Ben je echt zo dom?quote:Maar mn helm enzo zat gewoon goed op mn hoofd zoals t hoort maar dan niet vastgeklikt.
hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Het is dus half 5 en ik ga met een mattie naar mn werk, want we werken allebei bij mcdonalds
alsjeblieft waar slaat dit dan op?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:18 schreef DrDentz het volgende:
Moet je maar geen Turk zijn, dan roep je het over jezelf af!
gek genoeg ik ook...quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:24 schreef Gambrono het volgende:
trouwens,
je registreerde je hiervoor
hmm als je verder zou lezen(had ik wel verw8 want zon dombo denk ik ook dat je bent) zie je dat ik later geen probleem zal hebben met het vinden van een baan en dubbel veel als jou zal verdienen:)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:22 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
gek genoeg ik ook...
Zoek een fatsoenlijke baan of doe een opleiding die dat kan bewerkstelligen.
Want jou eerste baantje was echt helemaal fantastisch natuurlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:22 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
gek genoeg ik ook...
Zoek een fatsoenlijke baan of doe een opleiding die dat kan bewerkstelligen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:25 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
hmm als je verder zou lezen(had ik wel verw8 want zon dombo denk ik ook dat je bent) zie je dat ik later geen probleem zal hebben met het vinden van een baan en dubbel veel als jou zal verdienen:)
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:25 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
hmm als je verder zou lezen(had ik wel verw8 want zon dombo denk ik ook dat je bent) zie je dat ik later geen probleem zal hebben met het vinden van een baan en dubbel veel als jou zal verdienen:)
PROESTquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
Hij wilde gewoon zien of je het echt was.
[ afbeelding ]
Check in het vervolg 2x je kinbandje want je weet dat de Nederlandse plietsie het op bazen gemunt heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:21 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
alsjeblieft waar slaat dit dan op?
Wahahahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
*grinnik* kapitalistenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:25 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
Zei ik dat dan? Ik zeg dat ik jouw type ken, nergens noem ik jou een hangjongere. Ik zie hier ook die gastjes rondrijden met hun helm hoog bovenop hun bol. Ik vind het wel stoer, maaaaaaaaaaaar het mag niet dus moet je niet janken als je een boete krijgt als je je helm niet goed op hebt. That's all, misschien moet je zelf niet zo snel oordelen. Ik was zeker de netste niet in mijn buurt maar ik droeg wel de blaren van mijn ehmmmmm onbezonnen actiesquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:35 schreef ozzie91 het volgende:
opletten zal ik nu zeker wel doen..Maarja het ging me meer om t feit dat ik een 60 euro boete kreeg voor een kinbandje terwijl er daaro veel criminelen in ede rondlopen en dat ze die niet pakken ofzo...Ik vind het gewoon een slechte grap, de politie daar in Ede. verrekte mongol. En voor je oordeelt(heb je wss al gedaan) Ik ben niet het type hangjonger "Morwen"
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Het is dus half 5 en ik ga met een mattie naar mn werk, want we werken allebei bij mcdonalds in ede. We waren zegmaar aan t carpoolen maar dan met brommers. Ga ik achterop en we hebben allebei de helm gewoon op geen probleem..Opeens zien we een best wel grote politie-controle voor de spoorbomen. En de spoorbomen gingen net dicht..En wij zitten gewoon rustig te wachten. Dus ik kijk af en toe naar achter en denk hopelijk is er geen rollerbank ofzo..Want die brommer gaat wat harder dan officieel mag...En vanaf de stoep komt er een man en een vrouw op ons aflopen in normaal kleding. Blijkt dus dat het 2 undercover-agenten zijn en zeggen gelijk: Kun je afstappen en eff aan de kant komen...Ik zeg dus: Meneer wat is de reden dat we worden aangehouden. Zegt meneer de agent(die zichzelf inmiddels had geidentificeerd dmv pasje) dat ik word aangehouden doordat ik het KINBANDJE van mijn helm niet had VASTGEKLIKT!. BLA BLA. Lopen we eff aan de kant begint die agent met: IK heb eerder ongelukken gezien waardoor de helm van de hoofd eraf viel etc. Maar mn helm enzo zat gewoon goed op mn hoofd zoals t hoort maar dan niet vastgeklikt. En die verrekte MONGOL geeft mij f**king 60 euro boete. Vraagt ie: Wat is de reden bla bla? Zeg ik: heb ik nooit geleerd, stond niet op mn theorieboekje (je moet er ook in kijken)etc etc. Zegt agent: Het is algemeen bekend dus zou je eigenlijk moeten weten..Schrijft adres + gegevens op papiertje en geeft mij vervolgens geen bon ofzo. En pats! 60 euro boete(dat is voor mij 3 dagen (6 uur per dag) in een week werken.) Ik ben nieuw op dit forum ik zou graag willen schelden dit dat maar ik hou het nu eff net.
Mijn vriend( de bestuurder) hij is gewoon puur nederlands. Hij werd compleet genegeerd. En hij vroeg zelf nog of hij rijbewijs ofzo moest laten zien en ze negeerden hem. Ze waren geconcentreerd op mij en het geven van die boete aanmij. verder niets! En ik ben turks, ik hoopte dat dat geen rol speelde ofzo. Maarja moeten ze eens durven die acceptgiro te sturen= BETAAL IK NIET! ik ga terugreageren op de officier van justitie dat het nergens op slaat. Ik ben een turkse jonge, ik ben 17 jaar en ik doe het vwo. Als die kklijer mij een boete van 60 euro geeft vind ik dit PURE DIEFSTAL!. EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!![]()
![]()
conclusie: 60 euro boete! voor alleen kinbandje niet bevestigd(HELM GWN GOED OPGEDAAN)
-eerlijk, dit is toch gewoon diefstal of ben ik de enige die dit gewoon onzin vind dat je zon boete uitdeelt.
-En heb ooit ergens meegekregen dat agenten per jaar of permaand (weet ik niet meer precies) een hoeveelheid boetes moeten gegeven hebben? Is dit waar? En welke domme neanderthaler heeft deze onzin dan verzonnen? Hij zou een bitchslap in de gezicht moeten krijgen ter verfrissing. Weet niet wat hij dacht toen hij dat invoerde :S
maarja zover mijn klacht, als je wilt reageren. Ga alstublieft je gang
quote:Ik ben een [b]turkse jonge, ik ben 17 jaar en ik doe het vwo
Dat is discriminatie, turk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:49 schreef ozzie91 het volgende:
ik heb nu 1 ding geleerd.= Hoe klein het misdrijf ook is, je zal en moet blijven oppassen want voor je het weet komt zon homo agent je voor de kleinste shit je gelijk een boete van freakin 60 euro geven :s
btw morwen; je hebt gelijk je hebt me geen hangjonger genoemd oid. . Mja zo ben ik niet, en ik had het helm niet half op me hoofd ofzo waarmee ik "de buurt zat te checken".
whaahaha, geen grapje. Die agent was echt homo. Dat was al bekend in Ede(hij was zegmaar de bekende homoseksuele agent van Ede). (kleine dorpje):Pquote:
Homo's houden niet van turken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:52 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
whaahaha, geen grapje. Die agent was echt homo. Dat was al bekend in Ede(hij was zegmaar de bekende homoseksuele agent van Ede). (kleine dorpje):P
Zit ik hier godver een heel serieus stuk te typen, kom jij.................en bedenk ik me ineens dat ik een krankzinnig slachtoffer ben van de zwaartekrachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:49 schreef nachtzuster het volgende:
het type hangjonger "Morwen"
Benieuwd hoe dat eruit ziet
dankje, maar ken je het? een sterk gevoel van binnen dat zegt dat die man niet deugt en dat ie je die boete geeft om een andere reden? Mja dat had ik dus. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik kan wel ongeveer inschatten hoe iemand zich gedraagt bij zon situatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:53 schreef Dagonet het volgende:
TS, lees dit topic even door:
Kinbandje van helm niet vast
Daar wordt wat serieuzer op het geval ingegaan. Dat jij je helm niet deugdelijk hebt bevestigd is je eigen schuld en daar krijg je de boete voor. Je vriend wordt niet genegeerd omdat jij Turks bent en hij Nederlander, hij wordt genegeerd omdat hij wel dat bandje vast had.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:57 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
dankje, maar ken je het? een sterk gevoel van binnen dat zegt dat die man niet deugt en dat ie je die boete geeft om een andere reden? Mja dat had ik dus. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik kan wel ongeveer inschatten hoe iemand zich gedraagt bij zon situatie
Zelfs al zou dat zijn dan kan je dat heel makkelijk voorkomen door gewoon je helm goed vast te zetten. Blijft gewoon jouw schuld dus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:57 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
dankje, maar ken je het? een sterk gevoel van binnen dat zegt dat die man niet deugt en dat ie je die boete geeft om een andere reden? Mja dat had ik dus. Natuurlijk kan ik het mis hebben maar ik kan wel ongeveer inschatten hoe iemand zich gedraagt bij zon situatie
Tsjaquote:De bestuurder en de passagiers van bromfietsen, motorfietsen en driewielige motorvoertuigen moeten een goed passende helm dragen, die door middel van een sluiting op deugdelijke wijze op het hoofd is bevestigd [...]
Art. 60 lid 1 RVV 1990
Ehh, neequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:02 schreef ozzie91 het volgende:
whaha no problem. Maarja heb ik het verhaal ook gedeeltelijk van een andere kant gehoord. dus kan me de situatie ook beter bekijken...if you know what i mean:)
dat kan je nu wel zomaar zeggen maar practisch gezien is de wil van een agent, wet! Hij kan je ook zomaar aanhouden en zomaar vragen of je id bij je hebt of niet...want die moet je officeel bij je hebben...(het is een voorbeeld)quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zelfs al zou dat zijn dan kan je dat heel makkelijk voorkomen door gewoon je helm goed vast te zetten. Blijft gewoon jouw schuld dus.
Vertelquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:02 schreef ozzie91 het volgende:
whaha no problem. Maarja heb ik het verhaal ook gedeeltelijk van een andere kant gehoord. dus kan me de situatie ook beter bekijken...if you know what i mean:)
Volgende keer dus gewoon helm wel goed omdoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:02 schreef ozzie91 het volgende:
Ja, so? Dat is de wet gewoonquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
dat kan je nu wel zomaar zeggen maar practisch gezien is de wil van een agent, wet! Hij kan je ook zomaar aanhouden en zomaar vragen of je id bij je hebt of niet...want die moet je officeel bij je hebben...(het is een voorbeeld)
Ik snap het nog steeds niet en je gaat dan zo ineens slapen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:06 schreef ozzie91 het volgende:
maarja ik ga ten eerste slapen mense! denku voor de reacties en moet morgen ochtend weer vet vroeg opstaan en boeken ophalen:P (klacht) snapje'm. whaha maarja
spreekzelaaataa
Ik vind wel dat de politie daar een waarschuwing voor kan geven. Daar leer je meestal ook van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:53 schreef Dagonet het volgende:
TS, lees dit topic even door:
Kinbandje van helm niet vast
Daar wordt wat serieuzer op het geval ingegaan. Dat jij je helm niet deugdelijk hebt bevestigd is je eigen schuld en daar krijg je de boete voor. Je vriend wordt niet genegeerd omdat jij Turks bent en hij Nederlander, hij wordt genegeerd omdat hij wel dat bandje vast had.
Tuurlijk kan een agent je niet zomaar aanhouden en zomaar vragen je ID te tonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
dat kan je nu wel zomaar zeggen maar practisch gezien is de wil van een agent, wet! Hij kan je ook zomaar aanhouden en zomaar vragen of je id bij je hebt of niet...want die moet je officeel bij je hebben...(het is een voorbeeld)
Jou kennende weet je wel raad met hangersquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:57 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zit ik hier godver een heel serieus stuk te typen, kom jij.................en bedenk ik me ineens dat ik een krankzinnig slachtoffer ben van de zwaartekrachtAlles hangt (bevallig
) en ik word steeds jonger/senieler [ afbeelding ].
Neucken?
Daar houden we je aan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:<hoop blabla> EN IK BELOOF IEDEREEN DAT IK DIE BOETE NOOIT ZAL BETALEN, OOK AL MOET IK DE GEVANGENIS IN!
<meer blabla>
Jammer dat die agent dat niet gedaan heeft, dán had je pas reden tot klagen gehad.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:17 schreef ozzie91 het volgende:
Zegt meneer de agent(die zichzelf inmiddels had geidentificeerd dmv pasje) dat ik word aangehouden doordat ik het KINBANDJE van mijn helm niet had VASTGEKLIKT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als de wetten van Nederland je niet aanstaan Meneer Macdonald,quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:04 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:28 schreef TC03 het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |