt'ie sample zo hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe, mis jij ook al iets als deze plaat buiten AV gedraaid wordt?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom schreeuw ik het altijd maar zelf
Das zooo lang geleden. Een plastic beker selection-moment zou niet voldoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Kolere, di's van toen Madonna nog tof was.
nee he, is dat wat we krijgen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef borisz het volgende:
AZ voorkeur ? voor Duitsland, POlen, Rusland, Servie of Slowakije ?
Anders gezegd, Dortmund, Wisla Krakaw, FC Moskou, FK Borac en MSK Zilina
Dat ljikt mij inderdaad de kern van het geheelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil geen uur AV missen, en waar en aan wie dat uur nou extra gegeven word maakt me geen biet uit, een uur minder Gerard is nooit grappig
Dat is iedereen overkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef Glacier het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hij drukt opeens de nieuwe (slome) baggerlayout erdoorheen
Mjah, iedereen heeft ineens de baggerlayout en mag ook niets anders meer kiezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef Glacier het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hij drukt opeens de nieuwe (slome) baggerlayout erdoorheen
Dan heb je die nog als uploadicon staan denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:45 schreef -Hans- het volgende:
wtf is er inderdaad met de lay-out aan de hand?! Zie ook ineens een heel ander avatar van mij
of misschien weer wel als iedereen dezelfde gebruikt. je weet maar nooit met fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, iedereen heeft ineens de baggerlayout en mag ook niets anders meer kiezen.
Zal de performance van FOK niet ten goede komen...
Jups, klopt iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan heb je die nog als uploadicon staan denk ik.
hier moeten we het mee doen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee he, is dat wat we krijgen?Ik haat oostblok, en Duitsers (op voetbalgebied dus)
Doe dan maar Dortmund, is lekker dichtbij in ieder geval
wtf ?!quote:
Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?!
Volgens mij gaat er weinig veranderen m.b.t. de programmering.. Zelfs het verdwijnen van de AV geloof ik op het moment gewoon niet.
ja, lachenquote:
Was vorige week toch al aangekondigd ,dat er gevraagd was maandje langer door te gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?
Claudia heeft last van bekken instabiliteit en kan een maand niet werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?
Truequote:
uuhhm duidelijk dus Claudia lijkt toch inderdaad de opvolger van Dolf te gaan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Claudia heeft last van bekken instabiliteit en kan een maand niet werken
Nu kunenn we nog ff een maandje extra van Dolf genieten gelukkigEcht jammer dat hij wegmoet
Giel kan ik ook nog wel hebben, maar van Dolf word ik een beeeeetje kriebelig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben echt de enige die van heeeel droge humor houd he? Giel vinden jullie niks, Dolf vinden jullie niks... ik kan ze allebei goed hebben hoor... (hoewel dolf soms wat te ver gaat)
neeh je bent niet de enige hoor die Giel nog best oke vind, maar Dolf is vast heel aardig maar ik krijg last van mn rikketik als ik die man hoor, ik versta m slecht en hij praat onsamenhangend en snelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben echt de enige die van heeeel droge humor houd he? Giel vinden jullie niks, Dolf vinden jullie niks... ik kan ze allebei goed hebben hoor... (hoewel dolf soms wat te ver gaat)
Ik word moe van dolf zijn adhd gedrag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Giel kan ik ook nog wel hebben, maar van Dolf word ik een beeeeetje kriebelig!
Droge humor is echt goed, ik vind alleen Dolfs humoer niet grappig. Een hoop inhoudloos geratel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ICHC spammerij werkt verslavend he?quote:
Uh.....?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn ICHC spammerij werkt verslavend he?
Geen. Maar 1+1 = 2 lijkt me. De geruchten waren er al lang. En nu Claudia opeens een maandje niet kan werken, mag Dolf opeens een maand langer blijven. Wel heel erg toevallig allemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef bartvanderzanden het volgende:
bron?
Dat Claudi dolf gaat vervangen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beste 'vliegenmep-techniek' vastgesteld
Wat we altijd al wilden weten
Dolf en Claudia kan ik prima hebben (op de radio).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Misschien kunnen ze er beter voor kiezen soms de tijden van de programmas te schuiven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dolf en Claudia kan ik prima hebben (op de radio).
Giel vind ik gewoon niet leuk, misschien ook wel door de sleur van z'n ochtendprogramma hoor. Stenders kon ik na een paar seizoenen op de ochtend ook niet meer hebben, en nu gaat het weer een stuk beter. Al was de combi Michiel/EJ wel erg prettig
Je veux l'amour![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff douchennnn!
Nieuwe shampoo uitproberen!
(waar een vrouw al niet blij van kan worden..)
quote:Dolf zou vandaag eigenlijk zijn laatste uitzending maken met een compilatie. Die is nu een maand uitgesteld. De cabaretier zou vorige week eigenlijk bekend maken wie hem opvolgt, maar ook dat is uitgesteld.
Vetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gast met z'n Plymouth Fury en Valliant is nu weer met een ouwe Dodge pick up.
Geweldig fout inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
What the hell is this crap!
Volgens mij is het gewoon een bouwvakker c.q. stratenmakerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet
Irritant, die mensen met zoveel auto's...Ik heb het geld niet om ze aan te schaffen
Laat staan stallen
Eigenlijk zijn dit juist wel leuke plaatjes..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Againzender het volgende:
O jee, is het alweer tijd voor Paul?
Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detectivequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit juist wel leuke plaatjes..
Trouwens, kent iemand Ventura met "Ace" ?? Beetje Usura-achtig en ook gebaseerd op een bestaand iets. Erg leuk; kan er alleen niets meer van vinden.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
http://www.discogs.com/artist/Ventura+(3)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detective
Amerikaanse degelijkheid kan daar tegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een bouwvakker c.q. stratenmaker. Bijzonder goede smaak!
Zal eens wat betere foto's maken. Of filmen als ie weg rijdt. Hij rijdt normaliter namelijk gewoon volgas weg met een koude motor.
Komt uit dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Eels
Oh wacht, ik was al overgeschakeld naar KinkFM...
Oeps, ik bedoel Beck natuurlijk. Kom met deze plaat vaker in de war.
Wat zie je , kan hier de webcam niet openenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan dolf te horen en te zien is het weldegelijk zijn laatste LIA
Later SC!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
Toen hij dat riep voor de uuropener, ging hij zenuwachtig heen en weer en keek hij niet bepaald vrolijk. da was ook aan z'n stem te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zie je , kan hier de webcam niet openen
quote:Rick van Velthuysen: "Dj's 538 moeten onder het 'juk' vandaan komen"
Rick van Velthuysen: Rick van Velthuysen heeft afgelopen nacht afscheid genomen van zijn programma MiddenInDeNachtRick en Radio 538. Daar heeft hij sinds 1992 gewerkt. De dj vertrekt naar Radio Veronica waarhij in het weekend programma's krijgt. "Ik realiseer het mezelf nog het allerminst dat ik ineens bijna zestien jaar Radio 538 achter me laat. Iedereen die heeft opgelet de afgelopen tijd weet wel waarom dat is. Maar om het symbolisch te zeggen: je hebt een elastiek, daar kun je heel lang aan trekken. Maar op een gegeven moment is de rek eruit. En nu ga ik ergens heen waar er nog wel rek in zit."
Rick benadrukte ook nog maar eens dat hij niet ontslagen is. "Ik mocht er van de leiding nog gewoon drie jaar aan vast knopen. Ik heb daar vier weken vakantie voor gehad om erover na te denken. Ik heb heel veel te danken aan Radio 538. Ik vind het kut om weg te gaan. Ik had geen andere keus voor mezelf. Ik wil nu gewoon verder bij Radio Veronica."
Hij deed ook nog een opmerkelijke uitspraak. "Ik hoop dat al mijn jonge collega's bij dit radiostation onder het juk van alles vandaan komen en gewoon eens een keer laten horen wie ze werkelijk zijn op de radio. Ik hoop ook dat Radio 538 weer gewoon die glans krijgt zoals het vroeger ook was. Dat er ook jongens zijn die dingen doen die niet mogen. Radio is een uitdaging, zeker als je bij een jonge zender zit. Het is geen f*cking Sky Radio. Het is een radiostation waarbij je ballen moet tonen en je dingen moet doen om mensen te vermaken. En dat is niet alleen maar de muziek. Dat is wel belangrijk, maar laat zien wie je bent."
"Het meeste zit ik wel in mijn maag met Koert en Rianne", zo eindigde Rick. De twee sidekicks moeten het radiostation verlaten. Koert Walraven heeft elf jaar bij Radio 538 gewerkt.
Je bent bedwelmd door je shampoo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarom luister ik naar Dolf Janssen?
I guess soquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent bedwelmd door je shampoo?
Odelay.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij al wel een stuk of 2-3 keer gezocht op welk Eels-album nou Devil's Haircut stond
Ach ja, de radio staat hier toch de hele dag aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor stel muziekpuristen, verbaaste het mij dat jullie op dit moment nog luisterden
Ik ben een die-hard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor stel muziekpuristen, verbaaste het mij dat jullie op dit moment nog luisterden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noemen ze ook wel is massochistisch
Het valt niet tegen op het momentquote:
En terechtquote:Ben jalours op je
ach is niets wordt iedere dag wakker gemaakt door de kleine om 6.30 dat hij zijn flesje melk wilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt niet tegen op het moment
[..]
En terecht![]()
Al gaat morgen om 7 uur de wekker weer![]()
Daaaaaaaaaarom ... mannetjes van de freaknacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er zijn nu mannetjes van de freaknacht bezig :-)
[/quote]en hoe is het nu met het eendje????quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[quote="Bram"][ afbeelding ]
Whoops :shock:
en de hond heeft het allemaal overleefd: http://www.leamingtoncourier.co.uk/news/Leamington-dog-swallows-duck.4428187.jp" target="_blank
http://www.llanfairpwllgw(...)ogogochuchaf.org.uk/quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:13 schreef Piles het volgende:
http://www.thelongestlist(...)nnameatlonglast.com/
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
http://www.llanfairpwllgw(...)ogogochuchaf.org.uk/
Officieel de langse geloof ik
Ook een badeend opgegeten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff naar de dierenarts met één van de ratjes... *zucht*
Sterkte !quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Jannekje7 het volgende:
Meer van wat hij zegt namens mijquote:
Geelectrocuteerd ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:25 schreef Jannekje7 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:34 schreef bartvanderzanden het volgende:
Heb je er al een nieuwe batterij in gedaan?
een dijk kunnen ze wel gebruiken in New Orleansquote:
mijn toonhoogte (laagte meer) ligt het niet aan, maar mijn zangkwaliteiten daarentegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef -Hans- het volgende:
Woord voor woord wordt hier keihard meegezongen met The House of the Rising Sun. Mooi ook dat je zo lekker laag qua toonhoogte kan meezingen.
Dat is hier niet veel anders hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
mijn toonhoogte (laagte meer) ligt het niet aan, maar mijn zangkwaliteiten daarentegen
Niet kutquote:
o ja, afscheidsreceptie. heb ik straks ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet kut![]()
Nu even een biertje drinken op de afscheidsreceptie van een oud-collega en dan op naar Hilversum. Toedeloe
Ahaquote:
Komt mooi uit dat het in de c&s show valtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
o ja, afscheidsreceptie. heb ik straks ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |