Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Nice. Is dat nu de vaste afsluiter van MYA geworden?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:52 schreef -Hans- het volgende:
Ik denk dat het geluid zaterdag rond een uur of 00:55 bij een aantal hier (ook bij Veenstra Veenstra?) extra hard zal worden gezet want dan worden The Killers met Mr Brightside de ether ingeslingerd.![]()
Trouwens veel Hit Me TV morgen bij MYA.. verwacht daar toch wel wat van want die gasten zijn live ook prima te doen.
Hihi, thanx!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk aan de weegschaal, denk aan de weegschaal
eierkoek geeft
Nou, inderdaad!quote:
De rechtertiet, bedoel jequote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Alle Jacksons uit de zelfde familie zijn tochquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:46 schreef borisz het volgende:
Ouwe Janet Jackson platen zijn leuk
De meuk van tegenwoordig van Janet Jackson is
Werjoewannagoequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Blij dat ik aan het lunchen wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe
Werjoewannagoe.
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:35 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm... tot mijn grote, erg grooote verbazing, moet ik toegeven dat vegetarische boterhamworst best lekker smaakt! (krijg je met een vegetarisch vriendje...)
Don't worry, ik kom wel aan mn trekken Roelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang maar niet alle worsten in huis vegetarisch zijn.
Wat niet is kan misschien nog komenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het niet de lange TWD-versie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |