Desmet Studios in Amsterdam. Daar nemen ze altijd 3voor12 Live op. Live bandjes enzo. En je kunt Eric Corton aanraken als je dat wilt.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:30 schreef muisje-eliza het volgende:
wat is Desmet?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Desmet Studios in Amsterdam. Daar nemen ze altijd 3voor12 Live op. Live bandjes enzo. En je kunt Eric Corton aanraken als je dat wilt.
Ben al bij de Awards.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Heb je het al gehoord? Over 2 weken weer Radio 3voor12 Live, maar volgende week is er al de uitreiking van het album van het jaar. Misschien moeten we de plannen maar eens hervatten om met een FOK!-delegatie naar Desmet te gaan.
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen vrij zo te zien. Iemand nog interesse om te gaan?
Dat is volgende week donderdag? An sich wel, maar dan ben ik al stomdronken...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zijn nog plaatsen vrij zo te zien. Iemand nog interesse om te gaan?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat is volgende week donderdag? An sich wel, maar dan ben ik al stomdronken...
Zeker tof ja!quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Eric Corton staat wel in mijn favo rijtje met 3fm presentatoren
lekker flauwquote:
Michiel is dan kersverse pappa en heeft al laten doorschemeren daarom niet te willen.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. We moeten vandaag zorgen dat Michiel, Gerard en Eric in het glazen huis komen
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |