Ja goodlooking en brains was t credo, muwhahaha....quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
bij die blonde die als derdst binnenkwam![]()
makkie......
Wil je stoer doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:40 schreef noekje het volgende:
Oh, en deze kan ook wel dicht!
wat zeg iequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg euuhh, gij hedde 't ook in de bol gekregen in da swert.
Je staat op you tube met APK wist je datquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:51 schreef Gert het volgende:
Ik post gewoon nog steeds keihard door slotjes heen. [ afbeelding ]
Gert is wel tof.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wie APK en Gert ?![]()
ik kan die twee ook niet luchten
Gert is een eikelquote:
Each to his own.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gert is een eikel![]()
APK is juist![]()
![]()
ze kunnen dit toch niet lezen hé........![]()
moet wel tussen ons blijven
Hoe kom je d'r op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Je staat op you tube met APK wist je dat![]()
Oh dat is nu nog helemaal niet zeker.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
geintje schijterd.......
jij durft ook écht niks hé![]()
hoe laat moet je maandag je nest uit ?![]()
je moest toch maandag beginnen met werken?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh dat is nu nog helemaal niet zeker.
Ik wacht op goedkeuring.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je moest toch maandag beginnen met werken?
of gaat het al niet meer door........?
Kijk even in je gspotmail en dat was het dan wel weer.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
ik krijg slaap...... heb je nog iets leuks te vertellen of helemaal niks
sneak die heb je uit mijn topic gejat héquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kijk even in je gspotmail en dat was het dan wel weer.
Laat dat maar aan Tom over.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
sneak die heb je uit mijn topic gejat hé
truste Noekiequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:54 schreef noekje het volgende:
Welterusten Fan!![]()
Welterusten iedereen!
Niet mijn eerste, maar ik heb hem ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:42 schreef Lobasca het volgende:
Wel relevant, mijn eerste single...
Blame it on the..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet mijn eerste, maar ik heb hem ook![]()
Vind 't trouwens een beetje laat om about sex te talken.
Eh, voor boogiën is het ook al een beetje laat.quote:
Slaap lekker, ook voor je tijgers.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:20 schreef Disana het volgende:
Lopen d'r hier ineens twee kerels rond te stampen, een jonkie en een in de bloei van zijn leven. Ik ben meteen weer klaarwakker, maar ik ga toch echt met dat boek naar bed.
Ja nu ben ik echt weg. Houd jij die mannen onder de duim?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Slaap lekker, ook voor je tijgers.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nu ben ik echt weg. Houd jij die mannen onder de duim?
ja ik had een nachtmerrie en toen werd ik wakker van mezelf omdat ik héél hard om hulp riepquote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
GoedemorgenToch weer bijna 6 uurtjes slaap
jaquote:
wat ga je doen vandaag dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:24 schreef Manu82 het volgende:
Ben altijd vroeg op, was ook vroeg gaan slapen, en wil vandaag nog even productief zijn
ah.... na al die biertjes van je vakantiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:29 schreef Manu82 het volgende:
Dat doe ik dus eind van de middag denk ik, paar uurtjes en denk dat ik zo even rondje ga proberen te rennen in het parkConditie moet weer op peil komen
Ja, en na blessure, voetbal begint eigenlijk alweer en wil niet zoals vorige keer na 5 minuten weer uitvallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah.... na al die biertjes van je vakantie![]()
hoef je niet te werken of naar school ?
ah oké heb je nog lekker een weekje om bij te komenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, en na blessure, voetbal begint eigenlijk alweer en wil niet zoals vorige keer na 5 minuten weer uitvallen.
School begint volgende week pas, maar ben er nu eigenlijk mee bezig om alles alvast af te ronden voor het hele semester en bezig met inlezen voor thesis
Exotaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Riool kregen we toen ik 5 was, aardgas in dezelfde tijd. Ik weet dan ook nog dat er door de kolenboer, met z'n pikzwart gezicht, van die eierkolen werden rondgebracht. Na het riool kwam er een douchecabine, zo'n blikken geval.
Die stond in de schuur tegenover de petroleum kookstelletjes, die nog steeds werden gebruikt, want daar kon het vlees zo heerlijk op sudderen. De snelkookpan was in die tijd ook dé uitvinding voor de piepers en we dronken gazeuse, in de kleuren rood en geel.
Cc, ik ben pas echt oud
Ik ben anders heul slecht in opruimenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 17:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch tijd dat we een buurvrouw voor je regelen
Gefeliciteerd en nog vele jaren, Juudquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen, dank voor de felicitaties!! Ik ben zojuist om 09.06 uur 29 jaar geworden.... Vier het vandaag in kleine kring (mams, opa en oma, uweetwel) en 13 September heb ik groot feest....
Voor nu voor jullie een
[ afbeelding ]
en een stukje
[ afbeelding ]
Nikkie Plessen nu op de radio.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:10 schreef Manu82 het volgende:
Deze al geluisterd?
http://www.radio538.nl/web/show/id=47320/contentid=86131
Live verslag, graag!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef beequeen het volgende:
Nikkie Plessen nu op de radio.
Eigenlijk niks bijzonders. Ze vertelde over CBML, hoe het werkt enzo. Nou, dat heeft Johanes Veldervla al haarfijn uit de doeken gedaan.quote:
Regel maar dat ze belt.....:)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
En zeker geen vragen over het hoge prostitutie- of man staat boven vrouw-gehalte?
Kan PeterNB Nikkie vrijdag in zijn laatste uitzending niet flink aan de tand voelen hierover?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:58 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Juud gefeliciteerd.![]()
Ik ben niet zo van het gebak; komen er straks ook nog hartige hapjes? Het liefst vét ook nog: sauzijzenbroodje, pittige gehaktballetjes, dat werk.
Ben net op tijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nikkie Plessen nu op de radio.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:08 schreef Marrije het volgende:
Whahaha, Nikkie: dan blijven er elke week 2 vrouwen over, die moeten per direct het huis verlaten
Presentator: die komen op marktplaats![]()
hou is op met smeleys posten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |