quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, Juud gefeliciteerd!!!
[ afbeelding ]
Koffie smaakt nog steeds niet, koppie thee dan maar.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd Juud!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd Juud!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen, dank voor de felicitaties!! Ik ben zojuist om 09.06 uur 29 jaar geworden.... Vier het vandaag in kleine kring (mams, opa en oma, uweetwel) en 13 September heb ik groot feest....
Voor nu voor jullie een
[ afbeelding ]
en een stukje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en nog vele jaren, Juud
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:05 schreef Smash-it het volgende:
Juud! Gefeliciteerd!!
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:58 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Juud gefeliciteerd.![]()
Ik ben niet zo van het gebak; komen er straks ook nog hartige hapjes? Het liefst vét ook nog: sauzijzenbroodje, pittige gehaktballetjes, dat werk.
Mogge en Gefeliciteerd Juud !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, in het verkeerde topic![]()
owwww ja en dat mag niet hé foei M&Mtjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
Hij wilde wat posten over Huub in het commotie topic
Hey! Voor negenen waren er ook nog kadoos en felicitaties voor Juud hoor!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hou mij strikt aan de regelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
owwww ja en dat mag niet hé foei M&Mtje
als je je kandidaat stelt dan stem ik op jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:55 schreef Smash-it het volgende:
Nog zin in een testje? (uit KLB gejat). Soort van stemwijzer; http://usa.eenvandaag.nl/
Ik had 95% overeenkomsten met Obama
ik ook man ik slaap met de bijbel onder mijn kussenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou mij strikt aan de regels![]()
moet het testeje ook al worden ingekleurd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
Is dat testje niet erg zwart wit? Ik ben er iig mee gestopt omdat ik wel een heel erg Duh-gevoel kreeg.
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet het testeje ook al worden ingekleurd?![]()
doet Gert wel voor je....
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!
Mwoah.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé Bolle,
lekker geslapen !
[ afbeelding ]
Ik zal hem speciaal voor jou even maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:55 schreef Smash-it het volgende:
Nog zin in een testje? (uit KLB gejat). Soort van stemwijzer; http://usa.eenvandaag.nl/
Ik had 95% overeenkomsten met Obama
Nee nachtmerries komen er niet in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet? had je ook een nachtmerrie?
Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobbyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!
Ja en? Kan die dan nu dicht!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobby
Ik wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en? Kan die dan nu dicht!
Oh, daar zijn mijn 2 zakenpartners. Tegenwoordig denken de jongens dat ze zaken met me kunnen doen. Ik snap ze niet.
heb je mooi gedaan bolletjequote:
oepsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
gvd nu weer water over m'n laptop gedumpt
Heeft die Griek je zo afgebeuldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je mooi gedaan bolletje![]()
maar ik ga hem toch niet doen![]()
veel te vroeg voor testjes en zo.......
ik wil gewoon effe bijkomen![]()
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeps![]()
maar hij doet het nog........ want je bent er nog....... toch?
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werken
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptop
Had ik daarna een extern toetsenbord gekocht, doe ik het scherm dicht, hele scherm ook nog naar de hel
Een schoonmaakster zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Wat moet ik vandaag doen?
had jij die dvdbox van dead wood niet besteld?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Fan, help eens een handje.
Wat moet ik vandaag doen?
Idd en als je dan een goeie hebt die ook even hier langs sturen.quote:
zegt die Griek ook altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Krijg gvd het geluid op dit kreng niet zuiver
Tussen de 10 en 15 Euro per uur (zwart)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat betaal je eigenlijk normaal voor een schoonmaakster?
Wit of zwart?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
keb geen idee, nooit een schoonmaakster gehad.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Uurtje moet dan toch genoeg zijn om alles te doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 Euro per uur (zwart)
waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef Dementor het volgende:
Ik zou nooit zomaar via een bureau iemand inhuren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Uurtje moet dan toch genoeg zijn om alles te doen?
Wist niet ze jou schoon moest makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgende week eens kijken of zo'n eerstejaars nog geld nodig heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal wel schelen of je het via een bureau doet of gewoon een kennisje zwart betaald ofzo.......
"zuster, de kleine jongen moet ook nog"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet en het verloop is nogal hoog, dan zou ik liever iemand die ik wat beter ken voor langere tijd in dienst nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom niet?
is dat niet betrouwbaar dan?
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende. Een vriendinnetje had dat. Was erg vervelend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet en het verloop is nogal hoog, dan zou ik liever iemand die ik wat beter ken voor langere tijd in dienst nemen.
Dat werkt over het algemeen een stuk beter.
Maar waar hebben we het over he?
Heel simpel, je betaalt bijna het dubbele dan de schoonmaakster krijgt uitbetaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom niet?
is dat niet betrouwbaar dan?
woon jij nog bij je moeder Manuquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgende week eens kijken of zo'n eerstejaars nog geld nodig heeft
Doet het vast wel goedkoper en dan een uurtje of 2 per 2 weken
Neuj, ik laat haar dan gewoon even in m'n flatje als ik naar college benquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"zuster, de kleine jongen moet ook nog"
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende.
ja, lijkt me ook wel lastig, nah, ik doe het zelf wel, ik moet er niet aan denken om iemandquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende. Een vriendinnetje had dat. Was erg vervelend.
En tja, slecht schoonmaken kan ik zelf wel
om de één of andere reden geloof ik je ook nogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
Ik ben heel lief hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om de één of andere reden geloof ik je ook nog![]()
je lijkt me echt zo'n pokkebaas als jij ooit ''baas'' zou worden.....
Weer de onderkant ophijsen naar boven. Wanneer gaan ze nou eens talent stimuleren????quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
VVD moet tegen terreur van middelmaat strijden
Eindelijk.
ja baas .......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoor.![]()
Maar als ik mijn best doe verwacht ik dat ook van anderen.
Alsof ze niet de laatste 20 jaar bijna voortdurend in de regering hebben gezeten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
VVD moet tegen terreur van middelmaat strijden
Eindelijk.
Waarom? Lekkere insteek. Als jij in de sloot springt enzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoor.![]()
Maar als ik mijn best doe verwacht ik dat ook van anderen.
Nee, heb zelf flatjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
woon jij nog bij je moeder Manu![]()
2 uurtjes per week, mén dan is je huis een vuilnisbelt......
We moeten ergens beginnen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weer de onderkant ophijsen naar boven. Wanneer gaan ze nou eens talent stimuleren????![]()
Van de PVDA komt nu 10 miljoen voor onderwijs op maat voor iedereen Wanneer gaat de VVD dat eens oppakken??
Een éénkamerflatje mag ik hopen dan voor je, want in 2 uur de boel schoon maken en ook nog eens strijken, gaat niet echt lukken denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb zelf flatjeMaar als je een 1 uur per week doet, kun je toch beter 2 uur per 2 weken doen, is alles schoon, mag ze ook even strijken en dan doe ik zelf de was wel
Doe alleen de standaard dingen zoals afwassen dagelijks, de rest altijd als er bezoek komt en dan ben je weer een paar uur bezig om alles schoon te krijgenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja, lijkt me ook wel lastig, nah, ik doe het zelf wel, ik moet er niet aan denken om iemand
over de vloer te hebben als ik daar nou net effe geen zin in heb (en da's best vaak)
gewoon iedere dag een beetje bijhouden en af en toe zo'n schoonmaakkick nou daar
red ik het wel mee........
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, heb zelf flatjeMaar als je een 1 uur per week doet, kun je toch beter 2 uur per 2 weken doen, is alles schoon, mag ze ook even strijken en dan doe ik zelf de was wel
Zijn ze toch ook mee bezig? Leiden (dacht ik) is aan de slag gegaan met strenge toelatingseisen (dit jaar nog niet gelukt), maar er wordt aan gewerkt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Weer de onderkant ophijsen naar boven. Wanneer gaan ze nou eens talent stimuleren????![]()
Dat is dus niet het geval.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iedereen zou altijd zijn best moeten doen, ongeacht wat een ander doet. Maar dat is mijn bescheiden mening
ik wou het niet zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een éénkamerflatje mag ik hopen dan voor je, want in 2 uur de boel schoon maken en ook nog eens strijken, gaat niet echt lukken denk ik.
?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
Ah, het is vandaag weer eens een bash dementor dag.
Vind je... we hoeven je toch niet naar de mond te praten. Dit is een discussie, daaruit vorm je weer een mening. Soms blijf je bij die van jezelf, soms verander je. Ik was op zoek naar argumenten. Is toch leuk, dat niet iedereen het klakkeloos met elkaar eens is. Vind ik dan he....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Dementor het volgende:
Ah, het is vandaag weer eens een bash dementor dag.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een éénkamerflatje mag ik hopen dan voor je, want in 2 uur de boel schoon maken en ook nog eens strijken, gaat niet echt lukken denk ik.
nee ik heb het niet gezien ........quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er gisteren nog meer Het Blok gekeken?
Was leuk
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:48 schreef Deisyy het volgende:
Wie heeft er gisteren nog meer Het Blok gekeken?
Was leuk
http://www.myspace.com/amandabalkquote:Amanda Balk : Blurb
Info over mezelf:
Amanda Balk is op 15 december 1987 geboren in Amsterdam. Amanda Balk komt uit een gezin van maar liefst vier vrouwen. Haar vader van Portugees/Antilliaanse afkomst overleed toen Amanda nog heel jong was. Ze groeide met haar moeder en 2 zusjes op in Amsterdam Noord. Haar moeder komt oorspronkelijk uit Australië en verhuisde op 5-jarige naar Nederland.
Na de basisschool maakte ze haar VMBO af aan de Middelbare school. Maar ze wist altijd al dat de Entertainment Industrie haar meer trok dan een 9 tot 5 baan. Haar eerste stapjes in showbusiness zette ze door een gastrol in Dunya&Desi. Ze danste op haar 18de in café Teasers en in discotheken.
Op 18 jarige leeftijd werd ze benaderd door fotografen duo Hans Toonen en Hans Wientjens om een shoot te doen voor Panorama en kwam in die tijd vaak voor de camera te staan door verschillende shoots.
Op 19-jarige leeftijd werd Amanda gevraagd om als miljonair het omstreden Talpa later RTL programma van John de Mol ‘De Gouden Kooi’ te betreden. Dit gebeurde 1 februari 2007. Hier leerde ze haar huidige vriend Brian Kubatz kennen die tevens de langstzittende bewoner van een reality programma ter wereld is en kregen ze 27 mei 2007 een relatie.
In ‘De Gouden Kooi’ kreeg Amanda de kans om zich te ontwikkelen en dat deed ze ook met veel plezier en toewijding. Ze haalde haar visagie-en nagelstyliste diploma, volgde pianolessen, danslessen, zanglessen en verzorgde veel optredens. In deze drukke periode nam haar populariteit toe en kwam ze veel in aanraking met de media die alles wilde weten en Amanda nam absoluut geen blad voor de mond. Iedereen heeft kunnen zien dat haar kracht werd bewezen toen ze bij de finale op 22 mei 2008 als langstzittende vrouwelijke miljonair op de 3de plaats eindigde. In 16 maanden tijd hebben we Amanda in alle opzichten leren kennen kenmerkend met vooral een lief, optimistisch, eerlijk, warm, open, opvallend en uitbundig karakter.
Na ‘De Gouden Kooi’ periode is ze druk bezig met haar verdere ontwikkelingen en is ze druk bezig om haar droom verder te verwezenlijken. Amanda treedt op met haar single en paaldans act in verschillende bardancings en discotheken. Zo danste zij o.a. op een groot festival in Nederland namelijk Pleasure Island 2008. Met veel enthousiasme verzorgt ze samen met haar partner Brian optredens in binnen-en buitenland namelijk: De Brian&Amanda Tour. Zo ook een aantal optredens door Spanje. Ze is een veel gevraagd gezicht voor interviews en fotoshoots o.a.: Covershoot Panorama, Grazia. Door workshops en zich te hebben ingeschreven bij de beste castingbureaus van Nederland werkt ze hard om haar droom te verwezenlijken. Amanda’s ambitie is zonder twijfel TV geworden en hoopt ze op een dag haar eigen reisprogramma te kunnen beginnen en het acteren weer op te pikken.
In haar vrije tijd geniet Amanda van het leven door te dansen, paardrijden, uitgaan, winkelen en de hele wereld te ontdekken, want haar grootste passie is altijd reizen geweest.
Curriculum Vitae
Naam: Amanda Balk Geboren: 15-12-1987
Haar: Blond
Ogen: Bruin
Lengte: 169 cm
Maten: 90-60-93 cm
Gewicht: 56 kg
Trainingen & Opleidingen
2007 Workshop 'Acteren voor de camera en tekst analyse' in De Gouden Kooi.
Speciale Vaardigheden
Paardrijden, yoga, zingen, streetdance, zwemmen, golf, tennis, paaldansen, aerobics.
Talen
Engels, Nederlands.
Beroepservaring
Shoots: Cover Panorama, Maxim, Veronica Magazine, FHM, Marie Claire, Glossy, Glamour, Cosmogirl, Cosmopolitan, Telegraaf, Metro, NRC Next, De Pers, Jackie.
Overige: Optredens binnen-en buitenland met dans-en zang act, Fashionshow: Janice Fashion
Film/TV: Gouden Kooi van 1 februari t/m 22 mei 2008, Interview Spuiten&Slikken, Interview TMF 2007/2008
Wil je ook een Dino-tand van 300 euro?quote:
Ik weet natuurlijk niet hoe vaak jij schone kleren aan trekt en of het allemaal gestreken moet worden, maar in 2 uur gaat dat allemaal niet lukken.quote:
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vind je... we hoeven je toch niet naar de mond te praten.
mijn hemelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:51 schreef Copycat het volgende:
Amanda's MySpace:
[..]
http://www.myspace.com/amandabalk
Ja dat vond ik ook een leuk stel, leuke vent ook die Fritsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb gekeken, vind die groningers wel grappig
Ach het is ook allemaal niet te serieus. Dacht er opeens aan omdat er laatst hier een briefje hing van iemand die zich aanboodquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe vaak jij schone kleren aan trekt en of het allemaal gestreken moet worden, maar in 2 uur gaat dat allemaal niet lukken.
Het zou moeten beginnen op de basisschoolquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zijn ze toch ook mee bezig? Leiden (dacht ik) is aan de slag gegaan met strenge toelatingseisen (dit jaar nog niet gelukt), maar er wordt aan gewerkt.
Overigens loont studeren financieel steeds minder, omdat tegenwoordig bijna iedereen een HBO diploma heeft (vraag en aanbod). Ik las vorige week dat het salaris begint bij iets van 2300 bruto voor een HBO-er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |