Ja, je hoort het goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:43 schreef Againzender het volgende:
wat hoor ik nou met mijn zieke kop?
ben dus niet aan het ijlenquote:
SC!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:49 schreef SilentChaos het volgende:
ff gedag zeggen hier
Wat een chaos weer
Als dit de trend gaat worden, heb ik daar geen moeite mee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben vandaag al ff goed proefgedraaid met vette platen voor de AV-korte stijl van volgende week.
Eensch!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef MichielV het volgende:
Ik doe m zelf ff want ik VIND dit een topplaat:
Janet Jackson!!!!
De beats manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:23 schreef MichielV het volgende:
Ik doe m zelf ff want ik VIND dit een topplaat:
Janet Jackson!!!!
Check ook weer eens Miss You Much of Nasty. De shit!quote:
Die "fingersnaps" zijn ook zo nasty!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:40 schreef MichielV het volgende:
[..]
Check ook weer eens Miss You Much of Nasty. De shit!
Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Nice. Is dat nu de vaste afsluiter van MYA geworden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Hihi, thanx!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk aan de weegschaal, denk aan de weegschaal
eierkoek geeft
Nou, inderdaad!quote:
De rechtertiet, bedoel jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Alle Jacksons uit de zelfde familie zijn tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Werjoewannagoequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Blij dat ik aan het lunchen wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... tot mijn grote, erg grooote verbazing, moet ik toegeven dat vegetarische boterhamworst best lekker smaakt! (krijg je met een vegetarisch vriendje...)
Don't worry, ik kom wel aan mn trekken Roelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.
Wat niet is kan misschien nog komenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.
ze hadden beter sos kunnen doen (767)quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even julliie hulp nodig, want hier ontgaat mij iets...
RIJSWIJK - Via het nieuwe landelijke telefoonnummer 116000 kunnen vooral buitenlandse ouders vanaf maandag de vermissing of ontvoering van hun kind melden. Via dat nummer kunnen ze de hulp inroepen van de politie, het Rode Kruis of het Centrum Internationale Kinderontvoering (Centrum IKO).
Dat zei directeur Els Prins van Centrum IKO donderdag naar aanleiding van een bericht in het Nederlands Dagblad.
[b]Volgens haar is het nummer vooral handig voor buitenlandse ouders omdat die het alarmnummer 112 van de politie niet kennen. Medewerkers van Centrum IKO bemannen de lijn tussen 09.00 en 22.00 uur. In de tussentijd is er een Engelstalig voicemailbericht te horen met andere telefoonummers.
Hoe de f*ck zouden buitenlandse ouders wel het nummer 116000 moeten kennen als ze 112 al niet kennen?
116000 is het Europese nummer voor vermiste kinderen. Check http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/188quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Even julliie hulp nodig, want hier ontgaat mij iets...
RIJSWIJK - Via het nieuwe landelijke telefoonnummer 116000 kunnen vooral buitenlandse ouders vanaf maandag de vermissing of ontvoering van hun kind melden. Via dat nummer kunnen ze de hulp inroepen van de politie, het Rode Kruis of het Centrum Internationale Kinderontvoering (Centrum IKO).
Dat zei directeur Els Prins van Centrum IKO donderdag naar aanleiding van een bericht in het Nederlands Dagblad.
[b]Volgens haar is het nummer vooral handig voor buitenlandse ouders omdat die het alarmnummer 112 van de politie niet kennen. Medewerkers van Centrum IKO bemannen de lijn tussen 09.00 en 22.00 uur. In de tussentijd is er een Engelstalig voicemailbericht te horen met andere telefoonummers.
Hoe de f*ck zouden buitenlandse ouders wel het nummer 116000 moeten kennen als ze 112 al niet kennen?
Gaat meer om het principe dat als mensen 3 cijfers niet kunnen onthouden, of ze dan wel 6 cijfers kunnen onthoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
116000 is het Europese nummer voor vermiste kinderen. Check http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/188
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slaap jij snachts nog wel ?
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevondenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannacht
En ik kan absoluut niet tegen slaaptekort, dus vandaar dat het nu zo laat is
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden beter sos kunnen doen (767)
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevonden
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werkenquote:Ik ben vanmezelf ook meer een nachtdier
en op een draaischijf gaat 112 net even wat sneller dan 767quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoon
Ik ben blij da'k morgenochtend geen afspraken hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaos
[..]
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werken
Wie het weet mag het zeggen. Florent?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
What the fuck! Waarom, waarom is dit in hemelsnaam op 3FM.
Of gewoon erg goede pluggers met machtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen. Florent?
Tja, het heet niet voor niets Saai Radioquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug van Saai Radio
dat wordt de nieuwe invulling? Dan hoop ik niet dat we veel van die top40 bedrijven krijgen zoals er laatst eentje wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt dus 1 uur bedrijven top 10 en andere uur request , beetje weinig
Ik word er blij vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
Ook datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of gewoon erg goede pluggers met macht
alweer? welke nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel voorbij schieten.
Hoi,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
Hallo,
Tussen alle hectiek door heb ik toch nog twee keer de Beatles voorbij horen komen op 3FM vandaag.
Goeie sache.
Groetjes,
OnAir
Ofzoiets.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoi,
Naast de waardering die ik reeds eerder in deze topicreeks heb geuit, wil ik het feit dat de door u geuite mening inzake dezelfde kwestie strookt met de mijne uitdrukkelijk benadrukken.
Groetjes,
Roel_Jewel
Probeer het zo nog eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ofzoiets.
Ik wilde eik iets anders zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |