Ah, de eerste infantiele josti die zich meldt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:22 schreef LastRequest het volgende:
Tsja we zijn ook best leuk hoor.
xxx je moeder
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat lief.
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef Mikkie het volgende:
Nijmegen
Waar komt TS zelf vandaan dan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Een echte Nijmegenaar is niet voor Feyenoord
Niet zo onaardig tegen LR!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
De meeste NEC fans hebben als tweede club Feyenoordquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Zeg, doe eens lief tegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Leg je beide handen op de spoorrails, lamzak.
Als je geen fatsoenlijk alternatief hebt mag je ook niet over andere steden klagenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe anders verplaatst het topic zich naar mijn pauperstad. Ik pronk er ook niet mee.
Danku!quote:
Wat lul jij nou weer poep?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is dat de uni er staat, maar daar houdt het ook wel zo'n beetje op.
Niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef swarmahoer het volgende:
nijmegen representniks in mn naam hoor
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
checkt profielquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
TS komt zeker uit Almere? Dan heb je weinig om trots op te zijn inderdaad.
Precies, meer valt daar ook niet te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Studierichting Nederlands Recht, Nijmegen
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lelystad, weettok.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Woonplaats Arnhem
'nuff said
Het gaat om die brug manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kak nou eens een eind op met die kutmotor van je
Wonen daar mensen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:29 schreef Kloppend.Mannenvlees het volgende:
Nijmegen![]()
ROTTUMERPLAAT FTW !!1!!!!!!1!!!!!!!!!1111111111!!!!!!
![]()
Dan getuigt het wel van een enorme dosis lef om een zeiktopic over Nijmegen te openenquote:
idd. wat een loserquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:23 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:24 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Kom je ook naar de meet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Nee hoor, ik woon in Nijmegen en kom uit het zuiden.
Het ging over TS, bokkelul. Ben je scheel ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
3 topics over Nijmegen bij de nieuwe topics, Nijmegen roeleert FOK!
quote:
Haha, zeker nog nooit iets gedaan naast je studiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ben jij TS?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:32 schreef maartenducrot het volgende:
[..]
Kom je uit Eindhoven met je EVquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Litso het volgende:
Niks mis met Nijmegen, wel met mensen die om de een of andere reden denken trots te moeten zijn op de plaats waar ze wonen.
Ben geboren en getogen in Nijmegen én woon er nog steeds.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:34 schreef Fliepke het volgende:
Ik woon er ook, maar dit is eigenlijk wel beschamend om te zien
Vooral omdat het vooral importnijmo's zijn zoals ik
Beter dan je eigen schamen, dacht ik zo.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Litso het volgende:
Niks mis met Nijmegen, wel met mensen die om de een of andere reden denken trots te moeten zijn op de plaats waar ze wonen.
Jij hoort te lachen om mijn grapjes, niet tequote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad echt zo dom als iemand zoooooooo overdreven duidelijk maakt waar hij / zij vandaan komt!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Oldenzaal het volgende:
Inderdaad echt zo dom als iemand zoooooooo overdreven duidelijk maakt waar hij / zij vandaan komt!!![]()
![]()
Hm, das waar. En Nijmegen is geen verkeerde stad. Ik zit er nu, om precies te zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Beter dan je eigen schamen, dacht ik zo.
Maar ik maak een grapje, hij is op zoek naar nieuwe tietenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]je neemt swarmas rol over
Dequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:36 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Jij hoort te lachen om mijn grapjes, niet te-en!
Ow, overheen gelezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ging over TS, bokkelul. Ben je scheel ofzo?
Okequote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dewas positief bedoeld, ik moest er ook om lachen
Ja die Nijmegenhaters he.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:44 schreef Nobu het volgende:
Wat een ongewassen krakers in dit topic
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Arnhem > Nijmegen.
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:54 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik iedere dag een heroine spuit in me arm zou hengsten, dan weer wel.
Emo. Ga krassen met je kutarnhemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hertog_Martin
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE GODVERDOME VOOR N.E.C., KANKERLUL!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat lief.
Nietesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is gewoon ee chille en mooie stad. Alleen praten de mensen in de dorpen eromheen een onverstaanbaar taaltje.
ok arnhem heeft 1 hele mooie plekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Nijmegen = tof. Maar ho ff met het dissen van Arnhem. Daar ben ik geboren en getogen, en Arnhem > Nijmegen.
Waar ze de trein vaak nog even laten wachten voor de telatersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
ok arnhem heeft 1 hele mooie plek
Spoor 7 richting nijmegen
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |