Wow, nee.....wil je zeggen..dat het om de gasten gaat?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:06 schreef sander89 het volgende:
[..]
Tja ik snap ook niet altijd wrm ik kijk, zap vaak ook gewoon weg als ik er niks aan vind
ze heeft een huwelijk voltrokken als ik het goed heb gehoord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
wat vroegen ze nou aan Wendy in het begin, wat een publiciteitsstunt was?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Johan - random dom persoon (edit: Nada van Nie, red.) 1-0
Obama heeft mijn sympathie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:19 schreef TC03 het volgende:
Johan - random dom persoon (edit: Nada van Nie, red.) 1-0
Klopt zat ze vanavond bij Boulevard te vertellen..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:15 schreef Wup het volgende:
[..]
ze heeft een huwelijk voltrokken als ik het goed heb gehoord.
Daar geef ik Johan wel gelijk..ik kijk ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:23 schreef Falco het volgende:
Goed zo Johan
Ik vind het wel een programma voor jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daar geef ik Johan wel gelijk..ik kijk ook niet
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
2-0, mooi opgezette aanval na de simpele inkopper al vroeg in het begin.
Nu rust.
Nog alleen nog vrouw nr.3 van de Opzij en het feminisme kan de kast weer in.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
2-0, mooi opgezette aanval na de simpele inkopper al vroeg in het begin.
Nu rust.
Dat vind ik het mooie aan het vanzelfsprekende 'voor de democraat zijn' van domme Nederlanders. En Johan voelt dat feilloos aan, toen hij de eerste vraag stelde wist ik al hoe het verder zou gaan; zo'n doosje als Nada van Nie kan gewoon geen zinnig antwoord geven, schitterend. Mooier dan de dis naar Wendy, dat is gewoon iets wat ie niet interessant vindt, en dat mag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 23:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Obama heeft mijn sympathie.
Waarom?
Euh....
Wat gaat hij veranderen?
Euh....
Gaat het wel zo slecht met de VS?
Ja, dat lijkt me duidelijk!
Waarom?
Euh....
| Forum Opties | |
|---|---|