abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61225766
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

En het houd die akelige draaikont Mitt Romney uit het witte huis, dat is iig winst
McCain in het Witte Huis, onder welke omstandigheden, kan nooit als winst worden opgevat.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:29:56 #152
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61225795
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:08 schreef Klopkoek het volgende:
Hoe kan het btw eigenlijk dat Senatoren en Afgevaardigden wel 40 jaar kunnen blijven zitten? Je zou toch denken dat op een gegeven ze competitie krijgen van hetzij een kandidaat uit eigen gelederen hetzij een kandidaat van een andere partij.

Dat lijkt echt een beetje te makkelijk te gaan.
Worden vaak herkozen is wat ik begrepen heb, of ze moeten echt iets verknallen..
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:33:30 #153
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61225859
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:29 schreef Monidique het volgende:

[..]

McCain in het Witte Huis, onder welke omstandigheden, kan nooit als winst worden opgevat.
Nee dat zeker niet

Maar deze dame lijkt me geen Dick Cheney de 2e iig. Dat zou ik zelfs eerder bij Biden verwachten.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:35:04 #154
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_61225891
quote:
Hoe kan het btw eigenlijk dat Senatoren en Afgevaardigden wel 40 jaar kunnen blijven zitten? Je zou toch denken dat op een gegeven ze competitie krijgen van hetzij een kandidaat uit eigen gelederen hetzij een kandidaat van een andere partij.

Ik denk dat de Amerikanen erg van continuiteit houden.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:35:27 #155
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61225908
quote:

[..]

Mweh...
pi_61225916
De knuffelbeertjesliefhebbers kan McCain nu definitief vergeten: "The State of Alaska will sue to challenge the recent listing of polar bears as a threatened species, Gov. Sarah Palin said Wednesday."
pi_61225951
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:35 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Mweh...
Tenminste, tenzij je vindt dat de afgelopen acht jaar wel oké waren en deze radicaler voortgezet wilt zien... Maar ik zie liever geen oorlogliefhebbende agressieve onwetende bejaarde in het Witte Huis. Eerlijk gezegd.
pi_61225999
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:33 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee dat zeker niet

Maar deze dame lijkt me geen Dick Cheney de 2e iig. Dat zou ik zelfs eerder bij Biden verwachten.
Ze heeft wel trekjes, hoor:
quote:
But now Palin is also caught in a probe of her official conduct that likely nixes whatever chance she had to be on the McCain ticket. She's only been a governor for two years, but that's about four times as long as someone else mentioned as GOP VP pick, Louisiana Gov. Bobby Jindal.

However, questions have now arisen over whether Palin used her office to try and fire her ex -brother-in-law from a state trooper's position. Palin asserts the charge is untrue, but the Alaska Senate this week approved the hiring of an independent investigator to look into the allegation.
http://latimesblogs.latim(...)palin-mccain-vp.html
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:41:22 #159
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61226001
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:38 schreef Monidique het volgende:

[..]

Tenminste, tenzij je vindt dat de afgelopen acht jaar wel oké waren en deze radicaler voortgezet wilt zien... Maar ik zie liever geen oorlog liefhebbende agressieve onwetende bejaarde in het Witte Huis. Eerlijk gezegd.
Radicaler? Ik ken hem toch echt als die liberale republikein die zich meer dan eens impopulair heeft gemaakt bij zijn eigen partij. Hij is ervaren, en een aardige vent.

Misschien een beetje oud en warrig, maar als hij al een oorlog-liefhebbende agressieveling is, dan is Obama een iritante stink-hippy.
pi_61226115
Tegenslagje voor Obama, McCain kan nu de extreme Hillary-supporters afsnoepen van Obama. Ik had gehoopt dat McCain zo'n good old neocon-nietsnut zou kiezen waar lekker tegenaan te pissen valt.
pi_61226120
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:41 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Radicaler?
Ja. Radicaler. Hij wil sneller dan Bush naar de wapens grijpen. Hij wil de VN negeren. Hij wil Rusland uit de G8 gooien. Hij is tegen onderhandelingen. Ja, John McCains standpunten nu zijn radicaler dan het beleid van George W. Bush. Dat hij bekend staat als liberale Republikein heeft alles te maken met járen, járen geleden. John McCain nu is een oerconservatieve, door zogenaamde "neocons" omringde en gesteunde personen om hem heen, en iemand die het vrijwel altijd eens is en was met de huidige incompetente bewoner van het Witte Huis.
quote:
Misschien een beetje oud en warrig, maar als hij al een oorlog-liefhebbende agressieveling is, dan is Obama een iritante stink-hippy.
Nee, Obama is geen hippie. Irritant, nou ja, dat weet ik niet. Het is daarentegen in Washington algemeen bekend dat John McCain een probleem met zijn temperament heeft. En ja, hij vond de oorlog in Irak (en wilde troepen sturen in Servië en Noord-Korea aanvallen) helemaal te gek: "Next up, Baghdad!" Juich, juich.

Tijd om voorbij de typeringen te gaan. Zoals Obama geen inhoudsloze Messias is, zo is John McCain geen "liberale" aardige Republikein.
pi_61226139
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:19 schreef Hexagon het volgende:
[ afbeelding ]

Och, ze heeft wel wat zo
Dit is haar niet.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:49:44 #163
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61226158
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:47 schreef Monidique het volgende:

Tijd om voorbij de typeringen te gaan. Zoals Obama geen inhoudsloze Messias is, zo is John McCain geen "liberale" aardige Republikein.
Even gaf je me hoop
pi_61226169
En je ziet toch wel het inhoudelijke verschil tussen 'oorlog-liefhebbende agressieveling' en 'iritante stink-hippy'? Laten we alsjeblieft de Amerikaanse verkiezingen, waar John McCain het vooral moet hebben van de persoonlijke aanvallen zonder inhoudelijk te gaan, en de andere partij daar nauwelijks mee bezig is (zeker was), niet hier nadoen.
pi_61226202
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:49 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Even gaf je me hoop
John McCain is geen liberale, aardige Republikein. Hij is zeker niet liberaal, juist een van de conservatiefste Senatoren. En aardig is hij al helemaal niet. Zoals ik zeg, ga voorbij de media-typeringen; of nog steeds geldt: "Reality has a well-known liberal bias."
pi_61226234
Palin in Vogue
http://bp2.blogger.com/_u(...)arah-Palin-Vogue.jpg

De campagnebijeenkomst kan elk moment beginnen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:54:55 #167
104871 remlof
Europees federalist
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 17:56:15 #168
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61226272
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:52 schreef Monidique het volgende:

[..]

John McCain is geen liberale, aardige Republikein. Hij is zeker niet liberaal, juist een van de conservatiefste Senatoren. En aardig is hij al helemaal niet. Zoals ik zeg, ga voorbij de media-typeringen; of nog steeds geldt: "Reality has a well-known liberal bias."
Ok, ik vind hem een gematigde, aardige Republikein. Er zijn maar weinig van zijn standpunten waar ik echt mee zit.

Voor mij is het grootste probleem zijn leeftijd, en hij komt op mij niet echt over als een geweldig leider..
pi_61226351
Als die hard Conservative heb ik gisteren met gekromde tenen naar Obama gekeken, met als conclusie dat de man een geweldige speech kan geven! Indrukwekkend! Niet alleen een geweldige speech, maar hij sneed zelfs een aantal conservatieve stokpaardjes aan: dat niet alles met geld kan worden opgelost en dat de overheid niet alle problemen op kan lossen. Ik kreeg bijna tranen in m'n ogen. Nee, niet echt, maar als je de tv moest geloven had iedereen tranen in z'n ogen. Emotioneel volk, die Democraten.

In de pauzes heb ik nog effe stiekem naar Bob Barr bij Glenn Beck gekeken, en die man snapt het. Een Libertarier die weet dat je alleen maar geloofwaardig kunt zijn als je de scherpe kantjes van het Libertarisme wegvijlt, en accepteert dat je compromissen moet maken. Als ik kon stemmen, dan werd het Bob Barr.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_61226364
Hier een filmpje waarin Palin reageert op de mogelijkheid dat ze VP zou kunnen worden:

(doorspoelen naar 2:50 als je haast hebt)

Conclusie: dit was de meest slechte keus die McCain kon maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door AlanSmitheeJr op 29-08-2008 22:57:19 ]
pi_61226395
Palin lijkt me wel ok.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:09:21 #172
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61226489
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:29 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Worden vaak herkozen is wat ik begrepen heb, of ze moeten echt iets verknallen..
Hoe zou dat komen?

Romney heeft ooit eens geprobeerd om met veel geld Ted Kennedy weg te krijgen. Gelukkig is dat mislukt maar je kunt je vraagtekens zetten bij zoveel gehoorzaamheid van de Amerikanen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:10:06 #173
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61226504
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Lyrebird het volgende:
Als die hard Conservative heb ik gisteren met gekromde tenen naar Obama gekeken, met als conclusie dat de man een geweldige speech kan geven! Indrukwekkend! Niet alleen een geweldige speech, maar hij sneed zelfs een aantal conservatieve stokpaardjes aan: dat niet alles met geld kan worden opgelost en dat de overheid niet alle problemen op kan lossen. Ik kreeg bijna tranen in m'n ogen. Nee, niet echt, maar als je de tv moest geloven had iedereen tranen in z'n ogen. Emotioneel volk, die Democraten.

In de pauzes heb ik nog effe stiekem naar Bob Barr bij Glenn Beck gekeken, en die man snapt het. Een Libertarier die weet dat je alleen maar geloofwaardig kunt zijn als je de scherpe kantjes van het Libertarisme wegvijlt, en accepteert dat je compromissen moet maken. Als ik kon stemmen, dan werd het Bob Barr.
Welke scherpe kantjes bedoel je dan?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:15:59 #174
66825 Reya
Fier Wallon
pi_61226637
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:01 schreef Lyrebird het volgende:
Sowieso een interessante man, met in mijn ogen best aardige standpunten, behalve met betrekking tot het tweede amendement, waarin ik het behoorlijk oneens ben met hem. Maar misschien is dat ook gewoon een verschil tussen de VS en Europa.
pi_61226861
Ik had eigenlijk verwacht dat hij voor Romney zou gaan.
+ op economie
+ Michigan
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:29:44 #176
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_61226879
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 17:03 schreef Reya het volgende:
Verder valt het op dat beide running mates in ieder geval geen 'thuisvoordeel' meebrengen; Alaska en Delaware hebben beiden amper gewicht in het kiescollege, en zijn bovendien al jarenlang rotsvast resp. Republikeins en Democratisch.
Obama had bij sommige peilingen maar een achterstand van 5 punten; er was niet psrake van een rotsvast Alaska. Misschien nu wel.

Ik had alleen van Palin gehoord als mogelijke vervanger van Ted Stevens. Stevens is senator van Alaska en door zijn veroordeling aangeschoten wild, terwijl zijn zetel in november verkiesbaar is. Toen werd echter aangegeven dat die kans klein is omdat zij ook te maken heeft met een schandaal, machtsmisbruik tegen een politieagent. Maar ook dat ze waarschijnlijk geen trek had om naar Washington te verhuizen vanwege haar kinderen, voornamelijk haar zoon met het syndroom van Down. Maar verder wel erg populair in Alaska.

Het is een gewaagde keuze, ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Géén kloon van tvlxd!
pi_61226947
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef Klopkoek het volgende:
Welke scherpe kantjes bedoel je dan?
Old school libertarisme was voorstander van vrije immigratie, legalisering van drugs, abortus, prostitutie, en vrije handel.

New school libertarisme ziet de problemen in van laag geschoolde immigratie, het uitbesteden van banen aan de 3rde wereld en doet wat minder moeilijk over abortus, drugs, en prostitutie.

Maar de meningen verschillen daarover.
pi_61226983
quote:
Zolang politiek geen exacte wetenschap is blijft het aanmodderen.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:39:39 #179
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227041
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:34 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Old school libertarisme was voorstander van vrije immigratie, legalisering van drugs, abortus, prostitutie, en vrije handel.

New school libertarisme ziet de problemen in van laag geschoolde immigratie, het uitbesteden van banen aan de 3rde wereld en doet wat minder moeilijk over abortus, drugs, en prostitutie.

Maar de meningen verschillen daarover.
Zum kotsen

Bewijst alleen maar dat het libertarisme een chromen omhulsel is om elitaire belangen te verhullen. Wat een walgelijke hooghartige figuren moeten dat zijn.

Maar opportunisme zit nu eenmaal in het Amerikaanse/Angelsaksische bloed. Zoals al elders werd aangehaald zijn Amerikanen en Engelsen pas Kampioen Vrijhandel geworden toen zij de bovenliggende partij waren
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:41:44 #180
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61227092
Ik heb toch mijn twijfels over Palin hoor....
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:42:25 #181
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61227114
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Zum kotsen

Bewijst alleen maar dat het libertarisme een chromen omhulsel is om elitaire belangen te verhullen. Wat een walgelijke hooghartige figuren moeten dat zijn.

Maar opportunisme zit nu eenmaal in het Amerikaanse/Angelsaksische bloed. Zoals al elders werd aangehaald zijn Amerikanen en Engelsen pas Kampioen Vrijhandel geworden toen zij de bovenliggende partij waren
Volgens mij is het weer tijd voor een time-out voor jou. Kappen aub voor je weer een topic verneukt...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:42:56 #182
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227119
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:41 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik heb toch mijn twijfels over Palin hoor....
Want? Ze heeft stiekum de belastingen verhoogd zeker

Tsja, al die defensie en politiespeeltjes om het gepeupel eronder te houden moeten ergens van betaald worden he.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:44:25 #183
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227148
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:42 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Volgens mij is het weer tijd voor een time-out voor jou. Kappen aub voor je weer een topic verneukt...
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61227193
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:39 schreef Klopkoek het volgende:
Klopt, het belang van een vrij land waar je op je oude dag kan geniet van wat je met je bloed zweet en tranen hebt opgebouwd en de overheid alleen kern taken uitvoert. Jij gelooft blijkbaar nog steeds in de communistische heilstaat?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:47:05 #185
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61227203
Dat gebroken pootje van Mevrouw McCain, is dat ook door John's temprament?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:49:21 #186
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_61227224
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:29 schreef Montov het volgende:

[..]

Het is een gewaagde keuze, ik ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Haar speech maakt in ieder geval weinig indruk. Ben benieuwd naar de peilingen in de komende weken...
pi_61227254
Eerst loopt McCain wekenlang te schreeuwen dat Obama een celeb is zonder ervaring, en dan kiest hij een voormalig beauty pageant poppetje met NUL ervaring op het gebied van nationale politiek, of bijv. buitenlands beleid.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:51:35 #188
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61227261
En ze heeft een BA in journalistiek
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:54:12 #189
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227324
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:46 schreef SeventhWave het volgende:

[..]

Klopt, het belang van een vrij land waar je op je oude dag kan geniet van wat je met je bloed zweet en tranen hebt opgebouwd en de overheid alleen kern taken uitvoert. Jij gelooft blijkbaar nog steeds in de communistische heilstaat?
Ik heb je postgeschiedenis even nagekeken en weet nu wat voor figuur je bent. Jammer.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 18:55:41 #190
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_61227370
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:54 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik heb je postgeschiedenis even nagekeken en weet nu wat voor figuur je bent. Jammer.
Studeer jij echt aan een universiteit?
pi_61227517
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:51 schreef Wheelgunner het volgende:
En ze heeft een BA in journalistiek
pi_61227519
ik kende die Palin niet.
maar het lijkt wel een slimme keus om nog wat Hillary-supporters af te vangen.

ik had nog zo uitgekeken naar een Biden-Romney debat.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_61227552
Hoe... dan... ook. Nu weten we dit, volgende week RNC, daarna een debat of vier, verkiezingen en we zijn er klaar mee. Ik hoef er niet meer op te letten.

Dit gaat niet lukken...
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:04:46 #194
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227563
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

SeventhWave geeft in dat Amerika topic af op moslims en het socialistische Europa. Dan weet ik genoeg. Een nep-libertariër dus.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61227583
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:55 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

Klopkoek is een trollkloon, ik zou er niet al te veel op letten.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:05:58 #196
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227587
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:04 schreef Monidique het volgende:
Hoe... dan... ook. Nu weten we dit, volgende week RNC, daarna een debat of vier, verkiezingen en we zijn er klaar mee. Ik hoef er niet meer op te letten.

Dit gaat niet lukken...
Je Obama sprookje valt in duigen? Loop ajb geen post-traumatische stressproblemen op, dat zou zonde zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_61227591
quote:
In 1984, after winning the Miss Wasilla contest earlier that year, Palin finished second in the Miss Alaska beauty pageant[5] which won her a scholarship to help pay her way through college.[4] In the Wasilla pageant, she played the flute and also won Miss Congeniality.
Hmmm, als uberconservatief is ze eerst een ordinair lustobject geweest... wat klopt hier niet?
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:07:06 #198
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_61227625
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 19:05 schreef Monidique het volgende:

[..]

Klopkoek is een trollkloon, ik zou er niet al te veel op letten.
En jij bent mijn aartsvijand die me al vanaf dag 1 uitkaffert. Eigenlijk zou ik niet veel op jou moeten letten, ware het niet dat jij zo diep in de aars van de moderators zit dat je een goede indicator bent om aan te geven wanneer ik weer een ban kan verwachten.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 19:07:23 #199
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_61227635
quote:

Senatoren en Representatives hebben geen term-limits, en kunnen dus om de respectievelijk 6 en 2 jaar herkozen worden. De Senatoren zijn verdeeld in 3 groepen (33, 33 en 34) en elke twee jaar wordt dus 1/3e herkozen. (Ook de Representatives kennen een staggering-systeem trouwens)

Dat sommige senatoren zo lang zitten betekend simpelweg dat een tegenhangende kandidaat al die tijd niet meer stemmen weet/wist te krijgen. Er zijn wel Senatorial Primaries, dus het kan ook heel makkelijk gebeuren dat een kandidaat die al 3 keer senator is wordt verstoten door iemand van dezelfde partij. Ook worden er twee senatoren verkozen per staat, en dit kunnen er twee zijn van dezelfde partij.

Eigenlijk zit het Amerikaanse systeem heel slim, en heel ingenieus in elkaar. Het enige waar ze echt van af moeten is het Electoral College, en dit vervangen door een Popular Vote systeem over de gehele VS. Dan krijg je ook geen problemen zoals in Florida. Wellicht kan er dan 1 keer een landelijke hertelling worden gehouden, maar na een week is dan toch echt wel duidelijk wie er president wordt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_61227655
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 18:03 schreef Lyrebird het volgende:
Palin lijkt me wel ok.
Zo'n anti-homo vrouwtje met als voornaamste hobby jagen, hoe stereotype wil je het hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')