Geen dankquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:29 schreef Marc63 het volgende:
Sorry! Was ff weggelopen terwijl ik mn vorige post plaatste.
Broekie bedankt
Ohjaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel iets over Serious Request verwacht in de TT.
Sowieso, mensen die zeiken over toestemming voor PMen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Godsamme. MENS! Leer eens met IRC om gaan.
"Ik wil niet dat je me PM't zonder toestemming", Ja, maar, als ik geen voice heb, en de chat is moderated, kan ik geen toestemming daarvoor vragen!
En dan vervolgens dat ook nog eens in de chat herhalen dat het echt niet mag. Mag ik mezelf dan ook even verdedigen? Wees eens een vent.
Hè, wat?!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Ik had toch eigenlijk wel iets over Serious Request verwacht in de TT.
Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, wat?!
Heb ik weer wat gemist vandaag?
3FM Actueel - Serious Request: vluchtelinghulpquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hè, wat?!
Heb ik weer wat gemist vandaag?
Hoe kan je nou op vakantie gaan tijdens SR08?!?!?quote:
Heb er helemaal niet aangedacht eigenlijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hoe kan je nou op vakantie gaan tijdens SR08?!?!?
Breda is wel okquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Wel jammer dat SR dit jaar in Breda zit,
Ik wil je best op komen halen, maar weet je zeker genoeg dat je op tijd weg mag dan? Anders zijn we straks namelijk allebei te laat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:43 schreef muisje-eliza het volgende:
Broekie....
als ik optijd in hilversum-noord wil zijn moet ik de trein van 17:58 halen in Utrecht, overstappen in hilversum
dan ben ik om 18:21 in hilversum-noord...5 minuutjes lopen ongeveer.
Kom jij dan iets eerder mij in de winkel halen of zullen we op CS afspreken
Kan me zo snel niet herinneren dat ik er ooit geweest ben, dus dat kan ik noch beamen, noch tegenspreken.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef -Hans- het volgende:
Tof! zometeen die leuke plaat van Armin van Buuren FT Sharon
oh neeh ik kan t niet zeker weten...mn collega en ik staan alleen en kunnen dus op de minuut af zien of ik eerder weg kan. Dus laten we maar daar afsprekenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik wil je best op komen halen, maar weet je zeker genoeg dat je op tijd weg mag dan? Anders zijn we straks namelijk allebei te laat.
Tjitse valt voor me inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:39 schreef Broekie het volgende:
Hey Maricha, wat lees ik nou op je twitter, is dit jouw laatste uitzending voor je op vakantie gaat?
Krijgen we morgen dan MetMichielZonderMarichaMaarMetTjibbe? Of valt Rick of Domien voor je in?
We gaan je echt enorm missen, maar het is je even enorm gegund!
Denk Bredaquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja he?
Hoewel... weet niet wat vanuit eindhoven sneller is met de trein, Den Haag of Breda
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Breda is wel 1 van de leukste steden van Braboland
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:51 schreef -Hans- het volgende:
Tjibbe![]()
(zal wel een dolle boel gaan worden)
Nou dat is dan duidelijk !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
[..]
Helemaal mee eens!
Bedoelde eigenlijk qua bierquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Oh, en zelfs hier ben ik t mee eens!
(qua muziekkeuze dan)
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:56 schreef borisz het volgende:
Tilburg wil ik dan direct nomineren voor saaiste stad van Braboland
dammitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 19:54 schreef Sirolf het volgende:
Ja Michiel, je prrrrrt aan het einde van Deee-lite viel op.
Zou ik wel erg blij van wordenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:08 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zegt op z'n Twitter dat 'ie erg blij is met de nieuwe Megahit... wat zou dat kunnen zijn?
Ik gok op Weezer - Troublemaker.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Nee, Muis, echt! Tilburg is zo ongeveer de lelijkste stad van Brabant...
Den Bosch vind ik het mooist denk ik en Breda het meest sfeervol
Jazeker. Met allemaal van die toeters en bellen. Draaiende bar enzo... Ben er zelf nog niet geweest hoor, sowieso veel te lang geleden dat ik ben weeste stappenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Breda is super gezellig, hebben ze de 3 gezusters alweer opnieuw opgebouwd
Je kunt het ook zelf gezellig gaan makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Yeahhh.. Ik woon erook wel in de buurt, eens als het bezig is, zal ik een bezoekje brengen!
Hoe bedoel je daarmee? Ik snap je niet. :pquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt het ook zelf gezellig gaan maken
Jij zegt dat je er misschien nog wel heen gaat als het gezellig is, maar als iedereen zo denkt, dan kan het nog wel eens heel stil worden in Breda. Als het niet gezellig is zijn er gezellige mensen nodig.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:25 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hoe bedoel je daarmee? Ik snap je niet. :p
Hij zei niet gezellig maar bezigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er misschien nog wel heen gaat als het gezellig is, maar als iedereen zo denkt, dan kan het nog wel eens heel stil worden in Breda. Als het niet gezellig is zijn er gezellige mensen nodig.
Ik ken breda, geloof me, het is daar een gezellige boel! Ik ga er zoiezo ook wel naar toe!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er misschien nog wel heen gaat als het gezellig is, maar als iedereen zo denkt, dan kan het nog wel eens heel stil worden in Breda. Als het niet gezellig is zijn er gezellige mensen nodig.
Die is al druk aan het inpakkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Dingen opschrijven? Daar heb je toch een producer voor?
Ik kan niet meer lezen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij zei niet gezellig maar bezig
Damn... gemist. Maar goed dat ik vanmiddag nog heb gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Die hele cd was gewoon goed en experimenteelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd, toen waren t nog goeie platen van Madonna...
damn wat zag ze er cute uitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Ik ben zijn slaaf niet! Hij kan en mag ook best nog wat dingen zelf doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Dingen opschrijven? Daar heb je toch een producer voor?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Niet eens vrijdag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ben zoooo geslaagd met kleding kope vandaagen ik ga morgen mn nieuw gekochte dingetjes aandoen natuurlijk
*stomme vogeltjes*
Laat je hussie is even foto van je makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ben zoooo geslaagd met kleding kope vandaagen ik ga morgen mn nieuw gekochte dingetjes aandoen natuurlijk
*stomme vogeltjes*
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat je hussie is even foto van je maken
Je showt toch je kleding niet je hoofdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhmmm ik heb geen make up op enzo....ik euh..... Zal kijken wat ik voor je kan doen
Perfectquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhmmm ik heb geen make up op enzo....ik euh..... Zal kijken wat ik voor je kan doen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je showt toch je kleding niet je hoofd
quote:Woensdag vandaag, alweer op de helft van de week. Ik ben net terug uit Zeeland van een aantal dagen vakantie op de camping waar mijn ouders staan. Ondanks het wat bewolkte weer was het toch wel even lekker. Het was in iedergeval de afgelopen dagen zo goed als droog en zelfs ook nog 2 dagen zon op zaterdag toen ik aankwam en op de maandag, op die dagen ben ik dus toch nog even op het strand geweest. En ben dus ook weer behoorlijk bijgekleurd, dat gaat bij mij altijd snel aan zee. Veel gezien ook de afgelopen dagen, even in Goes geweest en ook in Vlissingen en Zierikzee. Plaatsen waar ik in jaren niet meer ben geweest dus dat was wel weer een feest der herkenning.
Als hij dat naar het toilet gaan zelfstandig kan, dan moet hij dit ook wel voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben zijn slaaf niet! Hij kan en mag ook best nog wat dingen zelf doen
Je gaat door voor de wasmachinequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar is er maar een van:
http://www.erwinsweblog.nl/?p=1540
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm.. zou ook niet weten hoe je er uit ziet.
Precies!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Als hij dat naar het toilet gaan zelfstandig kan, dan moet hij dit ook wel voor elkaar krijgen.
Dan moet ik je vrees ik teleurstellen want volgens mij was dat niet te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iemand die op n markt stond met n blinddoek voor die kaas moest proeven
Zie je ook alleen met een rayban bril opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet ik je vrees ik teleurstellen want volgens mij was dat niet te zien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie je ook alleen met een rayban bril op
echt heyquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Gaan er nog mensen Maricha uitzwaaien als ze vertrekt?
Vraag mij wel is af hoeveel mensen er stemmen, het is niet te zien op de site.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Rihanna verliest? Alle hoop is nog niet verloren voor het 3FM-publiek
Komt ie nu mee... Ga ik nou niet echt meer redden ben ik bang.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Gaan er nog mensen Maricha uitzwaaien als ze vertrekt?
't voelt als hetzelfdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uitzwaaien? ga je voor eeuwig weg Maricha? *ging toch alleen op vakantie*![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:01 schreef Piles het volgende:
Ben blij dat Maricha even weg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Één ding blijft altijd hetzelfde: niets blijft zoals het was.' (IOJMDA 157)
Mn schoonmoeder zegt dat ze t ziet aan mn gezicht?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw afvalrace wil het al succes hebben
Problemen met de muziekcomputers als ik het goed begrepen heb.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer naar de wc en dr ging iets mis met de radio???
Zou er een verband zijn?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:05 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga weer naar de wc en dr ging iets mis met de radio???
quote:
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neemquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Tegenwoordig staat er een plastic vuilnisbak in de studio, dus de geluidseffecten van Michiel zijn verleden tijd...
Kan je niet gewoon de spullen die je mee wilt nemen in datgene stoppen? Heb je er meteen een mooie verpakking voor.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neem
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neem
Een nieuwe metalen prullenbakquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat dan? misschien kan ik t kopen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Do it like they do on the discovery channe![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een nieuwe metalen prullenbakJustice
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:D.A.N.C.E.
Van mij mag de computer vaker zo vervelend doen, er komt ineens alleen maar goeie muziek uit!
Zou mooi zijn als bepaalde platen gewist zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:D.A.N.C.E.
Van mij mag de computer vaker zo vervelend doen, er komt ineens alleen maar goeie muziek uit!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeg dat wel. Dalijk nog Metallica met The Day That Never comes
![]()
Dat weet ik niet, dat hoop ikquote:
naja kga vroeg naar bed vanaaf, na Michiel, kmoet morgen weer 12 uur op de beentjes staan en klanten helpenquote:
Heb je het al gehoord? Over 2 weken weer Radio 3voor12 Live, maar volgende week is er al de uitreiking van het album van het jaar. Misschien moeten we de plannen maar eens hervatten om met een FOK!-delegatie naar Desmet te gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Die gitaar in dit nummer is zo mooi. En live zijn ze ook nog goed ook.
Desmet Studios in Amsterdam. Daar nemen ze altijd 3voor12 Live op. Live bandjes enzo. En je kunt Eric Corton aanraken als je dat wilt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Desmet?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Desmet Studios in Amsterdam. Daar nemen ze altijd 3voor12 Live op. Live bandjes enzo. En je kunt Eric Corton aanraken als je dat wilt.
Ben al bij de Awards.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Over 2 weken weer Radio 3voor12 Live, maar volgende week is er al de uitreiking van het album van het jaar. Misschien moeten we de plannen maar eens hervatten om met een FOK!-delegatie naar Desmet te gaan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen vrij zo te zien. Iemand nog interesse om te gaan?
Dat is volgende week donderdag? An sich wel, maar dan ben ik al stomdronken...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen vrij zo te zien. Iemand nog interesse om te gaan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is volgende week donderdag? An sich wel, maar dan ben ik al stomdronken...
Zeker tof ja!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eric Corton staat wel in mijn favo rijtje met 3fm presentatoren
lekker flauwquote:
Michiel is dan kersverse pappa en heeft al laten doorschemeren daarom niet te willen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. We moeten vandaag zorgen dat Michiel, Gerard en Eric in het glazen huis komen
![]()
![]()
En denk vooral niet aan ons maar geniet van de rust!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Maricha fijne vakantie in Frankrijk![]()
![]()
en poepiebruin terug komen heh
Toch jammerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:51 schreef Broekie het volgende:
[..]
Michiel is dan kersverse pappa en heeft al laten doorschemeren daarom niet te willen.
Gerard is drie keer op rij geweest en heeft al laten doorschemeren daarom niet te willen.
Eric is tot nu toe elke keer naar de probleemgebieden geweest voor reportages en daarom niet ook nog eens genomineerd voor het glazen huis.
Kortom, ik denk dat het ze geen van drieën gaan worden.
Lust jij japansquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
En denk vooral niet aan ons maar geniet van de rust!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Toch jammerWIl je niet meer in het openbaar vloekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was niet anders van plan!!!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:52 schreef Broekie het volgende:
[..]
En denk vooral niet aan ons maar geniet van de rust!
Genietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik was niet anders van plan!!!!
Dank allemaal en tot over een ruime week!:W:W
Oh. Nouja, de twee keren dat ik hier naar de Japanner gegaan ben (gewoon veel te duur dus alleen bij echte feestjes zoals het 50 jaar getrouwd zijn van m'n grootouders) heb ik er van genotenquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
WIl je niet meer in het openbaar vloeken
ipod is goed gevuld met alles behalve Philquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef Marc63 het volgende:
Veel plezier op vakantie Maricha. Vergeet niet een paar goeie cd's mee te nemen voor het geval je overspoeld wordt met Phil Collins.
En vergeet natuurlijk geen kaartje te sturen
Eliza wilde een keer japans proberen, leek me leuk met het utrecht ploegje te gaan japannenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Oh. Nouja, de twee keren dat ik hier naar de Japanner gegaan ben (gewoon veel te duur dus alleen bij echte feestjes zoals het 50 jaar getrouwd zijn van m'n grootouders) heb ik er van genoten
Nou dat dus !quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:fijne vakantie Maricha, geniet ervan.
Ahh, gezellig inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza wilde een keer japans proberen, leek me leuk met het utrecht ploegje te gaan japannen
Ik ga echt alles missen hèquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eliza wilde een keer japans proberen, leek me leuk met het utrecht ploegje te gaan japannen
quote:Michiel Veenstra zal zijn radioprogramma 'Met Michiel' op 3FM dit najaar twee weken lang presenteren vanuit de Verenigde Staten. Dit maakte de NPS-dj bekend in een interview met het introductiemagazine van de Universiteit Twente, waar hij vrijdag te gast was.
* Timo20 meld zich aan om mee te gaanquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
3FM-programma Met Michiel dit najaar vanuit acht Amerikaanse steden
[..]
Zeeland is ook welkom , iedereen trouwens die zin heeftquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga echt alles missen hè
Vrijdag
SR
Ik kan niet terugquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zeeland is ook welkom , iedereen trouwens die zin heeft
Was officieus al enigszins bekend toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom zou je dat invredensnaam willen, zeker rond de bevallingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke trip inderdaadquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:04 schreef Timo20 het volgende:
[..]
* Timo20 meld zich aan om mee te gaan
Bij eliza of broekie proberen te maffenquote:
Zaterdag werkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bij eliza of broekie proberen te maffen
Als ik het wat eerder geweten had, dan had ik vrij kunnen nemen. Maar in een winkel is dat niet zo makkelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil je er nou moeite voor doen of niet
Zolang alles goed gaat met Jessica is het nog een paar weken vóór de bevalling.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou je dat invredensnaam willen, zeker rond de bevalling
Michiel hield z'n vrijgezellenavond achter het mengpaneel van een mobiele studio in het ijsberenverblijf van Ouwehands Dierenpark, dus ik kijk nergens meer van op.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waarom zou je dat invredensnaam willen, zeker rond de bevalling
* Marc63 wil ook!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Pssst is er al een datum geroepen dan, alleen het idee is er nogquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik het wat eerder geweten had, dan had ik vrij kunnen nemen. Maar in een winkel is dat niet zo makkelijk
Geen idee eigenlijk of het al enigszins bekend was, maar zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:06 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was officieus al enigszins bekend toch?
Blijf het alleen gemeen vinden dat hij toen in die atlas wees naar Florida terwijl ze daar helemaal niet komen. Ons een beetje op het verkeerde spoor zetten hè?
Hebben wij het over hetzelfdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pssst is er al een datum geroepen dan, alleen het idee is er nog
Wij hadden het over een keer japans gaan etenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Hebben wij het over hetzelfde
Ik bedoel aanstaande vrijdag, EkstraWeekend
Ohh, dat is natuurlijk niet vrijdag gelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wij hadden het over een keer japans gaan eten
Ben benieuwd of 't daadwerkelijk wat bijdraagt dat Veenstra & Co ter plekke zijn. Ik bedoel: MetMichiel is niet het enige mediavehikel dat zich daar bevindt en op wat voor manier dan ook tracht de mening van Amerikanen in kaart te brengen. Noordpool.fm en Afghanistan waren uniek, omdat niet iedere jojo daarvoor de mogelijkheid krijgtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lijkt mij ook vrij eentoonig 14 dagen amerikaanse verkiezingenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 't daadwerkelijk wat bijdraagt dat Veenstra & Co ter plekke zijn. Ik bedoel: MetMichiel is niet het enige mediavehikel dat zich daar bevindt en op wat voor manier dan ook tracht de mening van Amerikanen in kaart te brengen. Noordpool.fm en Afghanistan waren uniek, omdat niet iedere jojo daarvoor de mogelijkheid krijgt.
Dus nog geen paniekquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ohh, dat is natuurlijk niet vrijdag gelijk
Heb 'm nu
Het is een droom van Michiel om zo'n trip te maken met radio-uitzendingen en die verkiezingen zijn een goeie smoes om geld ervoor los te krijgen. Ik denk alleen niet dat Subway en Starbucks voor sponsor gaan spelen om zijn droom te perfectioneren.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 't daadwerkelijk wat bijdraagt dat Veenstra & Co ter plekke zijn. Ik bedoel: MetMichiel is niet het enige mediavehikel dat zich daar bevindt en op wat voor manier dan ook tracht de mening van Amerikanen in kaart te brengen. Noordpool.fm en Afghanistan waren uniek, omdat niet iedere jojo daarvoor de mogelijkheid krijgt.
Gelukkigquote:
Ik denk ook niet dat het is te vergelijken met o.a. NoordpoolFM want dat was natuurlijk wel heel bijzonder. Ook ik twijfel een beetje of het heel boeiend zal worden, maar goed voordeel van de twijfel zeg ik dan maar. In elk geval geen verkeerde trip en het blijkt maar weer dat de NPS geen verkeerde omroep is om voor te werken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, jij en ik (via belastingen). En daar ligt de kern van mijn bezwaar. Moet de publieke omroep zich met dit soort zaken bezighouden (TENZIJ het ontzettend bijzondere en unieke radio wordt wat ik - sorry - vooralsnog bij dit onderwerp een beetje betwijfel)? Tegen die tijd zijn we echt he-le-maal doodgegooid met Obama en McCain... Is er dan nog wat nieuws te vertellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is een droom van Michiel om zo'n trip te maken met radio-uitzendingen en die verkiezingen zijn een goeie smoes om geld ervoor los te krijgen. Ik denk alleen niet dat Subway en Starbucks voor sponsor gaan spelen om zijn droom te perfectioneren.
Ik denk dat de publieke omroep met een programma als MetMichiel de jeugd bewust wil maken van de verkiezingen in de VS. Of dat daadwerkelijk gaat lukken weet ik niet, maar als je kunt roepen dat de uitzendingen gemaakt worden dáár waar de verkiezingen plaats vinden, dan trek je al meer aandacht.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 22:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, jij en ik (via belastingen). En daar ligt de kern van mijn bezwaar. Moet de publieke omroep zich met dit soort zaken bezighouden (TENZIJ het ontzettend bijzondere en unieke radio wordt wat ik - sorry - vooralsnog bij dit onderwerp een beetje betwijfel)? Tegen die tijd zijn we echt he-le-maal doodgegooid met Obama en McCain... Is er dan nog wat nieuws te vertellen![]()
*check* Slaapplaatsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:30 schreef jmac het volgende:
Persbericht 27 augustus 2008
3FM Serious Request 2008 in actie voor vluchtelingenhulp
Het Glazen Huis staat dit jaar in Breda
*knip*
Het zal vast iets in die strekking zijn, maar of het zijn doel raakt , ik denk het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat de publieke omroep met een programma als MetMichiel de jeugd bewust wil maken van de verkiezingen in de VS. Of dat daadwerkelijk gaat lukken weet ik niet, maar als je kunt roepen dat de uitzendingen gemaakt worden dáár waar de verkiezingen plaats vinden, dan trek je al meer aandacht.
Of het ook daadwerkelijk het gewenste effect heeft is een ander punt.
die hangjeugd van tegenwoordig. te gek voor woordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ook niet, hang rond op Youtube.
Trustequote:
Dat doe je goedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:07 schreef DaMook het volgende:
Ow btw, had ik al verteld dat ik sinds vanmiddag 3 uur 3,5 weken VAKANTIE heb![]()
![]()
![]()
.
Neujquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe je goed
Nog wilde plannen?
Bill Withers, dan mag het buiten donker zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 06:37 schreef on_air het volgende:
Ain't No Sunshine when she's gone.
het is nog donker om 6u. Disturbing
Ha Roel, alles fresh jongen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*.
Mag het ook het meer worden danquote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME wat een gezever en geschreeuw op de radio![]()
![]()
. Kan dat inteeltdorp niet aan de zee teruggegeven worden
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:56 schreef cosmick het volgende:
Dus vanaf maandag hebben we al een uur langer van dit dom en oeverloos gezwets?
Tijd vliegt zo om , je kan al bijna 1 been in ierland neerzettenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jawel. Nog iets meer dan een week en dan vakantie
.
relatief lekker kort dagje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben zo weer weg, voor het volgende uur economie.
Maar haaa-haaai!
Tot 13.30 uur nog school
Ja, ik ben blij dat ik even geen dagen tot 4en meer heb, maar alleen vandaag nog even tot half twee, en morgen tot half eenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
relatief lekker kort dagje.
succes met oprenten
Yup. Gaat lekker snelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd vliegt zo om , je kan al bijna 1 been in ierland neerzetten
Jammer, heb hier ff geen koptelefoons.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef cosmick het volgende:
Toch altijd leuk meebrommen met dit nummer.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef cosmick het volgende:
Toch altijd leuk meebrommen met dit nummer.
Noem ik echt uitstekend roosterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij dat ik even geen dagen tot 4en meer heb, maar alleen vandaag nog even tot half twee, en morgen tot half een.
Ja, maar dan moet ik wel de eerste drie dagen van 9 tot 4, of zelfs van 8 tot 4 op woensdag!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Noem ik echt uitstekend rooster
Goeiegod, dat gekrijs al op de vroege ochtend?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
LAAAAAAAAAAAAALALALALALALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:17 schreef -Hans- het volgende:
En uiteraard weer een hele goedemorgen!
Hoorde geloof ik bij Giel een jingle worden ingestart met als kreet 'nu nog meer muziek' oid. Vervolgens start Giel de bagger plaat in van Marco B om die na 10 seconden af te breken voor - ik geloof - de briljante single van The Verve
Ja, absoluutquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:19 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Maar dit spreekt natuurlijk helemaal in zijn voordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |