Hee Hans, ouwe hakker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Dit vind ik dan wel weer wat jammer; naar mijn weten hebben de Stones toch wel meer nummers gemaakt. Dit ken ik nu onderhand wel.quote:
Durf geld te zetten op foolish gamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Jewellll.... Roel aanwezig?
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
Vast niet " Adrian"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
You Were Meant for Me (waarmee mijn liefde voor Jewel in 1997 tijdens een uitzendling van Paul de Leeuw op een dinsdagavond laat begonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
The Original Sin of Beautiful Girl zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:INXS
, jammer genoeg geen suicidal blond
Vooral Beautiful Girlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
The Original Sin of Beautiful Girl zijn![]()
![]()
!!!!
Die laatste is echt geweldigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
The Original Sin of Beautiful Girl zijn![]()
![]()
!!!!
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gem - Blisters
Kwaliteitstekstenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef borisz het volgende:![]()
![]()
If it hadn`t been for cotton-eye joe
I`d been married long time ago
Where did you come from? Where did you go?
Where did you come from cotton-eye joe?![]()
![]()
Het was vroegah de zuiderzee! Kent uw feitenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag het ook het meer worden dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Hoorde geloof ik bij Giel een jingle worden ingestart met als kreet 'nu nog meer muziek' oid. Vervolgens start Giel de bagger plaat in van Marco B om die na 10 seconden af te breken voor - ik geloof - de briljante single van The Verve
Doh, maar gezien deze niet meer bestaat, kan het niet meer in de zee verdwijnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het was vroegah de zuiderzee! Kent uw feiten
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die teller staat dus nog op -5594848023493459065095689589
Ze lurken bijna allemaal, maar de meeste op de fpquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Trouwens, Giel komt zeker nooit op FOK..?
Nope. Wel op lichtsnel, giel.lichtsnel.nl tijdens de freaknachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Trouwens, Giel komt zeker nooit op FOK..?
Nope dan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, ik bedoelde FOK-forum eigenlijk
"Bring me some water" en dat nummer die begint met "call you up" hoor ik toch ook wel redelijk vaak.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
Als of Melissa Etheridge nooit andere nummers gemaakt heeft weer like the way i do
quote:Luistercijfer juni - juli: Radio 1 wint, 538 en Q-music leveren in
De cijfers (%) :
01. Radio 538 - 11,6 (12,0)
02. Radio 2 - 9,4 (9,4)
03. Sky Radio - 9,0 (8,9)
04. Radio 3FM - 7,9 (8,0)
05. Radio 1 - 7,6 (6,9)
06. Q-music - 7,4 (7,9)
07. Radio Veronica - 5,8 (5,7)
O, gemist. Hoe ging ie dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
De grap van barry hay en spike moeten niet elke dag herhaald worden begint aardigte worden
Dat Hays kapsel steeds meer op spike begint te lijken of dat spike steeds meer op hays kapsel begint te lijkenquote:
Wie is Spike? Die kerel van Di-Rect?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat Hays kapsel steeds meer op spike begint te lijken of dat spike steeds meer op hays kapsel begint te lijken
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wie is Spike? Die kerel van Di-Rect?
Collega heeft hier chocoladetaart gemaakt. Met slagroom.quote:
Komt mij bekend voor , 3 happen taart en vol gevoel hebben en knarsende tanden van de suiker hebben :quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Collega heeft hier chocoladetaart gemaakt. Met slagroom.
Na een hap werd ik al misselijk, wat vreselijk machtig, eeeewuk.
Grappig dat de wat meer gezette collegae dat altijd wel in anderhalve hap naar binnen weten te werken.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Grappig dat de wat meer gezette collegae dat altijd wel in anderhalve hap naar binnen weten te werken.
Chocoladekaakjestaart?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Volgens mij zat er in dit geval een kilo boter en chocolade, en nog een dot slagroom.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Chocoladekaakjestaart?![]()
Ingrediënten: 1 pakje boter, een lading cacao, een pallet suiker en mariakaakjes!
Echt, alleen door ernaar te kijken word je al dik...
Dat is zeker niet verkeerd en Q-music is ook weer wat gezakt dus dat is ook prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
4e van Nederland lijkt mij toch geen slechte plek.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Sirolf het volgende:
Gerard boek komt er echt aan!
[ afbeelding ]
Voorbestellingen via http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004006192096&Section=BOOK
Denk aan de weegschaal, denk aan de weegschaalquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:17 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Chocoladekaakjestaart?![]()
Ingrediënten: 1 pakje boter, een lading cacao, een pallet suiker en mariakaakjes!
Echt, alleen door ernaar te kijken word je al dik...
15 euries niet erg duurquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
Voorbestellingen via http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004006192096&Section=BOOK
Gereserveerd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
En gereserveerdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[ afbeelding ]
In je vakantie heb je er toch geen tijd voor tussen al het guiness drinkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En gereserveerd. Dan heb ik nog mooi een paar weken de tijd om Stenders Leesvermaak te lezen
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Amanda Marshall.
Heeft ook drie prettige cd'tjes gemaakt.
And now the end is near, the final curtainquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:41 schreef Sirolf het volgende:
Amanda Marshall - Beautiful Goodbye
Zou dit Gerards afscheid van de 9 - 10 zijn? Het is zo'n typisch afscheidsnummer (o.a. Caz! gebruikte het toen ze uit de ether moesten).
Ja, je hoort het goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef Againzender het volgende:
wat hoor ik nou met mijn zieke kop?
ben dus niet aan het ijlenquote:
SC!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
ff gedag zeggen hier
Wat een chaos weer
Als dit de trend gaat worden, heb ik daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben vandaag al ff goed proefgedraaid met vette platen voor de AV-korte stijl van volgende week.
Eensch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef MichielV het volgende:
Ik doe m zelf ff want ik VIND dit een topplaat:
Janet Jackson!!!!
De beats manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef MichielV het volgende:
Ik doe m zelf ff want ik VIND dit een topplaat:
Janet Jackson!!!!
Check ook weer eens Miss You Much of Nasty. De shit!quote:
Die "fingersnaps" zijn ook zo nasty!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Check ook weer eens Miss You Much of Nasty. De shit!
Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Nice. Is dat nu de vaste afsluiter van MYA geworden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Hihi, thanx!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk aan de weegschaal, denk aan de weegschaal
eierkoek geeft
Nou, inderdaad!quote:
De rechtertiet, bedoel jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Alle Jacksons uit de zelfde familie zijn tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Werjoewannagoequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Blij dat ik aan het lunchen wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... tot mijn grote, erg grooote verbazing, moet ik toegeven dat vegetarische boterhamworst best lekker smaakt! (krijg je met een vegetarisch vriendje...)
Don't worry, ik kom wel aan mn trekken Roelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.
Wat niet is kan misschien nog komenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.
ze hadden beter sos kunnen doen (767)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even julliie hulp nodig, want hier ontgaat mij iets...
RIJSWIJK - Via het nieuwe landelijke telefoonnummer 116000 kunnen vooral buitenlandse ouders vanaf maandag de vermissing of ontvoering van hun kind melden. Via dat nummer kunnen ze de hulp inroepen van de politie, het Rode Kruis of het Centrum Internationale Kinderontvoering (Centrum IKO).
Dat zei directeur Els Prins van Centrum IKO donderdag naar aanleiding van een bericht in het Nederlands Dagblad.
[b]Volgens haar is het nummer vooral handig voor buitenlandse ouders omdat die het alarmnummer 112 van de politie niet kennen. Medewerkers van Centrum IKO bemannen de lijn tussen 09.00 en 22.00 uur. In de tussentijd is er een Engelstalig voicemailbericht te horen met andere telefoonummers.
Hoe de f*ck zouden buitenlandse ouders wel het nummer 116000 moeten kennen als ze 112 al niet kennen?
116000 is het Europese nummer voor vermiste kinderen. Check http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/188quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even julliie hulp nodig, want hier ontgaat mij iets...
RIJSWIJK - Via het nieuwe landelijke telefoonnummer 116000 kunnen vooral buitenlandse ouders vanaf maandag de vermissing of ontvoering van hun kind melden. Via dat nummer kunnen ze de hulp inroepen van de politie, het Rode Kruis of het Centrum Internationale Kinderontvoering (Centrum IKO).
Dat zei directeur Els Prins van Centrum IKO donderdag naar aanleiding van een bericht in het Nederlands Dagblad.
[b]Volgens haar is het nummer vooral handig voor buitenlandse ouders omdat die het alarmnummer 112 van de politie niet kennen. Medewerkers van Centrum IKO bemannen de lijn tussen 09.00 en 22.00 uur. In de tussentijd is er een Engelstalig voicemailbericht te horen met andere telefoonummers.
Hoe de f*ck zouden buitenlandse ouders wel het nummer 116000 moeten kennen als ze 112 al niet kennen?
Gaat meer om het principe dat als mensen 3 cijfers niet kunnen onthouden, of ze dan wel 6 cijfers kunnen onthoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
116000 is het Europese nummer voor vermiste kinderen. Check http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/188
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slaap jij snachts nog wel ?
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevondenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannacht
En ik kan absoluut niet tegen slaaptekort, dus vandaar dat het nu zo laat is
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden beter sos kunnen doen (767)
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevonden
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werkenquote:Ik ben vanmezelf ook meer een nachtdier
en op een draaischijf gaat 112 net even wat sneller dan 767quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoon
Ik ben blij da'k morgenochtend geen afspraken hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaos
[..]
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werken
Wie het weet mag het zeggen. Florent?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
What the fuck! Waarom, waarom is dit in hemelsnaam op 3FM.
Of gewoon erg goede pluggers met machtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen. Florent?
Tja, het heet niet voor niets Saai Radioquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug van Saai Radio
dat wordt de nieuwe invulling? Dan hoop ik niet dat we veel van die top40 bedrijven krijgen zoals er laatst eentje wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt dus 1 uur bedrijven top 10 en andere uur request , beetje weinig
Ik word er blij vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
Ook datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of gewoon erg goede pluggers met macht
alweer? welke nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel voorbij schieten.
Hoi,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
Hallo,
Tussen alle hectiek door heb ik toch nog twee keer de Beatles voorbij horen komen op 3FM vandaag.
Goeie sache.
Groetjes,
OnAir
Ofzoiets.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoi,
Naast de waardering die ik reeds eerder in deze topicreeks heb geuit, wil ik het feit dat de door u geuite mening inzake dezelfde kwestie strookt met de mijne uitdrukkelijk benadrukken.
Groetjes,
Roel_Jewel
Probeer het zo nog eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ofzoiets.
Ik wilde eik iets anders zeggen.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi
Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljant![]()
Beterschap!quote:
In de VPRO-gids las ik hierover ook een stukje. Ze vonden de reden ook nogal merkwaardig. Dus.quote:
We kennen het probleem en geven je gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef keesjeislief het volgende:
Jullie die hards hebben het vast al eerder gehoord en het er ook over gehad, maar toch: ik vind het doodzonde dat er een uur arbeidsvitaminen verdwijnt. Wat is dat nou weer voor geouwehoer?. (Ja ik heb die vage redenering die erachter zit, over mensen die later naar hun werk gaan/langer in de file staan wel gelezen). Doodzonde, de arbeidsvitaminen is een geweldig programma en Ekdom een fantastische DJ.
Ergo:.
Betreft de link van de webcam..quote:Not Found
The requested URL /3fm was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/2.2.8 (Unix) mod_ssl/2.2.8 OpenSSL/0.9.7a mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 PHP/5.2.6 Server at webtv.florisd.nl Port 80
Ja wij zijn hier geen giel fans, maar ekdom fans, dus het triestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:12 schreef keesjeislief het volgende:
Jullie die hards hebben het vast al eerder gehoord en het er ook over gehad, maar toch: ik vind het doodzonde dat er een uur arbeidsvitaminen verdwijnt. Wat is dat nou weer voor geouwehoer?. (Ja ik heb die vage redenering die erachter zit, over mensen die later naar hun werk gaan/langer in de file staan wel gelezen). Doodzonde, de arbeidsvitaminen is een geweldig programma en Ekdom een fantastische DJ.
Ergo:.
Nog steeds trauma's vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:18 schreef Jannekje7 het volgende:
Alain Clarc... SR 2007... *zucht* Daar begon het allemaal... *zwijmel*
Moeten we al kippensoepje voor je makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:19 schreef -Hans- het volgende:
Hej hoi Michiel en ik denk ook Tjibbe
Zeikmuziek is het, en het wordt veel te veel gedraaidquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snap dat kotsen bij alan clark niet
Schijnt vandaag niet lekker geweest te zijn, trok flinke regenbui over de griekse eilandenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Zou Maricha al op de vakantiebestemming zijn aangekomen, heerlijk genietend dat ze nu niet hoeft te werken?
Het antwoord is nee:quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:22 schreef Marc63 het volgende:
Zou Maricha al op de vakantiebestemming zijn aangekomen, heerlijk genietend dat ze nu niet hoeft te werken?
quote:MarichaK Boulevard kijken. Met een kopje koffie. Zo koffer pakken:) 22 minuten ago from BeTwittered
Is dat de schuld van de aanvragers of van alain clarkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeikmuziek is het, en het wordt veel te veel gedraaid
En hij heeft het einde van SR2007 eigenlijk wel een beetje verpest
Die host is offline door gedoe. Via 3FMFan kan je de webcam ook bekijken.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf
[..]
Betreft de link van de webcam..
uuhm dat is jammer.. komt 'ie nog terug ? anders moet ik even een link op mijn site gaan aanpassen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die host is offline door gedoe. Via 3FMFan kan je de webcam ook bekijken.
3fmfan sitequote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kijk webcam via deze link, doet t gewoon hoor: http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam
Even gekeken maar dat zou een mooi alternatief zijn voor de inmiddels niet meer werkende link op http://webtv.florisd.nl/3fm of misschien nog beter http://www.3fmfan.nl/page/webcamquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik kijk webcam via deze link, doet t gewoon hoor: http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam
quote:ach weet niet dat je dat als een mooi vak moet zien .
tis niet en word niets sorry
Het is een zwaar overschatte sukkel.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snap dat kotsen bij alan clark niet
Dat ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het is een zwaar overschatte sukkel.
Van 3FM, zij hebben hem uitgenodigd bij de afsluiting, terwijl The Wombats - Let's Dance to Joy Division eigenlijk HET nummer wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is dat de schuld van de aanvragers of van alain clark
Staat al 5 paginas terug helemaal besproken iedereen al besteldquote:
Borsthaar heeft bij mij geen zin, groeit er alleen maar sneller doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb met een vriend een interessant gesprek over lichaamsbeharing en het scheren daarvan bij mannen...!
Wat vinden jullie wel en niet kunnen qua lichaamsbeharing en scheren? Bij mannen heMening over t zelfde onderwerk bij vrouwen mag er trouwens ook wel bij...
Ga is buitenspelen klein kind, voel je is niet steeds zo aangevallen om helemaal niets, als roel of iemand anders het had gedaan had ik het ook gezegd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit weer iets goedbedoeld posten.
Sinds je hier in dit topic bent, zit je constant op me te blaffen, het begint me op de zenuwen te werken.
Hij komt af en toe wel eens wat chagrijnig over jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit weer iets goedbedoeld posten.
Sinds je hier in dit topic bent, zit je constant op me te blaffen, het begint me op de zenuwen te werken.
Schaamhaar helemaal weg bij mannen vind ik dus géén gezicht he... Heb t laatst bij mn vriend eens helemaal afgeschoren, en toen moesten we beiden héél hard lachen en waren we blij dat het snel weer aangroeitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Borsthaar heeft bij mij geen zin, groeit er alleen maar sneller door
okselhaar heb ik vrij weinig
schaamhaar meestal helemaal weg, graag ook bij de vrouwen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi
Neuken?Wat wat wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Secx? Is het al weekend dan?
Gelukkig ben ik geen draadjesvlees aan 't eten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb met een vriend een interessant gesprek over lichaamsbeharing en het scheren daarvan bij mannen...!
Wat vinden jullie wel en niet kunnen qua lichaamsbeharing en scheren? Bij mannen heMening over t zelfde onderwerk bij vrouwen mag er trouwens ook wel bij...
Moet jij hem scheren , of mag hij zijn stuk vlees niet aanraken als vegatarierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb t laatst bij mn vriend eens helemaal afgeschoren
Scheren. Wel zo hygiënisch. Geslachtsonafhankelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom maar met quotes die jij niet fijn vond , zal ik is kijken of ik er wat mee kan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klein kind nog wel.
Ik voel me niet aangevallen, maar ik begin er zat van te worden dat je in feitelijk elke vijf topics minimaal één keer een reactie naar me toe maakt die niet als fijn ervaren wordt.
In de zin van onnodig zeiken, inderdaad.
Bovendien, ik zit hier al langer, ik heb hier nog nooit iets zinnigs toegevoegd, da's dan weer jammer, maar ik laat me niet wegjagen hier.
Roept U maar een MOD, waarschijnlijk wens je vanwege je leeftijd met "U" aan gesproken te worden door dit kleine kind, want dan wordt ik fijn gebanned, en heb je nergens last van.
Moeten wel jong adolecenten zijn anders is schaamhaar niet echt van toepassingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef on_air het volgende:
What the hell is going on here?! Schaamhaar, kinderbashen? ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
MAW bepaalt wat er gebeurd met dit topic, ik mag er alleen naar luisteren.
Hahahaha!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij hem scheren , of mag hij zijn stuk vlees niet aanraken als vegatarier
Ik zal 700 topics doorzoeken? Denk het niet, je weet zelf wel wat ik bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar met quotes die jij niet fijn vond , zal ik is kijken of ik er wat mee kan doen.
Als jij een opmerking over mij maakt zoals nu, doet het mijn minder dan niets. Je hoeft van mij niet te stoppen met posten hoor, wordt ook nergens gevraagd , geeist of toe gedwongen.
Je hebt alleen een teer zieltje die nog al snel geraakt is
Ook een disturbing onderwerp, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moeten wel jong adolecenten zijn anders is schaamhaar niet echt van toepassing
Dat bepaal jij niet, maar MAW.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook een disturbing onderwerp, maar dat terzijde.
Neger-en is een mooi goed. Echt.
En schaamhaar discussies mogen in SEX.
Mag ik nog wel "Neuken?"-grapjes maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef on_air het volgende:
En schaamhaar discussies mogen in SEX.
Als je zo de hele avond doorgaat mag je van mij ook opzouten hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, maar MAW.
Als het van hem mag..
Och joh... je laat je toch niet op je kop zitten door een medeposter?? Hop, be a man, ga verder met je levenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ho, ho, ho... Daar heb ik nog niet democratisch in mijn eentje over gestemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Dan heb je mij nog niet ontmoet en MAW ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, maar MAW.
Als het van hem mag..
Huil even lekker uit, raap je zelf bijeen, en post weer gezellig mee aubquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is werkelijk nergens goed voor geweest binnen dit topic.
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik nog wel "Neuken?"-grapjes maken?![]()
[..]
Grijp eens in, kun je alvast oefenen als aanstaande vaderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
quote:
quote:
Bier !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Je hebt niets gemist.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier !
Lig ik 20 minuten even te pitten mis ik ineens een stortvloed aan reacties
Wie ging er nou over verderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Nu ik heb gezegd wat me een hele tijd dwars zit hierzo, weer fijn verder gaan?
Doen wij de hele tijd al hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Nu ik heb gezegd wat me een hele tijd dwars zit hierzo, weer fijn verder gaan?
Dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |