Gaat meer om het principe dat als mensen 3 cijfers niet kunnen onthouden, of ze dan wel 6 cijfers kunnen onthoudenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
116000 is het Europese nummer voor vermiste kinderen. Check http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?reference=IP/07/188
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannachtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
slaap jij snachts nog wel ?
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevondenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanaf een uur of 3 / half 4 vannacht
En ik kan absoluut niet tegen slaaptekort, dus vandaar dat het nu zo laat is
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoonquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden beter sos kunnen doen (767)
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaosquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
we hebben een echte 3fm nachtluisteraar gevonden
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werkenquote:Ik ben vanmezelf ook meer een nachtdier
en op een draaischijf gaat 112 net even wat sneller dan 767quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
toen ze 112 invoerde waren mobiele telefoons met bijbheorend toetsenbord nog vrij ongewoon
Ik ben blij da'k morgenochtend geen afspraken hebquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nou, deze week was het 538, met de laatste MIDNR's. Vannacht de allerlaatste, en dat wordt chaos
[..]
Ik ook hoor, maar dat is niet handig als je om 8 uur begint met werken
Wie het weet mag het zeggen. Florent?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef cosmick het volgende:
What the fuck! Waarom, waarom is dit in hemelsnaam op 3FM.
Of gewoon erg goede pluggers met machtquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen. Florent?
Tja, het heet niet voor niets Saai Radioquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ah je bent weer terug van Saai Radio
dat wordt de nieuwe invulling? Dan hoop ik niet dat we veel van die top40 bedrijven krijgen zoals er laatst eentje wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wordt dus 1 uur bedrijven top 10 en andere uur request , beetje weinig
Ik word er blij vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
Ook datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Of gewoon erg goede pluggers met macht
alweer? welke nu?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alweer Beatles. Het kan niet op vandaag.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm wel voorbij schieten.
Hoi,quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:43 schreef on_air het volgende:
Hallo,
Tussen alle hectiek door heb ik toch nog twee keer de Beatles voorbij horen komen op 3FM vandaag.
Goeie sache.
Groetjes,
OnAir
Ofzoiets.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoi,
Naast de waardering die ik reeds eerder in deze topicreeks heb geuit, wil ik het feit dat de door u geuite mening inzake dezelfde kwestie strookt met de mijne uitdrukkelijk benadrukken.
Groetjes,
Roel_Jewel
Probeer het zo nog eens.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ofzoiets.
Ik wilde eik iets anders zeggen.
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoi
Neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Briljant![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |