quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je showt toch je kleding niet je hoofd
quote:Woensdag vandaag, alweer op de helft van de week. Ik ben net terug uit Zeeland van een aantal dagen vakantie op de camping waar mijn ouders staan. Ondanks het wat bewolkte weer was het toch wel even lekker. Het was in iedergeval de afgelopen dagen zo goed als droog en zelfs ook nog 2 dagen zon op zaterdag toen ik aankwam en op de maandag, op die dagen ben ik dus toch nog even op het strand geweest. En ben dus ook weer behoorlijk bijgekleurd, dat gaat bij mij altijd snel aan zee. Veel gezien ook de afgelopen dagen, even in Goes geweest en ook in Vlissingen en Zierikzee. Plaatsen waar ik in jaren niet meer ben geweest dus dat was wel weer een feest der herkenning.
Als hij dat naar het toilet gaan zelfstandig kan, dan moet hij dit ook wel voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben zijn slaaf niet! Hij kan en mag ook best nog wat dingen zelf doen
Je gaat door voor de wasmachinequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Daar is er maar een van:
http://www.erwinsweblog.nl/?p=1540
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm.. zou ook niet weten hoe je er uit ziet.
Precies!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Als hij dat naar het toilet gaan zelfstandig kan, dan moet hij dit ook wel voor elkaar krijgen.
Dan moet ik je vrees ik teleurstellen want volgens mij was dat niet te zien.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
iemand die op n markt stond met n blinddoek voor die kaas moest proeven
Zie je ook alleen met een rayban bril opquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan moet ik je vrees ik teleurstellen want volgens mij was dat niet te zien.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zie je ook alleen met een rayban bril op
echt heyquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Gaan er nog mensen Maricha uitzwaaien als ze vertrekt?
Vraag mij wel is af hoeveel mensen er stemmen, het is niet te zien op de site.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef Marc63 het volgende:
Rihanna verliest? Alle hoop is nog niet verloren voor het 3FM-publiek
Komt ie nu mee... Ga ik nou niet echt meer redden ben ik bang.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Gaan er nog mensen Maricha uitzwaaien als ze vertrekt?
't voelt als hetzelfdequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
uitzwaaien? ga je voor eeuwig weg Maricha? *ging toch alleen op vakantie*![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |