Hee Hans, ouwe hakker!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Dit vind ik dan wel weer wat jammer; naar mijn weten hebben de Stones toch wel meer nummers gemaakt. Dit ken ik nu onderhand wel.quote:
Durf geld te zetten op foolish gamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Jewellll.... Roel aanwezig?
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
Vast niet " Adrian"quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Ooit, op het heerlijkste vakantiebaantje éver, was er ook een liedje van Jewel wat de kids de hele dag liepen te zingen... maar welke was dat nou?
You Were Meant for Me (waarmee mijn liefde voor Jewel in 1997 tijdens een uitzendling van Paul de Leeuw op een dinsdagavond laat begonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:28 schreef Jannekje7 het volgende:
The Original Sin of Beautiful Girl zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:31 schreef morpheus_at_work het volgende:INXS
, jammer genoeg geen suicidal blond
Vooral Beautiful Girlquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
The Original Sin of Beautiful Girl zijn![]()
![]()
!!!!
Die laatste is echt geweldigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
The Original Sin of Beautiful Girl zijn![]()
![]()
!!!!
Ja, klopt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Gem - Blisters
Kwaliteitstekstenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:48 schreef borisz het volgende:![]()
![]()
If it hadn`t been for cotton-eye joe
I`d been married long time ago
Where did you come from? Where did you go?
Where did you come from cotton-eye joe?![]()
![]()
Het was vroegah de zuiderzee! Kent uw feitenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mag het ook het meer worden dan
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Hoorde geloof ik bij Giel een jingle worden ingestart met als kreet 'nu nog meer muziek' oid. Vervolgens start Giel de bagger plaat in van Marco B om die na 10 seconden af te breken voor - ik geloof - de briljante single van The Verve
Doh, maar gezien deze niet meer bestaat, kan het niet meer in de zee verdwijnenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het was vroegah de zuiderzee! Kent uw feiten
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Die teller staat dus nog op -5594848023493459065095689589
Ze lurken bijna allemaal, maar de meeste op de fpquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:58 schreef Jannekje7 het volgende:
Trouwens, Giel komt zeker nooit op FOK..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |