Wit of zwart?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat betaal je eigenlijk normaal voor een schoonmaakster?
keb geen idee, nooit een schoonmaakster gehad.....quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:29 schreef Manu82 het volgende:
Wat betaal je eigenlijk normaal voor een schoonmaakster?
Uurtje moet dan toch genoeg zijn om alles te doen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tussen de 10 en 15 Euro per uur (zwart)
waarom niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:32 schreef Dementor het volgende:
Ik zou nooit zomaar via een bureau iemand inhuren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Uurtje moet dan toch genoeg zijn om alles te doen?
Wist niet ze jou schoon moest makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgende week eens kijken of zo'n eerstejaars nog geld nodig heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zal wel schelen of je het via een bureau doet of gewoon een kennisje zwart betaald ofzo.......
"zuster, de kleine jongen moet ook nog"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet en het verloop is nogal hoog, dan zou ik liever iemand die ik wat beter ken voor langere tijd in dienst nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom niet?
is dat niet betrouwbaar dan?
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende. Een vriendinnetje had dat. Was erg vervelend.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dat doet en het verloop is nogal hoog, dan zou ik liever iemand die ik wat beter ken voor langere tijd in dienst nemen.
Dat werkt over het algemeen een stuk beter.
Maar waar hebben we het over he?
Heel simpel, je betaalt bijna het dubbele dan de schoonmaakster krijgt uitbetaaldquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waarom niet?
is dat niet betrouwbaar dan?
woon jij nog bij je moeder Manuquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgende week eens kijken of zo'n eerstejaars nog geld nodig heeft
Doet het vast wel goedkoper en dan een uurtje of 2 per 2 weken
Neuj, ik laat haar dan gewoon even in m'n flatje als ik naar college benquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
"zuster, de kleine jongen moet ook nog"
Daar heb ik geen problemen mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende.
ja, lijkt me ook wel lastig, nah, ik doe het zelf wel, ik moet er niet aan denken om iemandquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Met als nadeel dat als het niet goed gebeurd je een kennis minder makkelijk aanspreekt dan een onbekende. Een vriendinnetje had dat. Was erg vervelend.
En tja, slecht schoonmaken kan ik zelf wel
om de één of andere reden geloof ik je ook nogquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:39 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar heb ik geen problemen mee.
Ik ben heel lief hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
om de één of andere reden geloof ik je ook nog![]()
je lijkt me echt zo'n pokkebaas als jij ooit ''baas'' zou worden.....
Weer de onderkant ophijsen naar boven. Wanneer gaan ze nou eens talent stimuleren????quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
VVD moet tegen terreur van middelmaat strijden
Eindelijk.
ja baas .......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoor.![]()
Maar als ik mijn best doe verwacht ik dat ook van anderen.
Alsof ze niet de laatste 20 jaar bijna voortdurend in de regering hebben gezeten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef Dementor het volgende:
VVD moet tegen terreur van middelmaat strijden
Eindelijk.
Waarom? Lekkere insteek. Als jij in de sloot springt enzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben heel lief hoor.![]()
Maar als ik mijn best doe verwacht ik dat ook van anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |