Emo. Ga krassen met je kutarnhemquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:12 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hertog_Martin
ALS JE UIT NIJMEGEN KOMT BEN JE GODVERDOME VOOR N.E.C., KANKERLUL!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Heuj, een bijna naam-topic.
Wat lief.
Nietesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Nijmegen is gewoon ee chille en mooie stad. Alleen praten de mensen in de dorpen eromheen een onverstaanbaar taaltje.
ok arnhem heeft 1 hele mooie plekquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:46 schreef godigita het volgende:
Nijmegen = tof. Maar ho ff met het dissen van Arnhem. Daar ben ik geboren en getogen, en Arnhem > Nijmegen.
Waar ze de trein vaak nog even laten wachten voor de telatersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:45 schreef Swindler het volgende:
[..]
ok arnhem heeft 1 hele mooie plek
Spoor 7 richting nijmegen
lijkt wel een beetje op een kreidler, leuke brommer hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Nijmegen![]()
![]()
Nijmegenaren![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat forum!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
& Nekkers![]()
![]()
Ook speciaal voor MarkNMGN
Hoest met jullie ''hoogvlieger''quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 01:48 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
& Nekkers![]()
![]()
Ook speciaal voor MarkNMGN
Zolang jij maar gewoon in Arnep blijft en zo af en toe jankend naar Vite$$e gaat is alles goed lijkt mequote:

Neen, omdat het bij geen enkele woonplaats zovaak voorkomt als bij Nijmegen, vandaar graftak.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:15 schreef Manu82 het volgende:
Kun je het dan niet beter betrekken op alle users die hun woonplaats moeten benadrukken, acherlijke mongool
Wil je naast Mark nog ff een paar noemen dan, trekhaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:18 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neen, omdat het bij geen enkele woonplaats zovaak voorkomt als bij Nijmegen, vandaar graftak.
Wil je gewoon van mij aannemen dat het zo is, anders open ik er toch geen topic over? Ik ben te lui om de andere op te zoeken, strontvlieg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je naast Mark nog ff een paar noemen dan, trekhaak?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |