O godquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!
Heeerlijke cd vind ik dat, die around the world cd
Toepasselijk voor Eliza, die Bloft alles bij elkaar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef -Hans- het volgende:
Blof is dan weer wat minder.
Mijn smuziekmaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:31 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
*steekt tong uit*
Wat is jouw muzieksnaak dannn?
Doe mij dan maar de cd van de buenos vista social club, kan er heerlijk bij werkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:29 schreef Jannekje7 het volgende:
Blof!
Heeerlijke cd vind ik dat, die around the world cd
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toepasselijk voor Eliza, die Bloft alles bij elkaar!
Kon niets vinden waarop ik kon kotsenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mijn smuziekmaak?
http://www.last.fm/user/cosmick/charts
Haha!!! Mooie brede en diepe smaak hè?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kon niets vinden waarop ik kon kotsen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha!!! Mooie brede en diepe smaak hè?
MIDNR weg, Giel een uur langer. Niet tof allemaal...quote:
Vind jij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk is Billy Joel toch vreselijk?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij.
En nee, ik vind van niet.
In gradaties. Didn't start the fire waarderen we deze ochtend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:48 schreef cosmick het volgende:
Eigenlijk is Billy Joel toch vreselijk?
Gerardquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
. . . . . . (zes letters)
Haha.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vind jij.
En nee, ik vind van niet.
Bierrr!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Menstruatiestoornissen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Das niet eerlijk. Hoe moesten wij weten dat je koffie aan je vocabulair hebt toegevoegd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
Jullie hangen
Koffie was het goede antwoord
Built to last vind ik niet heel erg bijzonder, imo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, heel leuk. Die vorige single ook nog wel trouwens.
Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:51 schreef borisz het volgende:
tijd voor galgje
Ben jij soms mijn vroegere basisschoolleraar, meester Rob?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zandzeepsodemineraalwatersteenstralen.
Door beter op te lettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Das niet eerlijk. Hoe moesten wij weten dat je koffie aan je vocabulair hebt toegevoegd?
me2quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:59 schreef bartvanderzanden het volgende:
IK WIL GERARD IPV GIEL!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
vast gaat oefenen voor maandag
* klaar gaat zitten voor het eerste uur Arbeidsvitaminen *
zeker als je op dat moment op de fiets naar kantoor rijdt voor je laatste dag daarquote:
Om maar in FOK! stijl te doen:quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat was 't laatste eerste uur dan.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
Om maar in FOK! stijl te doen:
RIP aan de nabestaanden
Ben benieuwd of de spits nu een uur gaat verschuiven. Je wilt toch niet met Giel in de file zitten / je werkdag beginnen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:12 schreef bartvanderzanden het volgende:
yeah, Gerard heeft tenminste een goede muzieksmaak.. en er wordt uberhaupt muziek gedraaid als hij op de radio is.
Ja ga maar qmusic luisteren , het foute uurquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..].
Wat was dat kut he, een uur langer Giel Beelen. Wat een crap!.
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de spits nu een uur gaat verschuiven. Je wilt toch niet met Giel in de file zitten / je werkdag beginnen?
quote:Ruzie Giel en Gerard?
(27-08-08) - Giel een uur langer, Gerard dus korter... Ze wáren ooit goede vrienden, onze mannen van de radio... Hoe zit dat nu?
Vanaf 1 september is het zover: Giel langer, dus Gerard korter. Komt het ooit nog goed met die twee? Om met Hans Teeuwen te spreken: niks aan 't handje!
Vriendjes
Giel en Gerard hebben beiden hoogstpersoonlijk en met klem aan de 3FM-redactie toevertrouwd dat ze nog steeds goede vriendjes zijn. Om dat statement luister bij te zetten hebben ze speciaal een fillempie gemaakt. Check dat zometeen hieronder.
Zin in
Giel heeft er in elk geval zin in: "Er is nu meer tijd om nieuwe muziek te draaien, maar ook de krentjes uit de pap. Wat betreft de inhoud kan ik nog niet heel veel zeggen, het moet allemaal nog een beetje ontstaan. Wel ga ik op zoek naar de leukste lach van het land. Tja, wat dat nou weer wordt... We gaan het wel zien!"
Teeuwen
Er is ook een onderzoek geweest onder de uitzendkrachten van Giels Uitzendbureau over wat zij vonden zijn ochtendprogramma. "Heel nuttig, ben ik een stuk wijzer van geworden. En ik heb goed kunnen aanscherpen." Nog meer reden om te blijven luisteren? "Hans Teeuwen gaat iets doen, verheug ik me zeer op!"
Wiedergutmachungsvideo
Tja... kijk zelf maar.
Ik ook niet want teveel gelul en te weinig goede muziek. Echt een fantastisch idee (not!) om Giel een extra uur te geven terwijl half Nederland deze man allang zat is. Neem aan dat Florent de reacties op o.a. de 3FM site heeft gelezen want die zijn ook heel erg positief.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)
Nog een extra uur Giel trek ik niet.. bagger programma.
Wordt nu elke dag dramaandag en wansmaak woensdagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:16 schreef bartvanderzanden het volgende:
[..]
Dan toch maar weer een cd in de auto leggen:)
Nog een extra uur Giel trek ik niet.. bagger programma.
1 op de 100 is positiefquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook niet want teveel gelul en te weinig goede muziek. Echt een fantastisch idee (not!) om Giel een extra uur te geven terwijl half Nederland deze man allang zat is. Neem aan dat Florent de reacties op o.a. de 3FM site heeft gelezen want die zijn ook heel erg positief.
Meer tijd om goede muziek te draaien... hij haalt in 3 uur al niet wat andere programma's in 1 uur halen. Laat Giel eerst maar een cursus efficientie volgen voordat ie uren van anderen afneemt.quote:
Terwijl hij het wel kan bij de wereld laat doorquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meer tijd om goede muziek te draaien... hij haalt in 3 uur al niet wat andere programma's in 1 uur halen. Laat Giel eerst maar een cursus efficientie volgen voordat ie uren van anderen afneemt.
Ik vrees meer lange frans achtige crap, het feit dat Teeuwen wat gaat doen zegt al genoegquote:
Zou wat zijn jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Vraag me af of die een niet giel zelf is
de ENIGE versiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |