Eigenlijk zijn dit juist wel leuke plaatjes..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef Againzender het volgende:
O jee, is het alweer tijd voor Paul?
Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detectivequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn dit juist wel leuke plaatjes..
Trouwens, kent iemand Ventura met "Ace" ?? Beetje Usura-achtig en ook gebaseerd op een bestaand iets. Erg leuk; kan er alleen niets meer van vinden.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
De laatste keer van de AV van 9 tot 12 is een feit!
http://www.discogs.com/artist/Ventura+(3)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar Ace Ventura, Pet Detective
Amerikaanse degelijkheid kan daar tegenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een bouwvakker c.q. stratenmaker. Bijzonder goede smaak!
Zal eens wat betere foto's maken. Of filmen als ie weg rijdt. Hij rijdt normaliter namelijk gewoon volgas weg met een koude motor.
Komt uit dezelfde tijd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:58 schreef Marc63 het volgende:
Eels
Oh wacht, ik was al overgeschakeld naar KinkFM...
Oeps, ik bedoel Beck natuurlijk. Kom met deze plaat vaker in de war.
Wat zie je , kan hier de webcam niet openenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Aan dolf te horen en te zien is het weldegelijk zijn laatste LIA
Later SC!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Oh god, Just for tonight
KUTPLAAT!
I-pod gaat erin, Ipod vrijdag altijd hier op kantoor
Tot maandag hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |