Hij heeft jaren achtereen de prijs gewonnen voor meest nauwkeurig voorspeller, maar sbs neemt ook mediums aan die er geen bal van kunnen, dus dat zegt niet zo veelquote:Op maandag 1 september 2008 23:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Paulusma heeft ooit eens toegegeven dat hij alleen een halve Teleac cursus meteorologie gevolgd.
En dan zit ie daar als een soort weerdeskundige
Hij voorspelt meestal kans op wat regen, kans op zon en nu en dan wat bewolkingquote:Op maandag 1 september 2008 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft jaren achtereen de prijs gewonnen voor meest nauwkeurig voorspeller, maar sbs neemt ook mediums aan die er geen bal van kunnen, dus dat zegt niet zo veel
LOL, niemand reageert er al meer op.quote:Op maandag 1 september 2008 23:13 schreef Falco het volgende:
Tienduizenden mensen uit het huis voor 200 parkeerplaatsen. De ene sidekick is nog dommer dan de ander
De eerste keer dat ze Rita Verdonk verdedigtquote:Op maandag 1 september 2008 23:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Agnes is bang dat haar verleden ook wordt opgerakeld.
Idd jaquote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat ze Rita Verdonk verdedigt
Hij was er weer zo dicht bij he!quote:Op maandag 1 september 2008 23:21 schreef Toad het volgende:
Daar gaat je teletekstregel Andries.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Waarschijnlijk van Piet Kerkhof.
quote:Op maandag 1 september 2008 23:28 schreef Adelante het volgende:
Is er al een Katrina geweest? Mijn god hoe stom kun je zijn Knevel
Ze scoorde 100 bij de nationale IQ kwisquote:
Ze ligt in de clinch met de uitgeefster van haar eigen bladquote:Op maandag 1 september 2008 23:37 schreef Vodkadruppel het volgende:
Catherine ziet er erg verrot uit, zelfs de make up kan het niet verbergen.
"Wat denk je toe te voegen aan de SP?"quote:Op maandag 1 september 2008 23:45 schreef Adelante het volgende:
Wat een sollicitatiegesprek vraagNoem drie sterke punten
Waarom heb je juist voor onze show gekozen?quote:Op maandag 1 september 2008 23:46 schreef Falco het volgende:
[..]
"Wat denk je toe te voegen aan de SP?"
Dan kan Piet weer een bijdrage leveren aan het gesprek: die lust er ook wel eentjequote:Op maandag 1 september 2008 23:47 schreef Falco het volgende:
Die comazuipdokter is nog niet aan het woord gekomen.
Het liefst allesoverkoepelend.quote:Op maandag 1 september 2008 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Hoe groot moet de overheid van Agnes wel niet worden..
Aan die dochters te zien, is dat toch minstens 2 x gebeurd...quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:08 schreef koningdavid het volgende:
Vond het wel een ok uitzending.
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat Agnes Kant nooit echt serieus genomen wordt?
quote:Op dinsdag 2 september 2008 00:17 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Aan die dochters te zien, is dat toch minstens 2 x gebeurd...![]()
wat slecht zeg
Yep van die grote witte, z'n moeder koopt die dingen nog voor hemquote:Op dinsdag 2 september 2008 00:51 schreef tong80 het volgende:
Piet Paulusma draagt grote HEMA onderbroeken denk ik.
de sidekick?quote:
quote:
zie OPquote:Op dinsdag 2 september 2008 23:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
, ze komt me bekend voor, maar ik en mn huisgenoten komen er niet uit.
mja ze komt er goed uit [tot mijn verbazing moet ik toegeven].quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:39 schreef evert het volgende:
mooi gesprek tussen anita en andries. anita is toch wel een erg slimme dame
ik vond het mooi omdat het 'een diep' gesprek was waar twee mensen open en eerlijk in gesprek gaan met elkaar. mooi ook vanwege de rust die anita uitstraalde. en mooi omdat ik ook zo'n opvoeding als anita heb gehad, dezelfde keuzes gemaakt heb en dus heel veel herken in haar verhaal (en ik ben ook nog in putten geboren om de cirkel van deze uitzending rond te maken)quote:Op dinsdag 2 september 2008 23:44 schreef Toad het volgende:
Evert, wat vond je mooi aan het gesprek? Ik zat me rot te ergeren aan die knullige vragen. Tot drie keer toe vroeg die naar de zoektocht van Anita naar god.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |