Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
wtf ?!
Volgens mij gaat er weinig veranderen m.b.t. de programmering.. Zelfs het verdwijnen van de AV geloof ik op het moment gewoon niet.
ja, lachenquote:
Was vorige week toch al aangekondigd ,dat er gevraagd was maandje langer door te gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?
Claudia heeft last van bekken instabiliteit en kan een maand niet werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Kan zijn dat Dolf een grapje maakt natuurlijk. Maar misschien dat de beoogde opvolging niet per 1 september in dienst kan komen?
Truequote:
uuhhm duidelijk dus Claudia lijkt toch inderdaad de opvolger van Dolf te gaan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Claudia heeft last van bekken instabiliteit en kan een maand niet werken
Nu kunenn we nog ff een maandje extra van Dolf genieten gelukkigEcht jammer dat hij wegmoet
Giel kan ik ook nog wel hebben, maar van Dolf word ik een beeeeetje kriebelig!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben echt de enige die van heeeel droge humor houd he? Giel vinden jullie niks, Dolf vinden jullie niks... ik kan ze allebei goed hebben hoor... (hoewel dolf soms wat te ver gaat)
neeh je bent niet de enige hoor die Giel nog best oke vind, maar Dolf is vast heel aardig maar ik krijg last van mn rikketik als ik die man hoor, ik versta m slecht en hij praat onsamenhangend en snelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben echt de enige die van heeeel droge humor houd he? Giel vinden jullie niks, Dolf vinden jullie niks... ik kan ze allebei goed hebben hoor... (hoewel dolf soms wat te ver gaat)
Ik word moe van dolf zijn adhd gedrag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Giel kan ik ook nog wel hebben, maar van Dolf word ik een beeeeetje kriebelig!
Droge humor is echt goed, ik vind alleen Dolfs humoer niet grappig. Een hoop inhoudloos geratel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn ICHC spammerij werkt verslavend he?quote:
Uh.....?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mijn ICHC spammerij werkt verslavend he?
Geen. Maar 1+1 = 2 lijkt me. De geruchten waren er al lang. En nu Claudia opeens een maandje niet kan werken, mag Dolf opeens een maand langer blijven. Wel heel erg toevallig allemaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef bartvanderzanden het volgende:
bron?
Dat Claudi dolf gaat vervangen?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beste 'vliegenmep-techniek' vastgesteld
Wat we altijd al wilden weten
Dolf en Claudia kan ik prima hebben (op de radio).quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Misschien kunnen ze er beter voor kiezen soms de tijden van de programmas te schuiven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dolf en Claudia kan ik prima hebben (op de radio).
Giel vind ik gewoon niet leuk, misschien ook wel door de sleur van z'n ochtendprogramma hoor. Stenders kon ik na een paar seizoenen op de ochtend ook niet meer hebben, en nu gaat het weer een stuk beter. Al was de combi Michiel/EJ wel erg prettig
Je veux l'amour![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Ff douchennnn!
Nieuwe shampoo uitproberen!
(waar een vrouw al niet blij van kan worden..)
quote:Dolf zou vandaag eigenlijk zijn laatste uitzending maken met een compilatie. Die is nu een maand uitgesteld. De cabaretier zou vorige week eigenlijk bekend maken wie hem opvolgt, maar ook dat is uitgesteld.
Vetquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die gast met z'n Plymouth Fury en Valliant is nu weer met een ouwe Dodge pick up.
Geweldig fout inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
What the hell is this crap!
Volgens mij is het gewoon een bouwvakker c.q. stratenmakerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vet
Irritant, die mensen met zoveel auto's...Ik heb het geld niet om ze aan te schaffen
Laat staan stallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |