Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobbyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Mag dat testje dicht? Wat een stom testje!
Ja en? Kan die dan nu dicht!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zij die de campagnes betalen regeren de VS plus natuurlijk de enorme Joodse lobby
Ik wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en? Kan die dan nu dicht!
Oh, daar zijn mijn 2 zakenpartners. Tegenwoordig denken de jongens dat ze zaken met me kunnen doen. Ik snap ze niet.
heb je mooi gedaan bolletjequote:
oepsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef Manu82 het volgende:
gvd nu weer water over m'n laptop gedumpt
Heeft die Griek je zo afgebeuldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heb je mooi gedaan bolletje![]()
maar ik ga hem toch niet doen![]()
veel te vroeg voor testjes en zo.......
ik wil gewoon effe bijkomen![]()
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oeps![]()
maar hij doet het nog........ want je bent er nog....... toch?
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb hem meteen van stroom afgehaald en op de kop gezet, zit nu op desktop te werken
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptopquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
oef da's balen, hoop dat ie het nog doet, was het veel water?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, klein beetje, maar heb het al ooit eerder gehad bij een laptop
Had ik daarna een extern toetsenbord gekocht, doe ik het scherm dicht, hele scherm ook nog naar de hel
Een schoonmaakster zoekenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Wat moet ik vandaag doen?
had jij die dvdbox van dead wood niet besteld?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:24 schreef Dementor het volgende:
Fan, help eens een handje.
Wat moet ik vandaag doen?
Idd en als je dan een goeie hebt die ook even hier langs sturen.quote:
zegt die Griek ook altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
Krijg gvd het geluid op dit kreng niet zuiver
Tussen de 10 en 15 Euro per uur (zwart)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat betaal je eigenlijk normaal voor een schoonmaakster?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |