quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:16 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik weet ineens een heel leuk cadeautje voor het 2 jarig EkStra Weekend bestaan. Heb alleen denk ik geen tijd om het aan te schaffen, laat staan dat ik het in de trein mee kan slepen naast de spullen die ik sowieso al mee neem
Een nieuwe metalen prullenbakquote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat dan? misschien kan ik t kopen
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:18 schreef Timo20 het volgende:
Do it like they do on the discovery channe![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Een nieuwe metalen prullenbakJustice
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:D.A.N.C.E.
Van mij mag de computer vaker zo vervelend doen, er komt ineens alleen maar goeie muziek uit!
Zou mooi zijn als bepaalde platen gewist zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:19 schreef Marc63 het volgende:D.A.N.C.E.
Van mij mag de computer vaker zo vervelend doen, er komt ineens alleen maar goeie muziek uit!
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:20 schreef Timo20 het volgende:
[..]zeg dat wel. Dalijk nog Metallica met The Day That Never comes
![]()
Dat weet ik niet, dat hoop ikquote:
naja kga vroeg naar bed vanaaf, na Michiel, kmoet morgen weer 12 uur op de beentjes staan en klanten helpenquote:
Heb je het al gehoord? Over 2 weken weer Radio 3voor12 Live, maar volgende week is er al de uitreiking van het album van het jaar. Misschien moeten we de plannen maar eens hervatten om met een FOK!-delegatie naar Desmet te gaan.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:23 schreef on_air het volgende:
Die gitaar in dit nummer is zo mooi. En live zijn ze ook nog goed ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |