Ah, de eerste infantiele josti die zich meldt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Tsja we zijn ook best leuk hoor.
xxx je moeder
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat lief.
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen
Waar komt TS zelf vandaan dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoord
Niet zo onaardig tegen LR!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
De meeste NEC fans hebben als tweede club Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Zeg, doe eens lief tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
Als je geen fatsoenlijk alternatief hebt mag je ook niet over andere steden klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.
Danku!quote:
Wat lul jij nou weer poep?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is dat de uni er staat, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.
Niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
checkt profielquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
TS komt zeker uit Almere? Dan heb je weinig om trots op te zijn inderdaad.
Precies, meer valt daar ook niet te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegen
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lelystad, weettok.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Het gaat om die brug manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van je
Wonen daar mensen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Nijmegen![]()
ROTTUMERPLAAT FTW !!1!!!!!!1!!!!!!!!!1111111111!!!!!!
![]()
Dan getuigt het wel van een enorme dosis lef om een zeiktopic over Nijmegen te openenquote:
idd. wat een loserquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.
Het ging over TS, bokkelul. Ben je scheel ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 topics over Nijmegen bij de nieuwe topics, Nijmegen roeleert FOK!
quote:
Haha, zeker nog nooit iets gedaan naast je studiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben jij TS?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Kom je uit Eindhoven met je EVquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Litso het volgende:
Niks mis met Nijmegen, wel met mensen die om de een of andere reden denken trots te moeten zijn op de plaats waar ze wonen.
Ben geboren en getogen in Nijmegen én woon er nog steeds.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik woon er ook, maar dit is eigenlijk wel beschamend om te zien
Vooral omdat het vooral importnijmo's zijn zoals ik
Beter dan je eigen schamen, dacht ik zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Litso het volgende:
Niks mis met Nijmegen, wel met mensen die om de een of andere reden denken trots te moeten zijn op de plaats waar ze wonen.
Jij hoort te lachen om mijn grapjes, niet tequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad echt zo dom als iemand zoooooooo overdreven duidelijk maakt waar hij / zij vandaan komt!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad echt zo dom als iemand zoooooooo overdreven duidelijk maakt waar hij / zij vandaan komt!!![]()
![]()
Hm, das waar. En Nijmegen is geen verkeerde stad. Ik zit er nu, om precies te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter dan je eigen schamen, dacht ik zo.
Maar ik maak een grapje, hij is op zoek naar nieuwe tietenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je neemt swarmas rol over
Dequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hoort te lachen om mijn grapjes, niet te-en!
Ow, overheen gelezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ging over TS, bokkelul. Ben je scheel ofzo?
Okequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dewas positief bedoeld, ik moest er ook om lachen
Ja die Nijmegenhaters he.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Nobu het volgende:
Wat een ongewassen krakers in dit topic
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Arnhem > Nijmegen.
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.
Emo. Ga krassen met je kutarnhemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hertog_Martin
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE GODVERDOME VOOR N.E.C., KANKERLUL!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat lief.
Nietesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is gewoon ee chille en mooie stad. Alleen praten de mensen in de dorpen eromheen een onverstaanbaar taaltje.
ok arnhem heeft 1 hele mooie plekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Nijmegen = tof. Maar ho ff met het dissen van Arnhem. Daar ben ik geboren en getogen, en Arnhem > Nijmegen.
Waar ze de trein vaak nog even laten wachten voor de telatersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
ok arnhem heeft 1 hele mooie plek
Spoor 7 richting nijmegen
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat forum!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
& Nekkers![]()
![]()
Ook speciaal voor MarkNMGN
Hoest met jullie ''hoogvlieger''quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
& Nekkers![]()
![]()
Ook speciaal voor MarkNMGN
Zolang jij maar gewoon in Arnep blijft en zo af en toe jankend naar Vite$$e gaat is alles goed lijkt mequote:
Neen, omdat het bij geen enkele woonplaats zovaak voorkomt als bij Nijmegen, vandaar graftak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Manu82 het volgende:
Kun je het dan niet beter betrekken op alle users die hun woonplaats moeten benadrukken, acherlijke mongool
Wil je naast Mark nog ff een paar noemen dan, trekhaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, omdat het bij geen enkele woonplaats zovaak voorkomt als bij Nijmegen, vandaar graftak.
Wil je gewoon van mij aannemen dat het zo is, anders open ik er toch geen topic over? Ik ben te lui om de andere op te zoeken, strontvlieg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je naast Mark nog ff een paar noemen dan, trekhaak?
Oftewel, je bent niet in staat om gedegen onderzoek te doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wil je gewoon van mij aannemen dat het zo is, anders open ik er toch geen topic over? Ik ben te lui om de andere op te zoeken, strontvlieg.
Wil je stoppen met het nadoen van mijn PI's en beschuldigen van zaken waar je geen weet van hebt. Dank.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oftewel, je bent niet in staat om gedegen onderzoek te doen
Neenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wil je stoppen met het nadoen van mijn PI's en beschuldigen van zaken waar je geen weet van hebt. Dank.
Dat zal helaas niet gaan omdat ik enkel topics open met een goede inhoud.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen![]()
Zou zeggen open er een topic over in KLB
dat moet ik je dan nageven, hoogstaande topics ben je goed inquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat zal helaas niet gaan omdat ik enkel topics open met een goede inhoud.
Heb je daar nou echt een uur naar moeten zoeken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
dat moet ik je dan nageven, hoogstaande topics ben je goed in
Nee, ik dacht even kijken wat je op je eerste pagina had staanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Heb je daar nou echt een uur naar moeten zoeken?
Vergeet je paraplu niet mee te nemen als je naar de derby komt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:10 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hoest met jullie ''hoogvlieger''![]()
Arnep, dom kut dorp.
En voor jou hetzelfde alleen dan jankend naar ( nek en ) P$Vquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 07:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zolang jij maar gewoon in Arnep blijft en zo af en toe jankend naar Vite$$e gaat is alles goed lijkt me
Inderdaad. Lekker de hele dag in de file staan en uitlaatgassen ademenquote:
Moet je er zelf ook niet een beetje om lachenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:00 schreef Yozzz het volgende:
Nijmegen heeft geen Sonsbeek Park, hét mooiste park van Nederland.
En nu al die junks en emo's erbij op de foto en je hebt een realistisch beeld van dat park:Pquote:
Ik heb een jaar bij de Goffert gewoond, en ben bloeserieus. Kronenburger park wordt keihard gepwnd door Sonsbeek. Niet alleen qua oppervlakte, ook qua schoonheid.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 13:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je er zelf ook niet een beetje om lachen
Je bent je er hopelijk wel van bewust dat het Goffertpark en het Kronenburgerpark twee verschillende dingen zijn? Zo ja, dan snap ik de relevantie van het vernoemen van de buurt van je voormalige woning niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:03 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ik heb een jaar bij de Goffert gewoond, en ben bloeserieus. Kronenburger park wordt keihard gepwnd door Sonsbeek. Niet alleen qua oppervlakte, ook qua schoonheid.
Daarmee probeerde ik te bewijzen dat ik niet zomaar een Arnhemse brulaap ben die maar wat loopt te ouwehoeren, terwijl ze de brug zelden over geweest zijnquote:Op zondag 7 september 2008 15:06 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Je bent je er hopelijk wel van bewust dat het Goffertpark en het Kronenburgerpark twee verschillende dingen zijn? Zo ja, dan snap ik de relevantie van het vernoemen van de buurt van je voormalige woning niet.
bek houwe knaap!! Almere is zeker kudt, dat is waar,, maar der is nog veel meer in NL wat nog veel kutter isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Is niet iedereen het over eensquote:Op dinsdag 9 september 2008 14:36 schreef DAMH het volgende:
[..]
bek houwe knaap!! Almere is zeker kudt, dat is waar,, maar der is nog veel meer in NL wat nog veel kutter is
Ook bullshit,, gewoon goedkoop meeschrijven op al bestaande ideeen...quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is niet iedereen het over eens
http://www.dag.nl/1061859(...)ad-van-Nederland.htm
Dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is gewoon ee chille en mooie stad. Alleen praten de mensen in de dorpen eromheen een onverstaanbaar taaltje.
Nee, ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 9 september 2008 14:57 schreef DAMH het volgende:
[..]
Ook bullshit,, gewoon goedkoop meeschrijven op al bestaande ideeen...
nogmaals almere is kut,, maar echt niet het ergste hoor,, er zijn misschien maar 5 steden in NL waar ik liever kom,, de rest is allemaal erger,,, geloof me,, en ik ben gewoon fuckin objectief
Deventer, Almere, Huppelkutteveen !!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |