Vorig topic:quote:In 'Knevel & Van den Brink' schuiven de belangrijkste personen uit de actualiteit aan tafel. De gasten komen uit de wereld van de sport, de politiek, het bedrijfsleven, de entertainment, de cultuur, de criminaliteit en het maatschappelijk leven. Samen voeren zij hét gesprek van de dag.
De dagelijkse talkshow 'Knevel & Van den Brink' is vanaf maandag 19 mei t/m vrijdag 6 juni en van maandag 11 augustus t/m 5 september (tijdens de Olympische Spelen) te zien. Elke werkdag rond de klok van 23.00 uur op Nederland 1.
Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 00:59 schreef honda1990 het volgende:
Die oma leek wel op balkenende op bezoek bij Bush, ja jajajajajaja jaaaa ja ja idd ja
Ik heb helemaal niks tegen deze mevrouw, begrijp me niet verkeerd. Ik heb me alleen mateloos geërgerd over het ja roepen door de uitzending heen. Al had Nelson Mandela daar gezeten, ik had er nog zo'n opmerking over gemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:15 schreef Ooster het volgende:
[..]
Niet zo'n denigrerend verhaal ophangen over de laatste der af-en-toe rationeel denkende CDA'ers svp. Mevrouw van Leeuwen is de koningin in het land der blinden. Ze zit natuurlijk wel bij de verkeerder partij, dat wel....
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:17 schreef Stansfield het volgende:
Zoals ik in het vorige topic al las viel het me ook op dat knevel zijn christenlijke mond hield toen charles over abortus enz begon.
Hij doet wel meer dingen die hij niet kan maken vind ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
Ik moet altijd enorm lachen om Pauwquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Ja dat! Of misschien vond hij het als interviewer niet nuttig om aan een eind van een interview een heel betoog te gaan houden over het homohuwelijk en abortus.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:22 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij kan het niet maken om openlijk te pleiten tegen abortus en het homohuwelijk.
Was idd vaag dat Knevel zo nadrukkelijk op de historisch waargebeurde feitjes kon wijzen (volgens mij heeft hij niet met zoveel woorden gezegd dat god aantoonbaar bestaat) zonder dat Beau er iets van zei. Waarom vinden gelovigen trouwens al dat paranormale (los van het feit of ik er in 'geloof') zo fout? Gods wegen zijn ondoorgrondelijk, dus kan Hij ook best mensen paranormale gaven hebben meegegeven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 08:56 schreef Pedroso het volgende:
In de laatste uitzendingen kwam het geloof nogal eens tersprake. Dieptepunt vond ik toch wel dat Knevel Beau belerend toesprak en beweerde dat God aantoonbaar bestaat. Jammer dat Beau geen weerwoord had want bewezen is er niets. Ik gun iedereen zijn geloof maar praat geen poep.
Voor de rest heb ik wel genoten van K&B. Van de Brink vind ik wel goed, Knevel wat minder. Maar het is altijd nog beter dan Pauw en Witteman. Witteman is een vakman maar nogal saai en Pauw vind zichzelf het belangrijkste. Het is een eer voor de gasten om bij de grote Pauw aan tafel te mogen, vindt hij zelf tenminste.
Maar wie er ook presenteert, de gasten maken de uitzending. En er schoven de laatste weken leuke gasten aan dus een dikke voldoende voor K&B.
Ze blijft in Nederland natuurlijk het eeuwige slachtoffer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:03 schreef Falco het volgende:
Die Wendy van Dijk moet eens flink aan de tand gevoeld plus afgezeken worden. Zij is één grote phoney.
Heeft ze verdiend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:04 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ze blijft in Nederland natuurlijk het eeuwige slachtoffer.
Tja ik snap ook niet altijd wrm ik kijk, zap vaak ook gewoon weg als ik er niks aan vindquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:08 schreef koningdavid het volgende:
Wat een zeikers zijn jullie ook.
Zoveel klagen over het programma maar wel elke avond kijken.
Wow, nee.....wil je zeggen..dat het om de gasten gaat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef sander89 het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet altijd wrm ik kijk, zap vaak ook gewoon weg als ik er niks aan vind
ze heeft een huwelijk voltrokken als ik het goed heb gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
wat vroegen ze nou aan Wendy in het begin, wat een publiciteitsstunt was?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Johan - random dom persoon (edit: Nada van Nie, red.) 1-0
Obama heeft mijn sympathie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Johan - random dom persoon (edit: Nada van Nie, red.) 1-0
Klopt zat ze vanavond bij Boulevard te vertellen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft een huwelijk voltrokken als ik het goed heb gehoord.
Daar geef ik Johan wel gelijk..ik kijk ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Falco het volgende:
Goed zo Johan
Ik vind het wel een programma voor jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar geef ik Johan wel gelijk..ik kijk ook niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
2-0, mooi opgezette aanval na de simpele inkopper al vroeg in het begin.
Nu rust.
Nog alleen nog vrouw nr.3 van de Opzij en het feminisme kan de kast weer in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
2-0, mooi opgezette aanval na de simpele inkopper al vroeg in het begin.
Nu rust.
Dat vind ik het mooie aan het vanzelfsprekende 'voor de democraat zijn' van domme Nederlanders. En Johan voelt dat feilloos aan, toen hij de eerste vraag stelde wist ik al hoe het verder zou gaan; zo'n doosje als Nada van Nie kan gewoon geen zinnig antwoord geven, schitterend. Mooier dan de dis naar Wendy, dat is gewoon iets wat ie niet interessant vindt, en dat mag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Obama heeft mijn sympathie.
Waarom?
Euh....
Wat gaat hij veranderen?
Euh....
Gaat het wel zo slecht met de VS?
Ja, dat lijkt me duidelijk!
Waarom?
Euh....
Altijd van die geforceerde gespreksonderwerpen enkel vanwege de gasten zijn datquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:41 schreef honda1990 het volgende:
Johan zorgt altijd voor topvermaeck
Waarom zou je een man willen plaatsen bij opzij en een vrouw bij een voetbalprogramma, wat een onzin
En ontzettend lekkere tieten had, in Honneponnetje 20 jaar geleden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:44 schreef tong80 het volgende:
Weten jullie dat Nada een gruwelijk grote reet heeft ?
Ze gaat wel elke week stappen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:02 schreef Chriz2k het volgende:
''Even stappen!''
Lees: Geschuurd worden door een grote neger.
Je vergeet Hugo Borst en Ruud Gullitquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Vond het maar een matige aflevering vandaag. Alleen Derksen was vermakelijk.
Eigenlijk moet iemand een keer in een talkshow Johan Derksen, Jort Kelder, Maarten van Rossum en Prem aan één tafel zetten. Dat zou echt topvermaak zijn.
Vergeet Peter R. niet +Rita Verdonk en die achterlijke baardaapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je vergeet Hugo Borst en Ruud Gullit.
En Hans Jansen en Enait er ook bij. Samen met die ene imam die geneens Nederlands spreekt,quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je vergeet Hugo Borst en Ruud Gullit.
MIddas Dekkers erbijquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Eigenlijk moet iemand een keer in een talkshow Johan Derksen, Jort Kelder, Maarten van Rossum en Prem aan één tafel zetten. Dat zou echt topvermaak zijn.
Wat wil je ook met zo'n naam, paal in.:')quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:13 schreef Falco het volgende:
Die Palin is wel een MILF, wel een MILF van vijf kinderen maar soit.
Nee, Middas en Maarten van Rossum zijn allebei van die sceptische afzeikerige negatievelingen, dat wordt een hele vervelende uitzending. Niks is leuk, niks is goed, geen greintje spontaniteitquote:
Ook met die duchtbatter. Hij vertelde dat hij in de tijd dat hij daar zat wel 20 jaar ouder was geworden. Nada nog even vragen of dat wel figuurlijk bedoelt was. Gelukkig voor haar viel dat een beetje weg in het gesprek omdat iemand anders net wat vertelde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Zo, eens even via Uitzending Gemist teruggekeken net. Wat was Johan weer heerlijk op dreef.
Wat een figuur is die Nada van Nie(ts) trouwens zeg. Interessant proberen te doen met dat ze Opzij altijd koopt in de winkel, en dan niet weten wat die feministische meetlat van Dresselhuys is/was.Ik heb dat blad nog nooit ingekeken en zelfs ik wist het.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:09 schreef koningdavid het volgende:
Die gaat dan met zijn armen over elkaar zitten, achteroverleunend, hoofd in de nek en zet een minzaam lachje opquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 14:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Benieuwd of Evil Knievel dan nog de boel uit elkaar houdt
Nou en, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 00:20 schreef tong80 het volgende:
Hij was geweldig. Alleen jammer dat ie een VVDer is geworden
Typisch bimbo's: ze hebben 'toevallig' (lees: enkele minuten geleden voor de uitzending) wat (vak)literatuur en wanen zich meteen ervaren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:14 schreef Veerboot het volgende:
Zo, eens even via Uitzending Gemist teruggekeken net. Wat was Johan weer heerlijk op dreef.
Wat een figuur is die Nada van Nie(ts) trouwens zeg. Interessant proberen te doen met dat ze Opzij altijd koopt in de winkel, en dan niet weten wat die feministische meetlat van Dresselhuys is/was.Ik heb dat blad nog nooit ingekeken en zelfs ik wist het.
bij die arme pubers die bij comazuipen niet aan de verleidingen kunnen weerstaan en dat de hoeksteen van de samenleving zorgt dat dit in de toekomst voorkomen kan wordenquote:Op maandag 1 september 2008 23:05 schreef Falco het volgende:
Bij wie moet nu het bruggetje naar het christendom gemaakt worden!!!
Hij heeft jaren achtereen de prijs gewonnen voor meest nauwkeurig voorspeller, maar sbs neemt ook mediums aan die er geen bal van kunnen, dus dat zegt niet zo veelquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Paulusma heeft ooit eens toegegeven dat hij alleen een halve Teleac cursus meteorologie gevolgd.
En dan zit ie daar als een soort weerdeskundige
Hij voorspelt meestal kans op wat regen, kans op zon en nu en dan wat bewolkingquote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft jaren achtereen de prijs gewonnen voor meest nauwkeurig voorspeller, maar sbs neemt ook mediums aan die er geen bal van kunnen, dus dat zegt niet zo veel
LOL, niemand reageert er al meer op.quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Falco het volgende:
Tienduizenden mensen uit het huis voor 200 parkeerplaatsen. De ene sidekick is nog dommer dan de ander
De eerste keer dat ze Rita Verdonk verdedigtquote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Agnes is bang dat haar verleden ook wordt opgerakeld.
Idd jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze Rita Verdonk verdedigt
Hij was er weer zo dicht bij he!quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Toad het volgende:
Daar gaat je teletekstregel Andries.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van Piet Kerkhof.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
Is er al een Katrina geweest? Mijn god hoe stom kun je zijn Knevel
Ze scoorde 100 bij de nationale IQ kwisquote:
Ze ligt in de clinch met de uitgeefster van haar eigen bladquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Catherine ziet er erg verrot uit, zelfs de make up kan het niet verbergen.
"Wat denk je toe te voegen aan de SP?"quote:Op maandag 1 september 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
Wat een sollicitatiegesprek vraagNoem drie sterke punten
Waarom heb je juist voor onze show gekozen?quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef Falco het volgende:
[..]
"Wat denk je toe te voegen aan de SP?"
Dan kan Piet weer een bijdrage leveren aan het gesprek: die lust er ook wel eentjequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Falco het volgende:
Die comazuipdokter is nog niet aan het woord gekomen.
Het liefst allesoverkoepelend.quote:Op maandag 1 september 2008 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Hoe groot moet de overheid van Agnes wel niet worden..
Aan die dochters te zien, is dat toch minstens 2 x gebeurd...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Vond het wel een ok uitzending.
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Agnes Kant nooit echt serieus genomen wordt?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Aan die dochters te zien, is dat toch minstens 2 x gebeurd...![]()
wat slecht zeg
Yep van die grote witte, z'n moeder koopt die dingen nog voor hemquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Piet Paulusma draagt grote HEMA onderbroeken denk ik.
de sidekick?quote:
quote:
zie OPquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
, ze komt me bekend voor, maar ik en mn huisgenoten komen er niet uit.
mja ze komt er goed uit [tot mijn verbazing moet ik toegeven].quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:39 schreef evert het volgende:
mooi gesprek tussen anita en andries. anita is toch wel een erg slimme dame
ik vond het mooi omdat het 'een diep' gesprek was waar twee mensen open en eerlijk in gesprek gaan met elkaar. mooi ook vanwege de rust die anita uitstraalde. en mooi omdat ik ook zo'n opvoeding als anita heb gehad, dezelfde keuzes gemaakt heb en dus heel veel herken in haar verhaal (en ik ben ook nog in putten geboren om de cirkel van deze uitzending rond te maken)quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Toad het volgende:
Evert, wat vond je mooi aan het gesprek? Ik zat me rot te ergeren aan die knullige vragen. Tot drie keer toe vroeg die naar de zoektocht van Anita naar god.
reageer dan ook niet, als je niet eens weet waar het over gaatquote:
Oke.quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:48 schreef evert het volgende:
[..]
ik vond het mooi omdat het 'een diep' gesprek was waar twee mensen open en eerlijk in gesprek gaan met elkaar. mooi ook vanwege de rust die anita uitstraalde. en mooi omdat ik ook zo'n opvoeding als anita heb gehad, dezelfde keuzes gemaakt heb en dus heel veel herken in haar verhaal (en ik ben ook nog in putten geboren om de cirkel van deze uitzending rond te maken)
graag gedaan.quote:
tja, zoals net gepost. het is een eo programma dus kijk dan niet als je daar niet tegen kan. ga gezellig herhaling boulevard of cant buy me love kijken.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:03 schreef Veerboot het volgende:
Ha lekker, heb m'n dagelijkse portie geloof en emo weer gehad. Ik kan rustig gaan slapen nu.
oh maar er zijn hele zinvolle argumenten voor haar opmerking te geven. we hebben het over vertalingen.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Wat een onzin zat Anita Witzier te spuien. 'De bijbel is duizenden keren overgeschreven dus hoe kan je dat nog serieus nemen?'
Waar komt die onzin toch altijd vandaan? De bijbel die we nu hebben komt voor ongeveer 99% zeker overeen met de originele schrijfsels van voor en na christus.
Andries vond het niet zinnig haar te verbeteren blijkbaar, toch jammer.
Oh dat je bepaalde zaken taalkundig verschillend kan interpreteren is zeker zo. Maar dat de bijbel vaak overgeschreven, herschreven en vervalst is, is gewoon lariekoek. Dat kunnen we vaststellen d.m.v. tekstkritiek.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:08 schreef evert het volgende:
[..]
oh maar er zijn hele zinvolle argumenten voor haar opmerking te geven. we hebben het over vertalingen.
kijk eens naar een van de eerste zinnen: de aarde was woest en ledig. het kan ook vertaald worden met De aarde werd woest en ledig.
en dat zet een aantal zaken vanuit de bijbel in een ander perspectief.
Boulevard bekoort me over het algemeen nog maar matig en dat andere programma ken ik niet eens, maar tuurlijk heb je gelijk dat ik als ik het irritant vind, lekker een ander programma moet gaan kijken. Mijn zwakte is echter dat ik de avond graag afsluit met een talkshow en dus iedere avond toch K&vdB weer aanzet.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:06 schreef evert het volgende:
[..]
tja, zoals net gepost. het is een eo programma dus kijk dan niet als je daar niet tegen kan. ga gezellig herhaling boulevard of cant buy me love kijken.
maar het zou toch gek zijn met ons omroepbestel, dat er geen verschil zou zijn tussen een EO en een VARA progrmamma?quote:Op woensdag 3 september 2008 00:25 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Boulevard bekoort me over het algemeen nog maar matig en dat andere programma ken ik niet eens, maar tuurlijk heb je gelijk dat ik als ik het irritant vind, lekker een ander programma moet gaan kijken. Mijn zwakte is echter dat ik de avond graag afsluit met een talkshow en dus iedere avond toch K&vdB weer aanzet.
Maar goed, het blijft toch altijd de bril waardoor je kijkt die je mening over het programma vormt. En marcodej heeft een punt dat ze zich in ieder geval onderscheiden van P&W (had van mij dus juist niet gehoeven). Volgende week met P&W ben ik weer gelukkig en zullen anderen zich juist ergeren. Ik zing de komende dagen nog wel uit
Dat weet niemand, en jij ook niet, want die originele schrijfsels zijn er niet meer. Je kunt geen percentages geven als je het vergelijkt met iets dat je niet tot je beschikking hebt.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:04 schreef koningdavid het volgende:
Wat een onzin zat Anita Witzier te spuien. 'De bijbel is duizenden keren overgeschreven dus hoe kan je dat nog serieus nemen?'
Waar komt die onzin toch altijd vandaan? De bijbel die we nu hebben komt voor ongeveer 99% zeker overeen met de originele schrijfsels van voor en na christus.
Het is lariekoek dat jij kunt vaststellen dat de bijbel niet overgeschreven (is een vaststaand feit, en anders mag je de originelen aanwijzen), en er zijn goede indicaties te geven dat er bewust gerommeld is met de teksten.quote:Op woensdag 3 september 2008 00:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Oh dat je bepaalde zaken taalkundig verschillend kan interpreteren is zeker zo. Maar dat de bijbel vaak overgeschreven, herschreven en vervalst is, is gewoon lariekoek. Dat kunnen we vaststellen d.m.v. tekstkritiek.
Ach, percentages van 90% 95% zijn percentages die vrijwel elke serieuze tekstcriticus zal onderschrijven. De meest legendarische en gerespecteerde tekstcriticus, Bruce Metzger, heeft het percentage dat ik noemde, 99%, zelf in de mond genomen.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat weet niemand, en jij ook niet, want die originele schrijfsels zijn er niet meer. Je kunt geen percentages geven als je het vergelijkt met iets dat je niet tot je beschikking hebt.
En toch doen tekstcritici het.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:36 schreef Autodidact het volgende:
Iedereen kan met percentages smijten wat hij wil - maar dat maakt het nog niet zo. Sowieso kun je met tekstkritiek niet met tot soort Stalinistische cijfers komen.
Hoi, tijd niet gezien.quote:
Jep, en die vervalsingen zijn er ook weer uitgehaald, of ze staan duidelijk aangegeven in de bijbels die we nu hebben. Door middel van de stortvloed aan manuscripten van verschillende stromingen kunnen we met redelijke zekerheid constateren dat de huidige bijbelvertalingen vrijwel indentiek zijn aan de originele schrijfsels.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het is lariekoek dat jij kunt vaststellen dat de bijbel niet overgeschreven (is een vaststaand feit, en anders mag je de originelen aanwijzen), en er zijn goede indicaties te geven dat er bewust gerommeld is met de teksten.
quote:Op woensdag 3 september 2008 16:31 schreef Modus het volgende:
Ah leuk, newbies die met KD in discussie gaan over de betrowbaarheid van de bijbel..
Klinkt wetenschappelijk.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:14 schreef koningdavid het volgende:
Jep, en die vervalsingen zijn er ook weer uitgehaald, of ze staan duidelijk aangegeven in de bijbels die we nu hebben. Door middel van de stortvloed aan manuscripten van verschillende stromingen kunnen we met redelijke zekerheid constateren dat de huidige bijbelvertalingen vrijwel indentiek zijn aan de originele schrijfsels.
Is dat dat blonde geile mokkel?quote:
Ja!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:25 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat dat blonde geile mokkel?
Ja, nu is ze 't zakje snoep misgelopen.:')quote:Op woensdag 3 september 2008 23:28 schreef Wup het volgende:
tsss, ze is niet op de vriendendag van de Christen Unie geweest.
Nu al opgefokt door haar verstoorde eetpatroon.quote:
Ze draaien gewoon de dag en de nacht om.:')quote:Op woensdag 3 september 2008 23:35 schreef DrDentz het volgende:
Ik snap niks van ramadan en het boeit me ook niet, ander onderwerp.
Alleen werken ze nu zowel overdag als 's nachts nietquote:Op woensdag 3 september 2008 23:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ze draaien gewoon de dag en de nacht om.:')
Is Myrthe degene die naast Jorritsma zit en niét Sabine Uitslag is? Zo ja, wat doet ze daar en hoe heet ze volledig?quote:Op woensdag 3 september 2008 23:19 schreef Toad het volgende:
Myrthe ziet er vandaag lief uit.
Edit: o en ze stelt weer direct de juiste vraag.
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:48 schreef Falco het volgende:
Myrthe en Sabine zitten beiden naast Jorritsma. Welke bedoel je nu?
quote:Op woensdag 3 september 2008 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is Myrthe degene die naast Jorritsma zit en niét Sabine Uitslag is? Zo ja, wat doet ze daar en hoe heet ze volledig?
Ik deed het graag.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:53 schreef DrDentz het volgende:
We moeten meer complimentjes geven. Bedankt voor dit geweldige topic Veerboot.
Eennalaatste uitzendingquote:RONALD PLASTERK
Paul de Leeuw heeft op het Omroepcongres vanmiddag felle kritiek geuit op de bemoeienis van de overheid met zijn salaris. Minister Plasterk wil dat de sterren van de Publieke Omroep ook onder de Balkenende-norm gaan vallen. De Leeuw vindt dat hij te goed is voor zo'n salaris. Hij meent dat voor hem de Beatrix-norm zou moeten gelden. Plasterk reageert. Daarnaast geeft de minister van Onderwijs zijn mening over het homobeleid op reformatorische scholen.
AMBULANCEBROEDER RON
Ron was een van de ambulancemedewerkers die de afgelopen nacht werden bedreigd met de dood terwijl ze hulp kwamen verlenen. Omstanders belaagden de hulpverleners toen ze een 15-jarige jongen probeerden te helpen die zwaargewond was geraakt bij een steekpartij. Het ambulancepersoneel dreigde na het incident in staking te gaan. Het gebruik van geweld tegen ambulancepersoneel neemt toe. Burgemeester Cohen noemde de bedreiging van woensdagavond "een absolute schande". Volgens hem zijn het vaak Marokkaanse medeburgers die voor problemen zorgen. Vanavond doet ambulancebroeder Ron, die uit angst voor represailles zijn achternaam niet wil noemen, zijn verhaal.
ALI SACIHAN
Hij verspeelde het familiefortuin in het casino. En nu eist Ali Sacihan zijn 2 miljoen euro terug van Holland Casino. Hij verwijt het casino dat ze hem toelieten terwijl ze wisten dat hij gokverslaafd was. Het verloren geld wil hij nu claimen van Holland Casino en teruggeven aan zijn familie, met wie alle contact door zijn verslaving is verbroken. Sacihan vertelt zijn verhaal. Ook zijn advovaat, mr. Herman Zandijk is aanwezig.
PREM RADHAKISHUN
Een 'randdebiele grootbek', zo concludeerde Elsevier-columnist Bart-Jan Spruijt na de optredens van presentator Prem Radhakishun in het programma 'Obama '08'. De verslaggeving over de Democratische Conventie zou 'te links', te vooringenomen en te pro-Obama zijn. Prem reageert. En vertelt over zijn plannen als meester Prem voor een klas met achterstandsleerlingen te gaan staan.
Het ouwe kreng is weer bezig met het geja.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
ja ja ja ja
quote:Op donderdag 4 september 2008 23:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Het ouwe kreng is weer bezig met het geja.
Oma mag los van Knevelquote:Op donderdag 4 september 2008 23:33 schreef DrDentz het volgende:
Rustig joh Knevel, oma wilde wat zeggen.
Ik vind ze allemaal maar matig en ik heb er maar één gemist.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:35 schreef Wup het volgende:
Ik zeg het niet vaak, maar leuke uitzending tot nu toe.
je hebt morgen nog een kans en dan mag je weer een jaar wachten, als ze al terugkomen...quote:Op donderdag 4 september 2008 23:43 schreef SoupNazi het volgende:
Eerste keer dat ik dit kijk, volgende keer weer in ieder geval. Best interessant.
Ik vind die zaak van deze advocaat ook vrij kansloos.quote:Op donderdag 4 september 2008 23:50 schreef Falco het volgende:
OMa moet naar bed voordat ze nog meer onzin uitkraamt
Zo bedoelde hij het niet. Hij legde enkel voor de minder onderlegde kijker uit wat 'refomatorisch' precies is, 'zwaar orthodox' dus.quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:15 schreef golfer het volgende:
Ik ben niet zo goed thuis in het gristendom, maar begreep ik nou uit de wat suggestieve vraagstelling van Knevel dat die reformatistische club (over die scholen) niet de juiste afscheiding is van zijn geloof?
Hij benadrukte zo vaak dat het ultra-orthodoxen zijn? Dat is hij dus niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |