Staat al 5 paginas terug helemaal besproken iedereen al besteldquote:
Borsthaar heeft bij mij geen zin, groeit er alleen maar sneller doorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb met een vriend een interessant gesprek over lichaamsbeharing en het scheren daarvan bij mannen...!
Wat vinden jullie wel en niet kunnen qua lichaamsbeharing en scheren? Bij mannen heMening over t zelfde onderwerk bij vrouwen mag er trouwens ook wel bij...
Ga is buitenspelen klein kind, voel je is niet steeds zo aangevallen om helemaal niets, als roel of iemand anders het had gedaan had ik het ook gezegd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit weer iets goedbedoeld posten.
Sinds je hier in dit topic bent, zit je constant op me te blaffen, het begint me op de zenuwen te werken.
Hij komt af en toe wel eens wat chagrijnig over jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik zal nooit weer iets goedbedoeld posten.
Sinds je hier in dit topic bent, zit je constant op me te blaffen, het begint me op de zenuwen te werken.
Schaamhaar helemaal weg bij mannen vind ik dus géén gezicht he... Heb t laatst bij mn vriend eens helemaal afgeschoren, en toen moesten we beiden héél hard lachen en waren we blij dat het snel weer aangroeitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Borsthaar heeft bij mij geen zin, groeit er alleen maar sneller door
okselhaar heb ik vrij weinig
schaamhaar meestal helemaal weg, graag ook bij de vrouwen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi
Neuken?Wat wat wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Secx? Is het al weekend dan?
Gelukkig ben ik geen draadjesvlees aan 't eten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Heb met een vriend een interessant gesprek over lichaamsbeharing en het scheren daarvan bij mannen...!
Wat vinden jullie wel en niet kunnen qua lichaamsbeharing en scheren? Bij mannen heMening over t zelfde onderwerk bij vrouwen mag er trouwens ook wel bij...
Moet jij hem scheren , of mag hij zijn stuk vlees niet aanraken als vegatarierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Heb t laatst bij mn vriend eens helemaal afgeschoren
Scheren. Wel zo hygiënisch. Geslachtsonafhankelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:44 schreef Jannekje7 het volgende:
Kom maar met quotes die jij niet fijn vond , zal ik is kijken of ik er wat mee kan doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klein kind nog wel.
Ik voel me niet aangevallen, maar ik begin er zat van te worden dat je in feitelijk elke vijf topics minimaal één keer een reactie naar me toe maakt die niet als fijn ervaren wordt.
In de zin van onnodig zeiken, inderdaad.
Bovendien, ik zit hier al langer, ik heb hier nog nooit iets zinnigs toegevoegd, da's dan weer jammer, maar ik laat me niet wegjagen hier.
Roept U maar een MOD, waarschijnlijk wens je vanwege je leeftijd met "U" aan gesproken te worden door dit kleine kind, want dan wordt ik fijn gebanned, en heb je nergens last van.
Moeten wel jong adolecenten zijn anders is schaamhaar niet echt van toepassingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef on_air het volgende:
What the hell is going on here?! Schaamhaar, kinderbashen? ...
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
MAW bepaalt wat er gebeurd met dit topic, ik mag er alleen naar luisteren.
Hahahaha!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet jij hem scheren , of mag hij zijn stuk vlees niet aanraken als vegatarier
Ik zal 700 topics doorzoeken? Denk het niet, je weet zelf wel wat ik bedoeld.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom maar met quotes die jij niet fijn vond , zal ik is kijken of ik er wat mee kan doen.
Als jij een opmerking over mij maakt zoals nu, doet het mijn minder dan niets. Je hoeft van mij niet te stoppen met posten hoor, wordt ook nergens gevraagd , geeist of toe gedwongen.
Je hebt alleen een teer zieltje die nog al snel geraakt is
Ook een disturbing onderwerp, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moeten wel jong adolecenten zijn anders is schaamhaar niet echt van toepassing
Dat bepaal jij niet, maar MAW.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Ook een disturbing onderwerp, maar dat terzijde.
Neger-en is een mooi goed. Echt.
En schaamhaar discussies mogen in SEX.
Mag ik nog wel "Neuken?"-grapjes maken?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:57 schreef on_air het volgende:
En schaamhaar discussies mogen in SEX.
Als je zo de hele avond doorgaat mag je van mij ook opzouten hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, maar MAW.
Als het van hem mag..
Och joh... je laat je toch niet op je kop zitten door een medeposter?? Hop, be a man, ga verder met je levenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Ho, ho, ho... Daar heb ik nog niet democratisch in mijn eentje over gestemd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef Feivel1 het volgende:
Dan heb je mij nog niet ontmoet en MAW ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet, maar MAW.
Als het van hem mag..
Huil even lekker uit, raap je zelf bijeen, en post weer gezellig mee aubquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:00 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is werkelijk nergens goed voor geweest binnen dit topic.
Vragen mag altijdquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Mag ik nog wel "Neuken?"-grapjes maken?![]()
[..]
Grijp eens in, kun je alvast oefenen als aanstaande vaderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
quote:
quote:
Bier !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:01 schreef MichielV het volgende:
Koffie, iemand?
Je hebt niets gemist.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bier !
Lig ik 20 minuten even te pitten mis ik ineens een stortvloed aan reacties
Wie ging er nou over verderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Nu ik heb gezegd wat me een hele tijd dwars zit hierzo, weer fijn verder gaan?
Doen wij de hele tijd al hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
Nu ik heb gezegd wat me een hele tijd dwars zit hierzo, weer fijn verder gaan?
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |