Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detectivequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit juist wel leuke plaatjes..
Trouwens, kent iemand Ventura met "Ace" ?? Beetje Usura-achtig en ook gebaseerd op een bestaand iets. Erg leuk; kan er alleen niets meer van vinden.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
http://www.discogs.com/artist/Ventura+(3)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detective
Amerikaanse degelijkheid kan daar tegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een bouwvakker c.q. stratenmaker. Bijzonder goede smaak!
Zal eens wat betere foto's maken. Of filmen als ie weg rijdt. Hij rijdt normaliter namelijk gewoon volgas weg met een koude motor.
Komt uit dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Eels
Oh wacht, ik was al overgeschakeld naar KinkFM...
Oeps, ik bedoel Beck natuurlijk. Kom met deze plaat vaker in de war.
Wat zie je , kan hier de webcam niet openenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan dolf te horen en te zien is het weldegelijk zijn laatste LIA
Later SC!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
Toen hij dat riep voor de uuropener, ging hij zenuwachtig heen en weer en keek hij niet bepaald vrolijk. da was ook aan z'n stem te horenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat zie je , kan hier de webcam niet openen
quote:Rick van Velthuysen: "Dj's 538 moeten onder het 'juk' vandaan komen"
Rick van Velthuysen: Rick van Velthuysen heeft afgelopen nacht afscheid genomen van zijn programma MiddenInDeNachtRick en Radio 538. Daar heeft hij sinds 1992 gewerkt. De dj vertrekt naar Radio Veronica waarhij in het weekend programma's krijgt. "Ik realiseer het mezelf nog het allerminst dat ik ineens bijna zestien jaar Radio 538 achter me laat. Iedereen die heeft opgelet de afgelopen tijd weet wel waarom dat is. Maar om het symbolisch te zeggen: je hebt een elastiek, daar kun je heel lang aan trekken. Maar op een gegeven moment is de rek eruit. En nu ga ik ergens heen waar er nog wel rek in zit."
Rick benadrukte ook nog maar eens dat hij niet ontslagen is. "Ik mocht er van de leiding nog gewoon drie jaar aan vast knopen. Ik heb daar vier weken vakantie voor gehad om erover na te denken. Ik heb heel veel te danken aan Radio 538. Ik vind het kut om weg te gaan. Ik had geen andere keus voor mezelf. Ik wil nu gewoon verder bij Radio Veronica."
Hij deed ook nog een opmerkelijke uitspraak. "Ik hoop dat al mijn jonge collega's bij dit radiostation onder het juk van alles vandaan komen en gewoon eens een keer laten horen wie ze werkelijk zijn op de radio. Ik hoop ook dat Radio 538 weer gewoon die glans krijgt zoals het vroeger ook was. Dat er ook jongens zijn die dingen doen die niet mogen. Radio is een uitdaging, zeker als je bij een jonge zender zit. Het is geen f*cking Sky Radio. Het is een radiostation waarbij je ballen moet tonen en je dingen moet doen om mensen te vermaken. En dat is niet alleen maar de muziek. Dat is wel belangrijk, maar laat zien wie je bent."
"Het meeste zit ik wel in mijn maag met Koert en Rianne", zo eindigde Rick. De twee sidekicks moeten het radiostation verlaten. Koert Walraven heeft elf jaar bij Radio 538 gewerkt.
Je bent bedwelmd door je shampoo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Waarom luister ik naar Dolf Janssen?
I guess soquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je bent bedwelmd door je shampoo?
Odelay.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij al wel een stuk of 2-3 keer gezocht op welk Eels-album nou Devil's Haircut stond
Ach ja, de radio staat hier toch de hele dag aan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor stel muziekpuristen, verbaaste het mij dat jullie op dit moment nog luisterden
Ik ben een die-hard.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor stel muziekpuristen, verbaaste het mij dat jullie op dit moment nog luisterden
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noemen ze ook wel is massochistisch
Het valt niet tegen op het momentquote:
En terechtquote:Ben jalours op je
ach is niets wordt iedere dag wakker gemaakt door de kleine om 6.30 dat hij zijn flesje melk wilquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Het valt niet tegen op het moment
[..]
En terecht![]()
Al gaat morgen om 7 uur de wekker weer![]()
Daaaaaaaaaarom ... mannetjes van de freaknacht.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er zijn nu mannetjes van de freaknacht bezig :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |