ben benieuwd of we straks te weten komen wat er nou op vrijdag gaat gebeuren, of heb ik dat al gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou wat zijn ja
Is het niet opvallend dat de nieuwe programmering nog niet online staat? Duurt wel lang... maandag gaat de nieuwe programmering immers al in.
Ook dat is inderdaad nog steeds niet duidelijk, maar misschien gaan we het straks dan eindelijk horen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:23 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben benieuwd of we straks te weten komen wat er nou op vrijdag gaat gebeuren, of heb ik dat al gemist?
Ik ben bang dat dat inderdaad zo gaat zijn.. pff zit niemand op te wachtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik vrees meer lange frans achtige crap, het feit dat Teeuwen wat gaat doen zegt al genoeg
en tot 19/00 zal durenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:28 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde Nederlander het hardst gaat werken als AV om 8 uur zou beginnen.
Hehe, mis jij ook al iets als deze plaat buiten AV gedraaid wordt?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
ROCK 'N ROLL!
Komt'ie sample zo hoor
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe, mis jij ook al iets als deze plaat buiten AV gedraaid wordt?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarom schreeuw ik het altijd maar zelf
Das zooo lang geleden. Een plastic beker selection-moment zou niet voldoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:34 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Kolere, di's van toen Madonna nog tof was.
nee he, is dat wat we krijgen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef borisz het volgende:
AZ voorkeur ? voor Duitsland, POlen, Rusland, Servie of Slowakije ?
Anders gezegd, Dortmund, Wisla Krakaw, FC Moskou, FK Borac en MSK Zilina
Dat ljikt mij inderdaad de kern van het geheelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:26 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil geen uur AV missen, en waar en aan wie dat uur nou extra gegeven word maakt me geen biet uit, een uur minder Gerard is nooit grappig
Dat is iedereen overkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef Glacier het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hij drukt opeens de nieuwe (slome) baggerlayout erdoorheen
Mjah, iedereen heeft ineens de baggerlayout en mag ook niets anders meer kiezen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:44 schreef Glacier het volgende:
Wat is er met FOK! aan de hand? Hij drukt opeens de nieuwe (slome) baggerlayout erdoorheen
Dan heb je die nog als uploadicon staan denk ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:45 schreef -Hans- het volgende:
wtf is er inderdaad met de lay-out aan de hand?! Zie ook ineens een heel ander avatar van mij
of misschien weer wel als iedereen dezelfde gebruikt. je weet maar nooit met fok!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Mjah, iedereen heeft ineens de baggerlayout en mag ook niets anders meer kiezen.
Zal de performance van FOK niet ten goede komen...
Jups, klopt iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:47 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dan heb je die nog als uploadicon staan denk ik.
hier moeten we het mee doen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee he, is dat wat we krijgen?Ik haat oostblok, en Duitsers (op voetbalgebied dus)
Doe dan maar Dortmund, is lekker dichtbij in ieder geval
wtf ?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |