quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen, Juud gefeliciteerd!!!
[ afbeelding ]
Koffie smaakt nog steeds niet, koppie thee dan maar.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
En gefeliciteerd Juud!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:35 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen en gefeliciteerd Juud!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:47 schreef Juud79 het volgende:
Goedemorgen, dank voor de felicitaties!! Ik ben zojuist om 09.06 uur 29 jaar geworden.... Vier het vandaag in kleine kring (mams, opa en oma, uweetwel) en 13 September heb ik groot feest....
Voor nu voor jullie een
[ afbeelding ]
en een stukje
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en nog vele jaren, Juud
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:05 schreef Smash-it het volgende:
Juud! Gefeliciteerd!!
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:58 schreef Gert het volgende:
Goedemorgen.
Juud gefeliciteerd.![]()
Ik ben niet zo van het gebak; komen er straks ook nog hartige hapjes? Het liefst vét ook nog: sauzijzenbroodje, pittige gehaktballetjes, dat werk.
Mogge en Gefeliciteerd Juud !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, in het verkeerde topic![]()
owwww ja en dat mag niet hé foei M&Mtjequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:48 schreef Manu82 het volgende:
Hij wilde wat posten over Huub in het commotie topic
Hey! Voor negenen waren er ook nog kadoos en felicitaties voor Juud hoor!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:15 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik hou mij strikt aan de regelsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
owwww ja en dat mag niet hé foei M&Mtje
als je je kandidaat stelt dan stem ik op jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:55 schreef Smash-it het volgende:
Nog zin in een testje? (uit KLB gejat). Soort van stemwijzer; http://usa.eenvandaag.nl/
Ik had 95% overeenkomsten met Obama
ik ook man ik slaap met de bijbel onder mijn kussenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou mij strikt aan de regels![]()
moet het testeje ook al worden ingekleurd?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:01 schreef noekje het volgende:
Is dat testje niet erg zwart wit? Ik ben er iig mee gestopt omdat ik wel een heel erg Duh-gevoel kreeg.
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
moet het testeje ook al worden ingekleurd?![]()
doet Gert wel voor je....
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!
Mwoah.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Hé Bolle,
lekker geslapen !
[ afbeelding ]
Ik zal hem speciaal voor jou even maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:55 schreef Smash-it het volgende:
Nog zin in een testje? (uit KLB gejat). Soort van stemwijzer; http://usa.eenvandaag.nl/
Ik had 95% overeenkomsten met Obama
Nee nachtmerries komen er niet in.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
niet? had je ook een nachtmerrie?
Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobbyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!
Ja en? Kan die dan nu dicht!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobby
Ik wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en? Kan die dan nu dicht!
Oh, daar zijn mijn 2 zakenpartners. Tegenwoordig denken de jongens dat ze zaken met me kunnen doen. Ik snap ze niet.
heb je mooi gedaan bolletjequote:
oepsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
gvd nu weer water over m'n laptop gedumpt
Heeft die Griek je zo afgebeuldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je mooi gedaan bolletje![]()
maar ik ga hem toch niet doen![]()
veel te vroeg voor testjes en zo.......
ik wil gewoon effe bijkomen![]()
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeps![]()
maar hij doet het nog........ want je bent er nog....... toch?
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werken
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptop
Had ik daarna een extern toetsenbord gekocht, doe ik het scherm dicht, hele scherm ook nog naar de hel
Een schoonmaakster zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Wat moet ik vandaag doen?
had jij die dvdbox van dead wood niet besteld?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Fan, help eens een handje.
Wat moet ik vandaag doen?
Idd en als je dan een goeie hebt die ook even hier langs sturen.quote:
zegt die Griek ook altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Krijg gvd het geluid op dit kreng niet zuiver
Tussen de 10 en 15 Euro per uur (zwart)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat betaal je eigenlijk normaal voor een schoonmaakster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |