Hij zei niet gezellig maar bezigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er misschien nog wel heen gaat als het gezellig is, maar als iedereen zo denkt, dan kan het nog wel eens heel stil worden in Breda. Als het niet gezellig is zijn er gezellige mensen nodig.
Ik ken breda, geloof me, het is daar een gezellige boel! Ik ga er zoiezo ook wel naar toe!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij zegt dat je er misschien nog wel heen gaat als het gezellig is, maar als iedereen zo denkt, dan kan het nog wel eens heel stil worden in Breda. Als het niet gezellig is zijn er gezellige mensen nodig.
Die is al druk aan het inpakkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Dingen opschrijven? Daar heb je toch een producer voor?
Ik kan niet meer lezen...quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:29 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij zei niet gezellig maar bezig
Damn... gemist. Maar goed dat ik vanmiddag nog heb gekeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Die hele cd was gewoon goed en experimenteelquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Idd, toen waren t nog goeie platen van Madonna...
damn wat zag ze er cute uitquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Ik ben zijn slaaf niet! Hij kan en mag ook best nog wat dingen zelf doenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Broekie het volgende:
Dingen opschrijven? Daar heb je toch een producer voor?
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef -Hans- het volgende:Ellen Hoog met haar pretoogjes net op het NOS journaal.
Niet eens vrijdag?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ben zoooo geslaagd met kleding kope vandaagen ik ga morgen mn nieuw gekochte dingetjes aandoen natuurlijk
*stomme vogeltjes*
Laat je hussie is even foto van je makenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ben zoooo geslaagd met kleding kope vandaagen ik ga morgen mn nieuw gekochte dingetjes aandoen natuurlijk
*stomme vogeltjes*
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Laat je hussie is even foto van je maken
Je showt toch je kleding niet je hoofdquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhmmm ik heb geen make up op enzo....ik euh..... Zal kijken wat ik voor je kan doen
Perfectquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
euhmmm ik heb geen make up op enzo....ik euh..... Zal kijken wat ik voor je kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |